Mijn lustslavin in EC Arnhem

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Gebruikersavatar
Paul K
Berichten: 20
Lid geworden op: 12 apr 2012 18:07
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: Ja
Contacteer:

Mijn lustslavin in EC Arnhem

Bericht door Paul K »

Na het een week of 2 geleden al aangekondigd te hebben, bracht ik vanmiddag een vriendin van mij als lustslavin naar EC Arnhem. Vooraf middels PB een aantal "afspraken" gemaakt met mannen die hier graag bij wilden zijn. Ondanks meerdere toezeggingen kwam niet iedereen de afspraak om te komen na (dat is blijkbaar nu eenmaal zo). Maar voor degenen die wel zijn gekomen.........bedankt voor de komst en deelname! Graag nog een PB naar mij met jullie reactie.
Op enkele kleine verstoringen na heeft mijn lustslavinnetje heerlijk genoten (zij wist vooraf niet wat haar stond te wachten). Waarschijnlijk zal dit wel voor herhaling vatbaar zijn. Misschien weer in EC Arnhem,.....misschien in een van de andere EC's.
Crew EC Arnhem: Thanks voor het reserveren van de kluisjes en de back-up (voor het geval het nodig zou zijn geweest)

(PS: Leuk stel die ook aanwezig was: contact via PB? Greetz, Paul)
Keurmeester
Berichten: 19
Lid geworden op: 20 okt 2008 14:41
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Mijn lustslavin in EC Arnhem

Bericht door Keurmeester »

Ik had het genoegen er "bij te zijn".
Wat een heerlijke slet en wat een prima body ! Het was de bedoeling dat ze "tentoongesteld" zou worden en dat ze alle ruimtes zou bezoeken maar daar kwam weinig van terecht. (of ik was iets te laat misschien). De mannen konden niet van haar afblijven.
Zeker voor herhaling vatbaar !
Gebruikersavatar
Vinroo
Berichten: 429
Lid geworden op: 06 feb 2010 15:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Mijn lustslavin in EC Arnhem

Bericht door Vinroo »

Ze is eerst geblinddoekt door alle ruimtes gegaan,aan de hand van haar Mr.....daarna een tijdje vastgestaan aan het kruis in de gang......dus ik denk dat je wat te laat was... ;)


Roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Keurmeester
Berichten: 19
Lid geworden op: 20 okt 2008 14:41
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Mijn lustslavin in EC Arnhem

Bericht door Keurmeester »

Oei, jammer. Dan was ik zeker te laat !
De enige die ik bij binnenkomst direct zag was Roos, staande bij de deur.
Maar daarna heb ik heerlijk genoten van haar. Ook zeker van jouw geile douchescene !
Gebruikersavatar
Vinroo
Berichten: 429
Lid geworden op: 06 feb 2010 15:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Mijn lustslavin in EC Arnhem

Bericht door Vinroo »

Nou dank!

Ik heb ook genoten van de douche! Volgende keer vraag ik Vin mee.....of iemand anders als hij dat wil.... :D


roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
wetwetwet
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 dec 2010 17:22
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Mijn lustslavin in EC Arnhem

Bericht door wetwetwet »

wat een geil verhaal! daar ben ik graag de volgende keer bij. Wanneer weer? X
Keurmeester
Berichten: 19
Lid geworden op: 20 okt 2008 14:41
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Mijn lustslavin in EC Arnhem

Bericht door Keurmeester »

Nou Roos.............. hihi........... ik ga graag met je mee.
Zal ik je helemaal inzepen en natuurlijk weer lekker afspoelen...........
Ok ?
liasson
Berichten: 19
Lid geworden op: 03 jul 2011 20:07
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Mijn lustslavin in EC Arnhem

Bericht door liasson »

Ik was erbij aanwezig en ik kan kort in mijn reactie zijn: niets van alle bovenstaande is gelogen en het was fantastisch, met compliment zeker ook naar de dames en de gelukkige bezitters daarvan.

Ik ben er graag een volgende keer weer bij

xx
Gebruikersavatar
Paul K
Berichten: 20
Lid geworden op: 12 apr 2012 18:07
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Locatie: Ja
Contacteer:

Re: Mijn lustslavin in EC Arnhem

Bericht door Paul K »

Allen,

Bedankt voor alle reacties
Het was inderdaad een geile sessie. Ik heb mijn slavinnetje nog wel even gesproken. Ik verwacht binnenkort een uitvoerig verslag van haar.

En eh, Vinroo (Roos)....je hebt goed opgelet. Was de sessie waar je naar keek ook aanleiding voor jou om lekker aan de gang te gaan in de filmzaal? Volgende keer wil ik jou ook wel in actie zien.
Gelukkig heb ik je nog even achter glas onder de douche kunnen zien. Het zag er lekker en uitdagend uit. De volgende keer kus ik je billen, je lipjes en je tepels zonder glasplaat ertussen ;) ;)
Gebruikersavatar
Vinroo
Berichten: 429
Lid geworden op: 06 feb 2010 15:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Mijn lustslavin in EC Arnhem

Bericht door Vinroo »

Ik heb eerst een tijdje van afstand staan kijken, Vin van wat dichterbij :), omdat ik even de kat uit de boom wilde kijken én omdat ik er enorm van baalde dat de jongens/mannen waar we mee hadden afgesproken ,gewoon niet kwamen opdagen... :o

Toen de slavin werd verhuisd van het kruis in de gang naar de sling ,ben ik er na een tijdje heengelopen en op het trapje, bij de deur gaan staan kijken, ze werd hard geneukt en heel eerlijk gezegd was,voor mij persoonlijk, de sprong van het stil aan het kruis staan , tentoongesteld in de gang, naar dit , mij ineens te groot. Het geheel verplaatste zich naar het grote matras en Vin liep mee om het beter te kunnen bekijken. Ik bleef bij de deur staan kijken.
Na een tijdje kwam er een deelnemende man naast/ achter me staan en die vroeg me of ik geen zin had om mee te doen....Nee,op dat moment nog niet, maar mss later, zei ik. Hij bekeek me eens goed en zei dat hij wel graag even aan me zou willen zitten , of dat mocht? Ik zei hem dat hij dat niet aan mij moest vragen maar aan Vin. Dat deed hij dus. Vin ze ja en hij kwam achter me staan en begon mn borsten te betasten....langzaam en over mn kleren. Ik voelde zn stijve pik tegen mn billen. We hebben even zo gestaan , ik kreeg het wel erg warm en vroeg aan Vin of ik waf uit mocht doen. We zijn naar de lockers gelopen en daar heb ik even wat luchtigers aangetrokken. We liepen naar de heterozaal en ik kreeg een blinddoek om. Iets wat er bij mij altijd voor zorgt dat mn grenzen wat verlegd worden...ik durf meer.....
Ik moest gebukt voor de matras gaan staan en ik werd lekker betast overal. De man zei tegen me dat ik op mn rug moest gaan liggen zodat hij mn kutje goed kon zien. Ik lag met mn benen wijd en ik voelde een tong over mn klitje aan. Heerlijk gevoel,ook omdat ik niks kon zien, daardoor voelt alles intenser. De precieze volgorde van de gebeurtenissen ben ik een beetje kwijt :oops:
De man zat op zn knieen op het matras en wilde dat ik hem eens even lekker ging pijpen. Dat deed ik natuurlijk en terwijl zijn pik diep in mn mond verdween, gleed de pik van Vin achterlangs in mn kutje. Hij neukte me lekker hard. Na een tijdje wisselden de mannen en had ik de pik van Vin in mn mond en neukte de man me lekker hard. Af en toe een tik op mn billen! De man vroeg of hij over me heen mocht spuiten. Ja, over mn borsten, zei ik en voor ik het wist , kreeg ik een lading over me heen! Vind ik altijd een erg geil gevoel!
Er waren inmiddels meer toeschouwers merkte ik. Ik hoorde Vin praten met iemand en voelde andere handen, die me heerlijk vingerden en precies wisten hoe het moest, want binnen een mum van tijd kwam ik spuitend klaar, zo erg dat ik Vin hoorde zeggen dat hij even iets aan de kant ging voor het gespetter :D
Na een tijdje hoorde ik Vin vragen of er nog meer mannen waren doe over mn borsten klaar wilden komen en ja hoor, voor ik het wist zat ik op mn knieen en voelde ik een paar mannen om me heen staan.....spannend en geil gevoel! Uiteindelijk zijn er, geloof ik, 4 mannen klaargekomen over mn borsten en het was heerlijk!
Vin deed mn blinddoek af en das tóch altijd weer even een raar moment......we liepen naar de andere zaal en 2 heren waren nog steeds erg druk met de slavin van Paul....ze werd stevig gebruikt.
Vin stelde me voor dat ik de douche even uit ging proberen, na even uitzoeken hoe het allemaal werkt en hoe het water warm werd ( ketel bleek uit :D ) ,stond ik lekker onder het warme water.....het idee van die douche is echt super en ik wil er zeker nog een keer staan!

Nog even nagepraat met Paul, nadat zn slavin was opgehaald en wel tot de conclusie gekomen dat het een geslaagde middag was.

Paul, we hebben door onze eigen activiteiten een beetje gemist wat jullie deden en omgekeerd ,dus bij deze een verslagje!

Heren bedankt voor de geslaagde middag, we komen zeker nog een keer weer in Arnhem!
En Vin, bedankt dat je er weer voor gezorgd hebt dat het allemaal goed is verlopen! ookal was ik bij binnenkomst niet in een onderdanige stemming. Het is een supergevoel om me aan jou over te leveren! Ik ben blij met je, als Meester én als lief! X


roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: nylon en 43 gasten