Ben je opzoek naar een onderdanig sletje om eens lekker te neuken of om je lekker door te laten pijpen? Wacht niet langer en kom morgenavond, dinsdag 8 augustus naar EC Hilversum. Rond 18:00 zal mijn meester mij mee hier naartoe nemen.
Wie zijn wij?
Wij zijn Michael (41) en Linda (35).
Inmiddels ben ik zo’n twee jaar onderdanig naar mijn meester en hebben we naast een “gewone” relatie ook een bdsm relatie.
Mijn meester vindt het heerlijk om te zien hoe dit sletje als een waar gebruiksobject gebruikt wordt. Goed hard en weinig tegenspraak. Een waar neukobject.
Waar zijn we naar opzoek?
- geile goed uitziende mannen. Het oog wil ook wat.
- Maximaal 45 jaar
- Frisse en schone mannen. Heb je de hele de dag gewerkt pak dan eerst even een douche
- Houden van een goede gangbang.
- Ik hou van lekker veel zaad over mijn tieten. Wie spuit me onder?
Wat zoeken we?
- Mijn meester heeft ten alle tijden de regie in handen. Zijn wil is wet. We verwachten dat hier naar geluisterd wordt.
- Neuken alleen met vers condoom.
- Neuken alleen in mijn kutje. Mijn kontje is van mijn meester.
- Pijpen doe ik, indien gewenst zonder condoom graag. Lekker diep mmm
- Klaarkomen alleen over mijn tieten en buik. Niet in mijn gezicht of mond!
- Heb ten alle tijden respect en wacht tot mijn meester je uitnodigt in het spel.
We zouden het leuk vinden als je ons laat weten of je komt met een geile foto erbij.
Mocht je benieuwd zijn naar een aantal van onze ervaringen kan je hier op het forum zoeken onder mijn gebruiksnaam en alvast genieten van wat er komen zal door mijn eerdere ervaringen te lezen.
Tot morgen
Liefs Linda