Stelletje 8 juli

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
The_Body
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 59
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Stelletje 8 juli

Bericht door The_Body »

Rond 14.15 kom ik de EC binnen en in de cruising ruimte zie ik een paar damesbenen de lucht in steken. Bovenop de dame is man aan het proberen haar van het bed af te duwen. De dame ligt in de lengte richting van het bed met haar hoofd aan de rand. Boven haar hoofd staat haar man/vriend/begeleider (doorhalen wat niet van toepassing is) haar tegen te houden. Kansloze missie om haar van het bed af te krijgen dus.

Nadat ik me uitgekleed heb (het is tenslotte naaktdag), is het tijd om eens nader de inspectie uit te voeren. Op gepaste afstand zie dat haar man (ik ga er vanuit dat vriend en begeleider zijn doorgehaald hierboven) haar borsten masseert en dat de dame in kwestie beperkt is in haar zicht door een blinddoek. Uit ervaring weet ik dat het wegnemen van zintuigen andere zintuigen extra prikkelen. Fijn gevoel dus en dat vond de dame in kwestie ook toen er een “ik kom” te horen was.

Ik dacht primair nog ‘doe maar rustig aan want je bent er al’ maar doordat de bovenliggende partij bleef proberen de dame van het bed af te krijgen werd de roep duidelijker “Oooh, ik kooooommmm”. Toen begreep ik het, ze komt.

Niet lang daarna een rustpauze voor de dame. In de heterocinema zat het paar gezamenlijk op de voorste rij en spraken gedempt. Alle volgelingen waren ook in de heteroruimte. Wat het paartje besproken heeft weet ik niet maar er werd koers gezet naar de ruimte met de sling. En alle volgelingen gedwee er achteraan.

Daar nam ze zittend op een ? plaats. Keurig haar handdoek er overheen voordat ze ging zitten. De blinddoek ging weer op en op het teken van de man mocht één van de mannen voor haar gaan staan. Deze man werd gepijpt alsof het een lieve lust was. Als je als man op bed zou liggen dan voelt het alsof ze het laken je reet in probeert te zuigen. De man werd afwisselend afgetrokken en gepijpt en de druk werd kennelijk te hoog. Hij kon het niet meer houden en spoot.

Nadat een kleine schoonmaakbeurt van het lichaam en handen van de dame was nummer twee aan de beurt. Een tweede volgelingen werd aan de vaardigheden van de dame blootgesteld en ook hij kon het niet tegenhouden. Heerlijk om te zien.

Wederom een korte schoonmaakbeurt waarna de man de dame gebood zich om te keren. De handen op het voormalige zitgedeelte waardoor de mogelijkheid ontstond om haar doggy te nemen. Natuurlijk was één van de heren bereid dit te doen en deze deed dat met overtuiging. Hij Schoof zijn Dick als een premier naar binnen. De eerder gebezigde woorden van de dame ‘ik kom’ kwamen weer langs.

Persoonlijk had ik even wat meer afstand genomen om het tafereel te aanschouwen. Jammer is dan dat deze ruimte meteen ingenomen wordt door één van de medewandelaars. Ik zou het paar (en ik denk over het algemeen de personen in actie) wat meer ruimte gunnen maar nogmaals: een persoonlijke mening. Ik vind het van respect getuigen als je dat doet.

Na deze golf van genot was de dame weer aan wat rust toe. In de cruising ruimte nam ze plaats tussen haar man aan de ene kant en een andere man aan de andere kant. Als ultieme afsluiting nam de het heft in eigen handen door zichzelf te verwennen. En ook dat lukte prima gezien de tekst ‘ik kom’.

Kortom: een mooi moment beleefd in de EC. Als 64 jarige kan ik inmiddels genieten van het zien hoe anderen genieten. Een fijne herinnering dus.
Imperfectanomaly
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Stelletje 8 juli

Bericht door Imperfectanomaly »

The_Body schreef: 09 jul 2024 09:14
Hij Schoof zijn Dick als een premier naar binnen.
Geniaal, je mag van mij wel vaker verslagen schrijven :mrgreen:
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten