Wat heb ik heerlijk genoten

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Mike1966
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Wat heb ik heerlijk genoten

Bericht door Mike1966 »

Vandaag maandag 26 Juni na een paar weken afwezigheid ivm reis naar het buitenland eindelijk weer eens naar EC Amersfoort kunnen gaan.
Dit had ik al eerder in mijn agenda gezet. Naaktdag altijd een fijne dag voor bezoek aan EC.
Eerder op de dag, in de ochtend al een andere afspraak gemaakt, voor een ander moment, maar daar kom ik na die tijd denk ik ook nog wel op terug 😚

Vandaag dus bij opening al de EC in. Uitkleden even lekker douchen, rolluik is defect, dus kon niet zien of er tijdens het douchen al meer bezoekers binnen kwamen.
Lekker fris de douche weer uit en jawel al een stel die door de EC liep te cruisen. Even kijken of er al meteen actie kwam…. Die kwam er maar dit stel hield het vooral tussen hen beide. Prima en volgens mij zijn ze in alle ruimtes behalve de gay cinema, meerdere keren geweest om actie te tonen. De aanwezige heren keken toe en genoten naar ik aanneem. Alleen maar toekijken niet zo mijn ding maar het stel hield het toch 1,5 uur vol om telkens weer ergens actief te zijn. In die tijd geen ander stel of dame aanwezig dus prima show 😊

Tegen de tijd dat dit stel zich aan het voorbereiden was om de EC te verlaten kwam er een dame de EC in!
Meer dan voldoende heren en wat werd het gezellig en wat heb ik enorm genoten!
Het werd een zalige maandag middag die weer voor herhaling vatbaar is! 😊😁

Dit keer geen details maar neem van mij aan dat de glimlach die ik meestal heb na mijn bezoek aan een EC voorlopig niet van mijn gezicht te krijgen is. Geen details uit respect voor betrokkenen maar als ik twee mensen eruit wil pikken dan zijn het……. Hahaha nee nee de heer en dame ( geen stel van elkaar) weten donders goed wie ik bedoel! Deze middag was zalig!!! En zal ik nog wel even blijven herinneren. En als ik te luid was op mijn hoogtepunt………… jammer dan 🤭😁😇

Om vier uur, weer even onder de douche gesprongen om schoon en fris weer de EC te verlaten dit om de files voor te blijven! Maar denk dat het, ondanks dat het om die tijd rustiger werd met bezoekers nog wel even “onrustig” is gebleven in Amersfoort. Tenminste als de einde middag gangers en avond bezoekers , die nog zouden komen, ook echt zijn gegaan. De atmosfeer was er prima voor.
Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten