Eerste keer klaarkomen terwijl je wordt gebeft
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 29
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Eerste keer klaarkomen terwijl je wordt gebeft
Ik wil graag een dame de ervaring geven om trillend met rollende ogen en kreunend klaar te komen terwijl ze door mij gebeft wordt.
Lijkt het je geil, stuur me gerust een berichtje!
Lijkt het je geil, stuur me gerust een berichtje!
- Benno
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 0
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Re: Eerste keer klaarkomen terwijl je wordt gebeft
Even voor mijn beeld... hoezo denk je dat jij een dame voor het eerst in haar leven klaar kunt beffen? Het moet dus een dame zijn waarbij dat nog nooit is gelukt en jij hebt dan de skills die anderen niet hebben?
Graag jouw uitleg, want ik snap de oproep niet helemaal...
Misschien bedoelt hij de eerste keer op de desbetreffende dag?Benno schreef: ↑05 jul 2023 13:44 Even voor mijn beeld... hoezo denk je dat jij een dame voor het eerst in haar leven klaar kunt beffen? Het moet dus een dame zijn waarbij dat nog nooit is gelukt en jij hebt dan de skills die anderen niet hebben?
-
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Die zijn er misschien inderdaad niet. Misschien komt het omdat de vaste groep begeleiders elke nieuwe dame die zich meld op het forum aanvallen alsof ze maanden droog staan. Maar gezien alle verhalen is dat niet het geval dus het zal wel een andere soort van behoefte zijn.
Als hij merkt dat hij daar nooit tussen kan kunnen komen en het op deze manier probeert snap ik het probleem niet.
Wie weet heeft hij succes.
Ga andere niet met subtiele woorden proberen aan te vallen of belachelijk proberen te maken!
Succes zaadtank
Als hij merkt dat hij daar nooit tussen kan kunnen komen en het op deze manier probeert snap ik het probleem niet.
Ga andere niet met subtiele woorden proberen aan te vallen of belachelijk proberen te maken!
Succes zaadtank
- Thekinkyguy
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
En zo is het Scorpio! Volgens mij is dit gewoon een oproep van zaadtank020. Mooie feedback!Geilehalfbloed34 schreef: ↑05 jul 2023 16:46 Die zijn er misschien inderdaad niet. Misschien komt het omdat de vaste groep begeleiders elke nieuwe dame die zich meld op het forum aanvallen alsof ze maanden droog staan. Maar gezien alle verhalen is dat niet het geval dus het zal wel een andere soort van behoefte zijn.
Succes zaadtank![]()
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 

- Thekinkyguy
- Geaardheid: bi
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Gerrit Willem schreef: ↑05 jul 2023 17:10 Zaadtank de onbaatzuchtige beffer. Gewoon mooi. Dit soort mensen moeten we koesteren op deze Vereeniging. Nu ik hier toch ben maak ik graag van de gelegenheid gebruik om voor mezelf een cumslut te vinden. Of gewoon een leuke dame mag ook. Laat de inbox maar volstromen

Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 

- Chandon
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Ongetwijfeld dat je inbox volloopt zaadtank.
- Chandon
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Misschien wat voor jouAnneK schreef: ↑05 jul 2023 16:13Misschien bedoelt hij de eerste keer op de desbetreffende dag?Benno schreef: ↑05 jul 2023 13:44 Even voor mijn beeld... hoezo denk je dat jij een dame voor het eerst in haar leven klaar kunt beffen? Het moet dus een dame zijn waarbij dat nog nooit is gelukt en jij hebt dan de skills die anderen niet hebben?
Haha Chandon ook een paar uurtjes EC begint met een eerste orgasme!
- Mariska-1972
- Geslacht: Stel
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Meeste mannen zeggen/vinden dat ze de ultieme bef masters zijn, aan ene kant vind ik het top, want genoeg mannen welke alleen aan hun eigen genot denken.
Maar uit ervaring; mannen die dat roepen bakken er meestal weinig van, die hebben hun bef diploma gehaald bij Martin Gaus (voor de bloempjes google).
Nu is bovenstaande niet de strekking van dit draadje, het siert zaadtank dat hij dit gewoon vraagt, en wie weet heeft hij inderdaad succes! Immers? Klaarkomen op een goede tong is hemels..!
Maar uit ervaring; mannen die dat roepen bakken er meestal weinig van, die hebben hun bef diploma gehaald bij Martin Gaus (voor de bloempjes google).
Nu is bovenstaande niet de strekking van dit draadje, het siert zaadtank dat hij dit gewoon vraagt, en wie weet heeft hij inderdaad succes! Immers? Klaarkomen op een goede tong is hemels..!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten