Nieuw (sgierig)

Nieuwe en bestaande gebruikers van ons Forum kunnen hier zichzelf voorstellen.
Dennisv78
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Nieuw (sgierig)

Bericht door Dennisv78 »

Hallo allemaal,

Mijn naam is Dennis, een mid veertiger uit midden van het land. Ik ben een Bourgondiër van 1.87 en 104 kilo (volslank heet dat toch? :lol: ). Behaard, maar geschoren waar het hoort. Echte man qua uiterlijk, type houthakker. Ik houd er niet van de schijn op te houden, dus dit is wie ik ben.
Al in mijn pubertijd ontdekte ik mijn exhibitionistische kant, ergens buiten stiekem naakt zijn, ik genoot en geniet daarvan. Of ik ooit gespot ben, geen idee…
Na al die jaren, waarin ik mijn gevoelens nooit gedeeld heb met wie dan ook, wil ik graag een volgende stap gaan maken. Ik heb ook een onderdanige kant van mezelf ontdekt en een bi-schierige. Mijn geilste fantasie? Naakt (daar is het weer), samen met een vrouw meerdere mannen klaar zuigen. Klein, groot, zwart, wit, whatever, ik hunker naar sperma. Omdat ik geen vrouw meen te kennen met dezelfde wens (geen idee, nooit over gesproken), moet ik het maar zelf gaan ondervinden.
Wie helpt mij uit mijn cocon van fantasieën te stappen en deze werkelijkheid te laten worden? Wie wil samen met mij stap voor stap dit gaan doen? Het gaat mij dus in eerste instantie om oraal anderen te bevredigen, bij vrouwen vind ik het heerlijk, nu wil ik ook de lekkere piemels gaan proeven… :P . Dit is mijn eerste stap, of ik het al aandurf deze week de cinema te bezoeken, weet ik niet…
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten