Hoi allemaal,
Ik wil graag a.s. DO 26-10 de naaktdag/avond (Na mijn werk) bezoeken.
Echter ga ik alleen hier naartoe en lees ik dat het altijd erg druk bezocht wordt.
Ik ga graag naakt en in de zomer ga ik ook graag naar strandjes.
Is seks verplicht of kan ik ook een beetje zelf spelen in de cinema ofzo en zo gaande weg mijn grenzen verleggen als ik daar behoefte aan heb?
Donderdag naaktdag??
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 20
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
Re: Donderdag naaktdag??
Het enige wat verplicht is op naakt dag is naakt zijn. Voor de rest zijn er geen verplichtingen! Als jij de heledag alleen wilt kijken is dat ook prima
- Thekinkyguy
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Hallo Dennis,
Leuk dat je de eerste stap neemt naar de leukste en spannendste Cinema van Midden-Nederland. De naaktdagen zijn zeker populair. In de middag is het er het drukste. Tegen de namiddag en avond neemt de drukte af. Het leukste is dat je nooit weet wat er gaat gebeuren en wie je tegen gaat komen. Het motto wat er geld…niets moet en soms mag alles
Zolang je het maar tactisch en respectvol benaderd dan is er veel mogelijk. Alleen naar een film kijken kan natuurlijk ook, zeker zonder verplichtingen. Gewoon aangeven wat je wel wilt en niet wilt. Ik wens je veel plezier in een nieuw, en hopelijk, herhaalde avonturen.
Groet TKG
Leuk dat je de eerste stap neemt naar de leukste en spannendste Cinema van Midden-Nederland. De naaktdagen zijn zeker populair. In de middag is het er het drukste. Tegen de namiddag en avond neemt de drukte af. Het leukste is dat je nooit weet wat er gaat gebeuren en wie je tegen gaat komen. Het motto wat er geld…niets moet en soms mag alles
Groet TKG
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 

- Nudist40
- Leeftijd: 45
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Ik kom regelmatig op de naaktdag op donderdag. Buiten dat ik exhibitionistisch ben, vind ik het ook heerlijk om gewoon te kijken. Je moet niks. Alles gebeurt met respect. Nee is nee, wees daar gewoon duidelijk over. Ik vind het heerlijk om gewoon rond te kijken, terwijl mijn jonge heer vrolijk in verheven toestand de weg wijst. En ja, mensen kijken. Dat mag ook gewoon. Soms willen mensen wat meer. Ook helemaal prima. Het liefst word ik bekeken. Ik wil niet in afgesloten hokjes dingen te doen. Alles is prima. Doe gewoon wat je wilt doen. De drempel is heel laag. En ja, het is meestal best druk. Heerlijk toch al die blote geile lijven?
Gebruikers op dit forum: Geilehalfbloed34 en 19 gasten