Heerlijke naakt(mid)dag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
AnneK

Heerlijke naakt(mid)dag

Bericht door AnneK »

Tijdens mijn laatste avontuur in Amersfoort had Benno als verrassing Sem uitgenodigd. Schot in de roos, die wilde ik nog wel een keer zien en voelen en proeven!

Gelukkig kregen we het nog gepland en hadden we gisteren een date in Arnhem. Ik kende Arnhem al wel, maar altijd icm de XXXroom, samen met MrX. Nu dus zonder al die X-en... 🙃

Rond 12.15 zagen we elkaar in de winkel. Meteen een dikke zoen en ik stond al scherp. Naar boven, het was nog niet heel druk. M'n jurkje uit, klaar voor gebruik. Nog wel even m'n gympen verruild voor hakken en samen met S een gloryhole ingedoken... Heerlijk elkaar uitgebreid begroet en het eerste (van vele) orgasme diende zich grwijel direct aan. Door de gaten verschenen al snel vreemde pikken die ik in m'n hand nam terwijl die van S heerlijk in m'n mond zat. Neuken lukte niet handig, ik ben wat dat betreft écht te klein!

De heterozaal ingedoken, en daar lekker het bed opgeklommen. Condoom erbij en dan dat gevoel, die eerste stoot, dat eerste gevoel van gevuld zijn... Er zijn weinig betere dingen! Wát een genot. Net als zijn mond op en in m'n kutje, daar kon ik ook geen genoeg van krijgen. De gedachte eraan maakt me weer nat!

Als snel waren er wat mannen om ons heen, af en toe pakte ik een extra pik vast maar ik wilde echt even focussen op S. De man die met z'n pik in m'n gezicht stond te swaffelen heb ik vriendelijk verzocht daar even mee te stoppen 🙄 sorry maar van pikken op m'n voorhoofd word ik niet perse geil.

Na een hoop vocht te zijn verloren was het tijd om even bij te komen, wat water drinken, en daarna zijn we volgens mij naar de cruiseruimte gegaan. Daar hebben we het bed optimaal gebruikt, en er was een man die me ontzettend lekker befte. Ik bleef komen en hij dronk al mijn vocht gulzig... Wát een ontzettend geil gevoel is dat! Verder vooral ontzettend veel met en van S genoten.

Er waren nog 2 andere stellen maar gelukkig was er genoeg ruimte voor ons allemaal. Ik heb ook verrukkelijk genoten in de sling! Geneukt worden door S is gewoon een feestje. Leuk dat Mieke van Miepet (naar later bleek) naast mij in de stoel ook heerlijk verwend werd... Maakte mij extra geil!

Naast Sem was er nog een andere man die me neukte. Hard, grote pik, was geil. Ik gok dat hij uiteindelijk klaarkwam want hij was opeens weg. Bijzonder is dat, best leuk als je iemand even bedankt voor het fijne moment. Maar goed, doorrrrr...

Bijna tijd om te gaan, nog heerlijk genoten van S z'n pik in m'n mond en samen lekker gedoucht. Het was wederom een verrukkelijke middag, en... Filevrij naar huis!

Thnx heerlijke Sem... 💋
Mike1966
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Re: Heerlijke naakt(mid)dag

Bericht door Mike1966 »

Goed te lezen dat dit ook weer een genots moment is geweest. Ik wacht geduldig tot ik jouw ook ooit in een EC ontmoet 😉🤭
Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
Jenn & René
Geaardheid: panseksueel
Geslacht: Stel
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Bericht door Jenn & René »

Heerlijk verslag AnneK!
Blij te lezen dat er volop genoten wordt!!
En tja, enige hoffelijkheid zou leuk zijn geweest....
Heren: geen ongevraagd "gegraai", de vrouw in kwestie is GEEN grabbelton!
Met respect is er heel veel mogelijk
Onhygiënische, onverzorgde en riekende mensen knappen wij direct op af!
Geef ons even de ruimte om af te tasten, go with the flow!!!!
AnneK

Bericht door AnneK »

Jenn & René schreef: 20 jun 2023 15:46 Heerlijk verslag AnneK!
Nou echt hé! Werd ook nog eens met m'n hoofd tussen iemands benen geduwd maar daar eh rook het niet helemaal fris 🙈 je maakt het mee!
Chandon
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW

Bericht door Chandon »

😱blegh. Neem een douche Arnhem heeft een mooie douche. Een pik op je voorhoofd😂😂😂 mooi beschreven. Gewoon hard je tanden erin zetten leert ie t vanzelf af en jij hebt de grootste lol.Geil verslag Annek!
AnneK schreef: 20 jun 2023 16:34
Nou echt hé! Werd ook nog eens met m'n hoofd tussen iemands benen geduwd maar daar eh rook het niet helemaal fris 🙈 je maakt het mee!
Benno
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Benno »

Wat een lekker verslag Anne!
S heeft jou lekker te pakken gehad.
Heerlijk om te lezen.
lientje
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door lientje »

Heerlijk verslag 👍🏼en geweldig hoe we dus beide tegelijk aan het geil genieten waren maar net effe op een andere Ec lokatie.🤪 Beide Ec’s hadden zeker wat lichte wateroverlast 💦💦💦
AnneK

Bericht door AnneK »

lientje schreef: 20 jun 2023 17:12 Heerlijk verslag 👍🏼en geweldig hoe we dus beide tegelijk aan het geil genieten waren maar net effe op een andere Ec lokatie.🤪 Beide Ec’s hadden zeker wat lichte wateroverlast 💦💦💦
Ja heerlijk he! Misschien komen we elkaar nog eens tegen, kunnen we samen genieten 😋
AnneK

Bericht door AnneK »

En, dank voor jullie complimenten allen! Het was echt een fijne geile middag. Enne GW soms kan een pik in m'n gezicht verrukkelijk sletterig geil zijn maar deze was dat niet 🤣

En echt hé Chandon, heerlijke douche en dan ruik je toch nog een bepaalde lucht uit een bepaald gaatje 🤢 m'n zin was ook echt even weg!
Miepet
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 61
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Miepet »

Sommige mannen bedankte me na afloop en enkelen bedankte zelfs Peter voor het uitlenen van zijn vrouw 😁😁. Ze kunnen het wel hoor
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten