Komt er een XXX room in Amersfoort?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
bi44
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Komt er een XXX room in Amersfoort?

Bericht door bi44 »

Las ik op de chat dat er een verbouwing gaande is in Amersfoort en dat er een XXX room, zoals in Arnhem gaat komen, op de eerste etage? Dat zou een hele mooie aanvulling zijn op de al prachtige locatie in Amersfoort. Naar mijn mening is dit al de mooiste EC, hiermee wordt het alleen maar beter.

Ik heb zelf een heerlijke ervaring opgedaan in de XXX room in Arnhem (ik schreef hier al eens over op https://www.eroticcinema.nl/forum/viewtopic.php?f=30&t=69219&p=153525#p153525 in het tweede bericht als reactie op de topicstart).
Een XXX room is -denk ik- de ideale opzet voor stellen die nog wat schuchter zijn en de kat uit de boom willen kijken, wel bekeken willen worden, maar niet met veel mensen tegelijk sex willen hebben. Ook een opzet waarbij er een trappetje naar boven is en dus meer mogelijkheden om rond te kijken en te zwerven lijkt me top!
Een extra aanvulling op de XXX Room zoals hij in Arnhem is, zouden gloryholes zijn en/of kijkgaten. Zó geconstrueerd dat de gebruikers van de XXX Room ze zelf open of dicht kunnen zetten.....en daarmee aan kunnen geven of ze bekeken willen worden of pikken willen.....

Hmm, ik verheug me er nu al op :D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten