Dinsdag 18 juni

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
angelan
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Pony play
Contacteer:

Dinsdag 18 juni

Bericht door angelan »

Hai hai

Afgelopen dinsdag voor het eerst in Arnhem geweest nadat we al vaker in Amersfoort waren geweest .
We hebben een xxx room gehuurd .
Het was helaas een vrij rustige dag . Van 12:00 tot 15:00 een man of 6 gezien . Even heerlijk gedoucht en vanuit de douche gekeken hoe mijn man gepijpt werd door een andere man. Ik drukte mijn lekker cup D tegen het glas lekker ingezeept en glad bewoog ik heen en weer terwijl de mannen naar me keken.
Na het douchen een beetje wezen cruisen . Aanbeland in de gloryhole waar ik 3 ladingen zaad heb gekregen en doorgeslikt . Ook mijn man heeft een pik gezogen in de gloryhole . Daarna aanbeland in de ruimte met gynaecologenstoel en sling . Mijn man ging in de stoel liggen waar ik hem gulzig begon te pijpen en een man achter me met een mega pik aan het kijken was . Toen hij dichterbij kwam pakte ik hem beet en begon hem te zuigen . En ook mijn man om en om. Toen ik mijn man weer ging pijpen ging de man achter me staan pakte een condoom en begon me heerlijk te neuken. Die voelde ik wel . Heerlijk zo’n grote . Toen hij klaargekomen was ging ik in de sling liggen waar mijn me heerlijk stevig neukte en mij 2x klaar liet komen alvorens hij mij vol spoot . Dit onder toeziend oog van 3 mannen . Leuk middagje maar veel te rustig .
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten