Slet Suus gangbang

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Gebruikersavatar
Mr_Flames
Berichten: 62
Lid geworden op: 30 apr 2018 09:15
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Slet Suus gangbang

Bericht door Mr_Flames »

Suus… ready to go…
Suus… ready to go…
Heren,

Aanstaande zaterdag 30 september (rond 15:00uur) neem ik slet Suus mee naar de EC voor een bukakke gangbang. Ze kan niet wachten om als schoolgirl al jullie zaad te ontvangen!

Zien we jullie zaterdag?
Laatst gewijzigd door Mr_Flames op 26 sep 2023 06:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Mr_Flames: organiseert gangbangs-doggings-bukakke.
Gebruikersavatar
alban80
Berichten: 21
Lid geworden op: 11 apr 2013 07:21
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Slet Suus gangbang

Bericht door alban80 »

Wat leuk! Zal er zijn en dan zie ik wel of ik mee mag doen. Tot zaterdag.
Eaaon
Berichten: 65
Lid geworden op: 18 jun 2021 06:29
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Slet Suus gangbang

Bericht door Eaaon »

Mij wel :D ik ga het opsparen voor dr ;)
GoldCondition
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 jan 2023 16:36
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Slet Suus gangbang

Bericht door GoldCondition »

Kan iedereen gewoon meedoen? Ook nieuwe mensen die voor het eerst komen?
Eaaon
Berichten: 65
Lid geworden op: 18 jun 2021 06:29
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Slet Suus gangbang

Bericht door Eaaon »

Stairway to heaven :oops:
Aduh
Berichten: 55
Lid geworden op: 28 mei 2014 10:11
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Slet Suus gangbang

Bericht door Aduh »

Zo jammer dat ik niet erbij kan :roll: . Suus is zooooo lekker! Veel plezier zaterdag, Suus kan het zeker hebben!
Detim
Berichten: 31
Lid geworden op: 21 apr 2023 00:00
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Slet Suus gangbang

Bericht door Detim »

Mr_Flames schreef: 25 sep 2023 22:15 d854a648-b934-4fbe-a7df-b7bb22138b31.jpegHeren,

Aanstaande zaterdag 30 september (rond 15:00uur) neem ik slet Suus mee naar de EC voor een bukakke gangbang. Ze kan niet wachten om als schoolgirl al jullie zaad te ontvangen!

Zien we jullie zaterdag?
Weet nog niet zeker of ik kan, maar als ik kan kom ik er zeker aan 💪🏻
henk1985
Berichten: 55
Lid geworden op: 04 jul 2021 09:06
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Slet Suus gangbang

Bericht door henk1985 »

Gezellig hoor
Gebruikersavatar
Mr_Flames
Berichten: 62
Lid geworden op: 30 apr 2018 09:15
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Slet Suus gangbang

Bericht door Mr_Flames »

We verwachten straks rond 15:15u uur aanwezig te zijn!
-x-
Mr_Flames: organiseert gangbangs-doggings-bukakke.
Kevinb
Berichten: 4
Lid geworden op: 11 okt 2021 13:51
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 20
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Slet Suus gangbang

Bericht door Kevinb »

Nu net thuis gekomen van een heerlijke middag in de EC, zoals afgesproken mijn verslag:

Ik zag het oproepje van Mr_Flames afgelopen maandag en ik dacht, hier moet ik bij zijn! Meteen even vrij gevraagd voor de zaterdag middag van werk en dit kon gelukkig.

En eindelijk was het dan zo ver, vanaf werk nog even snel naar huis om mij op te frissen en vervolgens op weg naar de EC, toen ik eenmaal binnen was bleek het behoorlijk druk te zijn, ik moest zelf even terug naar de dame achter de kassa om een tas op te halen, ondertussen was een stel al heerlijk bezig met een aantal mannen.

Ik deed snel mijn kleren uit en in de tas, en ging vervolgens naar de actie, echter was het stel al een tijdje bezig en hadden dus even een pauze nodig, een momentje later kwam een erg mooie dame binnen samen met 2 heren. Suus met Mr_Flames en Mr_dré.

Mr_Flames gaf de aanwezige heren een aantal duidelijke instructies en vervolgens kon de pret beginnen, Mr_Flames instrueerde Suus om naar de bioscoop te gaan en vervolgens de mannen om te volgen en plek te nemen. Eenmaal geacclimatiseerd, mocht Suus kiezen bij wie ze begon. Haar keuze ging uit naar de eerste rij, eerst begon ze de 2 mannen aan de linkerkant te pijpen, vervolgens de 2 mannen aan de rechterkant. En het was overduidelijk te horen dat Suus dit erg goed deed.

Vervolgens instrueerde Mr_Flames, Suus om naar de "2 heren achterin" te gaan, de heer naast me keek mij aan en zei "hebben wij even geluk!" En dat was ook zeker zo, Suus pijpte ons om en om, wat ze heerlijk en diep deed.

Vervolgens kwam de volgende instructie van Mr_Flames voor de mannen, er moesten namelijk 3 mannen vooraan de bioscoop staan, zodat Suus hun kan pijpen en aftrekken, en 1 man achter haar om Suus te neuken. Benno was de gelukkige die hiermee mocht beginnen, naar een paar minuten kwam hij brullend klaar en mocht de volgende.

Nadat een paar mannen geweest waren was ik aan de beurt, ik was op dat moment al ongeveer een uur in de cinema, en ik was nog niet klaar gekomen, daarnaast voelde Suus wel heel lekker dus ook bij mij duurde het niet voordat ik hard klaar kwam, vooral met de aanmoedigingen van Suus.

Echter, op het moment dat ik een stapje naar achter deed om plaats te maken voor de volgende, merkte ik dat mijn condoom was afgegleden, ik had nog even op de grond gekeken maar kon hem zo 1,2,3 niet vinden, dit even netjes bij Mr_Flames aangegeven, en toen gaf Mr_Dré ook al aan dat hij wss er van af vloog toen ik uit Suus ging, gelukkig voor de rest geen probleem.

Vervolgens heeft Suus nog een paar mannen afgewerkt en verplaatsen we ons naar het grote bed. Ook hier had Suus haar handen, mond en heerlijke kut de hele tijd vol. Ik probeerde in de tussentijd nog even bij te komen voor een 2e ronde, ondertussen werd het gezicht en mond van Suus voorzien van Zaad wat ze heerlijk slikte.

Ook hier werd ik op meerdere momenten weer heerlijk afgetrokken en gepijpt door Suus, Mr_Flames gaf in het begin al aan dat iedereen aan de beurt komt en dat is ook zeker het geval geweest.

Vervolgens gingen we weer naar de volgende kamer met de sling, hier ging Suus in liggen en werd ze weer door een aantal mannen geneukt, terwijl ze weer 2 mannen aftrok en een andere man pijpte, echter werd het groepje mannen duidelijk kleiner, en waren er zelfs momenten waar Suus even niet geneukt werd, ik had graag die leegte opgevuld maar moest helaas toch echt nog even iets langer bij komen voor een 2e ronde.

Vervolgens was het tijd voor de bukkake, Suus ging liggen in de lig stoel, en de mannen mochten in haar mond en op haar gezicht spuiten, en dat hoeft tegen mij zeker niet een tweede keer gezegd te worden. 2 mannen gingen aan weerszijden van Suus haar hoofd staan om gepijpt te worden, beide hadden niet heel lang nodig met de kunsten van Suus, vervolgens was het dan ook voor mij tijd om voor de 2e keer klaar te komen, en ik spoot mijn lading heerlijk over Suus haar gezicht en mond, ze is al een erg aantrekkelijke dame maar met zaad op haar gezicht is ze zelfs nog knapper.

Ronde 3 zat er voor mij echt niet meer in, dus ik ging mij langzamerhand omkleden, in de tussentijd kwam het stel van eerder ook de ruimte in, de dame van het stel en Suus wisten overduidelijk wel raad met elkaar, en de dame van het stel was ook zeker niet vies van zaad, terwijl zij en Suus heerlijk aan het kussen waren mochten de mannen namelijk over beide gezichten komen, vervolgens ging de dame in kwestie Suus ook heerlijk beffen, Suus vond dit overduidelijk ook heerlijk want ze kwam meerdere keren achter elkaar klaar.

Ik heb hier tijdens het omkleden nog even naar gekeken en vervolgens nog even dag gezegd tegen Mr_Flames en de rest en toen was het weer tijd voor mij om jaar huis te gaan.

Bedankt Suus, Mr_Flames en Mr_dré voor een heerlijke middag in de EC! Hopelijk tot snel.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 25 gasten