Teleurstelling. 19-11

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
VeluwseBoy1990
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 okt 2021 12:43
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Teleurstelling. 19-11

Bericht door VeluwseBoy1990 »

Alles leek top! aankondigingen van stellen om te feesten op de zaterdag en voor het eerst had ik ook echt de tijd om te komen!
Nu ben ik niet het type haantje de voorste en vind ik het geen enkel probleem op mijn beurt te wachten .

tijdens het start spektakel werd ik geiler en geiler en werd drukker en drukker dit kan niet misgaan!!!

Toch wel er waren enkele mannen die blijkbaar niet een douche thuis hebben, ( Gebruik dan op zijn minst de douche in de cinema. ) zou ik zeggen. ik vond de geur van zweet zo overwelmend dat ik meteen klaar was, Nu is mijn vraag is die geur iets waar ik me maar overheen moet zetten of zijn er meerdere die zich hier echt aan storen ?

hoor graag of ik op dit gebied gelijk heb of hier gewoon niet aan gewend ben ( Nog zeer onervaren met deze wereld )
Gebruikersavatar
koen540
Berichten: 122
Lid geworden op: 19 okt 2010 14:08
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Teleurstelling. 19-11

Bericht door koen540 »

Fris gewassen is wel het minste dat je mag verwachten.. erger mij daar ook vaker aan…
Boertje
Berichten: 61
Lid geworden op: 02 mei 2021 13:46
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 57
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transgender
Contacteer:

Re: Teleurstelling. 19-11

Bericht door Boertje »

Begrijp precies wat je bedoelt Dit is ook de reden dat ik nooit ga als een bekend stel wat aankondigd De zweetlucht is 10x erger dan de sexlucht
Darr
Berichten: 137
Lid geworden op: 10 apr 2014 21:16
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Locatie: Noord Holland
Contacteer:

Re: Teleurstelling. 19-11

Bericht door Darr »

Fris gewassen lijkt me ook niet meer dan normaal, ik douche vaak even ter plekke. Even een deo-tje kan ook nog.

Alleen kan je geheel zweten niet uitsluiten lijkt me, seks is toch soms best wel een fysieke inspanning :p
VeluwseBoy1990
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 okt 2021 12:43
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Re: Teleurstelling. 19-11

Bericht door VeluwseBoy1990 »

zweet van ''de sport'' is toch anders dan wat ik zaterdag ervaren heb! daar heb ik namelijk geen moeite mee!
Ruikt ook echt anders vind ik!
Gebruikersavatar
Balzaque55
Berichten: 32
Lid geworden op: 18 feb 2022 11:22
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Exhibitionisme
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Re: Teleurstelling. 19-11

Bericht door Balzaque55 »

Ik ga me aansluiting bij topic starter.

Mijn eerste bezoek was op een dag met max zes tot acht mensen in de cinema. Heerlijk stel en wat heren. Twee dagen later een aankondiging van twee dames.

Na het betalen ben ik naar beneden gelopen en trof een drukte aan. Dat is niet erg maar die lucht ... Echt misselijkmakend. Een zure zweetlucht die geen sportzaal, kleedkamer of peeskamer me ooit heeft laten ruiken. Ik ben rechtsomkeerd gegaan.
35j - NL - curious - voor foto's zie link in mijn profiel (letop! NSFW)
Gebruikersavatar
Marcelo
Berichten: 123
Lid geworden op: 05 dec 2020 15:42
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Teleurstelling. 19-11

Bericht door Marcelo »

Nou, ik kan je vertellen dat ik niets naars heb geroken hoor zaterdag . En ben best gevoelig voor overheersende luchtjes. Er zijn natuurlijk wel veel mensen actief aan het seksen in realatief kleine ruimtes maar volgens mij werkt de ventilatie prima!
Spannend BDSM stel, Dom en Sub dame, spelen regelmatig in de EC en zoeken actieve mannen om ons spel aan te vullen en haar te verwennen onder mijn toezicht.. :oops: :arrow: :) ;)
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Teleurstelling. 19-11

Bericht door Chandon »

Marcelo schreef: 21 nov 2022 23:55 Nou, ik kan je vertellen dat ik niets naars heb geroken hoor zaterdag . En ben best gevoelig voor overheersende luchtjes. Er zijn natuurlijk wel veel mensen actief aan het seksen in realatief kleine ruimtes maar volgens mij werkt de ventilatie prima!
Ik was er ook en ik sluit me bij Marcello aan😉.
Na t lezen van dit topic begon k bijna te twijfelen aan mn neus.
Zat laatst id metro kwam een leuke chick voorbij met een walm aan knoflook voorbij k ging half over mn nek van haar terwijl k vorige zaterdag (Godzijdank)nergens last van had😜.
Capman2022
Berichten: 23
Lid geworden op: 23 nov 2022 23:01
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Teleurstelling. 19-11

Bericht door Capman2022 »

Dat is heel jammer dat jullie dit overkwam.

Meeste mensen in deze scene respecteren anderen en geven je de ruimte. Helaas zijn er jagers die uit zijn op 1 ding. laat dat jullie niet afschrikken er zijn genoeg mensen die wel leuk zijn en met respect met nieuwe mensen omgaan. Kreeg zelf een leuke ontvangt in amesfoort en had leuke tijd.

dus sterkte, hoop dat jullei weer er plezier in terug kunnen vinden op avontuur te gaan.

mzl

Capman
Gebruikersavatar
AXAAXA69
Berichten: 40
Lid geworden op: 02 dec 2022 19:47
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Utrecht vianen
Contacteer:

Re: Teleurstelling. 19-11

Bericht door AXAAXA69 »

Ik zit er heel erg aan te denken om mijn stoute schoenen aan te trekken en binnenkort denk ik naar binnen te gaan en kan mij niet echt indenken dat je er stinkende mensen of dat de ruimtes niet schoon worden gehouden dus ga het zien.en zal zowieso eerst even gaan douchen lijk me normaal voor je naar binnen stapt.en verder hoop ik leuke dames en heren tegen te komen.of ik het ga durven is een 2e.greetz
Befkoning pussylikker neukslet en soms stiekem beetje bi dus een mooie schone en hygienische piemel ook wel eens lekker 75 procent hetero 25 procent bi
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Mano1977 en 14 gasten