Poezenbeestje bezoekt Hilversum

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Mike1966
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Poezenbeestje bezoekt Hilversum

Bericht door Mike1966 »

Hallo geile mannen en vrouwen

Na met mijn slet (V 40j )de beide andere EC’s al eens bezocht te hebben, gaan we aanstaande Donderdag middag 4 juli haar EC Hilversum.

Uiteraard zullen wij samen spelen maar, buiten ons eigen spel om, kan en mag er ook deelgenomen worden. Ze heeft graag potente harde pikken met het nodige voortzettingsvermogen!
Zij wil graag door veel pikken goed geneukt worden (volhouders) en net als vele mensen heeft het sletje zo haar eigen voorkeuren: Actieve mannen dan pik en ballen graag glad geschoren! Geen anaal en niet in gezicht klaarkomen! En een leeftijds voorkeur tussen plus minus 30 en 55 jaar.

Geen gezoen! Er mag met haar clitje en poesje (😊) gespeeld worden maar geen gevinger. Geen anaal en neuken uiteraard met condoom. Spuiten op tieten, kont en buik prima maar niet in of op haar gezicht en dus ook niet in haar mond!

Uiteraard spelen we zelf maar vanzelfsprekend hou ik ook toezicht op haar veiligheid en of de door ons van te voren gestelde randvoorwaarden nageleefd worden. En een NEE van haar of van mijzelf is ook echt NEE.

Wel mee genieten maar niet actief willen zijn of, niet ‘mogen’ mee doen……. Geef de anderen dan de ruimte. Wat ik met mijn sexual soulmate doe is overigens geen vrij-brief om mij na te doen!!

Reacties graag en leuk maar doe dat bij voorkeur onder deze aankondiging. We verwachten er kort na openingstijd te zijn.

GG
Mike en Poezenbeestje
Bijlagen
BFC4721A-7988-4785-A187-3A8B76190523.jpeg
Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
Hot Holly
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Poezenbeestje bezoekt Hilversum

Bericht door Hot Holly »

Veel plezier samen
Poezenbeestje
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Bericht door Poezenbeestje »

Hot Holly schreef: 30 jun 2024 16:56 Veel plezier samen
Dankjewel Holly! Jij ook waar jij nu zit 8-) 8-) ;)
Lust Slet & Sexual Soulmate van Mike1966

This kitten has delicious claws to play with..
DonRoberto
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 52
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door DonRoberto »

Have fun, Poezenbeestje en Mike.

Wij vieren dan helaas elders een multiple feestje, anders hadden wij graag meegefeest in mijn favoriete EC!
Jerbo
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door Jerbo »

Mooie oproep van een zo te zien mooie dame. Ik beloof niets maar ga mijn best doen om er bij te zijn…..dat wordt dan wel in de loop van de middag.

Veel plezier gewenst!
Jerbo
Tvstar
Contacteer:

Bericht door Tvstar »

DonRoberto schreef: 30 jun 2024 17:16 Have fun, Poezenbeestje en Mike.

Wij vieren dan helaas elders een multiple feestje, anders hadden wij graag meegefeest in mijn favoriete EC!
Waarom niet gezamenlijk op jullie locatie afspreken? Holly en poezenbeestje samen lijkt mij groot feest
Mike1966
Leeftijd: 58
Contacteer:

Bericht door Mike1966 »

[/quote]
Waarom niet gezamenlijk op jullie locatie afspreken? Holly en poezenbeestje samen lijkt mij groot feest
[/quote]

Dat grote, druk bezochte feest, heeft eerder dit jaar al eens plaats gevonden en wel in Arnhem. Die kans heb je dan waarschijnlijk gemist!

Morgen, donderdag 4 juli, zullen Poezenbeestje en ik in elk geval aanwezig zijn om weer eens een heerlijke EC belevenis te hebben.
Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
Tvstar
Contacteer:

Bericht door Tvstar »

Yes, jullie zijn geen uitleg verschuldigd, maar dacht gooi het er toch even in. Kan namelijk helaas niet op 2 plaatsen tegelijk zijn
Zoef
Contacteer:

Bericht door Zoef »

Hebben jullie al een tijd in gedachten?
Niet goed gelezen :o
Net na openingstijden lees ik, ik probeer ook te komen en ben benieuwd, want al veel over jullie gelezen. Zal zorgen dat als ik je, als ik mag meespelen niet zal teleurstellen ;)
Ben in voor veel, zolang het maar met wederzijds respect is. En er valt altijd nog wat te leren ;)
Zoef
Contacteer:

Bericht door Zoef »

Na afgelopen weekend regelmatig op het forum en in de chat te hebben gezeten, was ik eigenlijk nog niet van plan om weer snel naar de EC te gaan, maar toen zag ik een aankondiging van Poezenbeestje en Mike1966. Beetje chatten, berichtje gestuurd en hoewel je van te voren nooit weet hoe het eerste contact gaat lopen kreeg ik steeds meer zin om dat beestje eens zelf te temmen.
Vannacht nog paar keer wakker geworden met een harde paal bij de gedachte om Poezenbeestje eens lekker te neuken en het besluit om naar Hilversum te rijden was genomen. Jammer dat ik net een paar dagen in de buurt van Den Bosch zit, maar een ritje Hilversum had ik graag over voor een geil avontuur, ik kan vast verklappen dat ik niet teleurgesteld werd.

Bij aankomst in de EC waren er vooral heren aanwezig, één van hen kwam naast mij zitten en begon met mijn pik te spelen, maar dit was niet waarvoor ik kwam, dus vriendelijk bedankt. Sorry als ik je teleurgesteld heb, vond het best spannend maar heb niet zo veel ervaring hiermee en twijfelde nogal of ik dit echt wilde, en kwam tenslotte voor iets anders 🐈‍⬛.

Toen kwamen Mike en Poezenbeestje aan, lekker zitten kletsen en me even voorgesteld, wel zo netjes vind ik.
Nadat ze haar tepelpiercings had afgeplakt met mooie hartjes, tegen opdringerige types bracht Mike Poezenbeestje naar het grote speelbed waar hij haar flink begon te beffen en neuken, of eigenlijk plagen en ze dus binnen de korste keren een kletsnatte soppende kut had. Dit heerlijke schouwspel ging even door en mijn pik begon al lekker tot leven te komen, helemaal toen Mike me gebaarde mee te mogen spelen. Eerst nog even aftasten en voelen, waarna Mike het hoofd van Poezenbeestje resoluut richting mijn pik bracht. Wat kan deze slettebak heerlijk pijpen zeg. Dit ging zo even door totdat ik mijn stijve pik in haar drijfnatte kut mocht steken die ik heerlijk neukte. Een paar keer perste ze mijn pik naar buiten, wat een heerlijk gevoel gaf, om hem daarna weer snel naar binnen te stoten. P mocht pas klaarkomen na toestemming van M en dat was voor mij het moment om even te stoppen want anders was ik direct klaargekomen.

Voor of na een korte pauze, weet ik niet zeker meer, werd er nog een aanwezige heer, volgens mij kenden ze hem, uitgenodigd P lekker klaar te beffen en neuken en ook hem wist ze vakkundig uit haar kut te persen.

Na de pauze werd de sling geprobeerd maar hoewel we de hoogte nog wat hadden aangepast was dit geen prettige houding en dus terug naar het matras.
Hier ging het spel verder alsof ze net begonnen was, onuitputbaar leek ze, dus mijn pik nog maar even aan haar gewillige mondje aangeboden om even later nog eens lekker te neuken en klaar te komen, het kwam uit mijn tenen. Hierna ging het spel nog een poosje door, maar of het mijn uitputtende avontuur van afgelopen weekend was, of de heerlijke knijpende kut van deze Poes, ik was op, leeg, uitgeput en mijn gereedschap wilde niet meer. Gelukkig waren er nog voldoende andere heren aanwezig die deze Poes een lekkere beurt wilden geven.

Na even afscheid te hebben genomen ben ik rustig naar mijn auto gelopen om wederom met een brede grijns en heerlijke herinnering aan een avontuur in de EC weg te rijden.
Ik hoop dat ik jullie nog eens tegenkom in de EC (of elders) en zal het dan hopelijk iets langer volhouden.

Nogmaals dank aan jullie beide voor deze geile, leuke en respectvolle middag.
Ben in voor veel, zolang het maar met wederzijds respect is. En er valt altijd nog wat te leren ;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten