gangbang party 6-8-2024

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
teddybeer
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

gangbang party 6-8-2024

Bericht door teddybeer »

Er moet mij toch iets van het hart ..

was vandaag in de EC en er was een gangbang ..nu is dat niet zo vervelend maar de entree voor die gangbang was 70 euro (!!!) per persoon. (in die tijd dat ik er was heb ik zeker een mannetje of 10 geteld )
ik als normale bezoeker vindt dat een hoop geld voor misschien 10 min plezier maar goed daar gaat het niet om.

Wat mij enorm stoort is dat ik als normale bezoeker die entree betaalt voor een leuke geile middag in de EC word dus de halve EC ontnomen omdat ik niet voor de gangbang wil betalen ..alleen de homo cinema en de heterocinema waren toegangelijk voor de normale bezoeker...echter als je geen bandje had dan werd je kwaad weggestuurd als je even een kijkje wilde nemen bij de gangbang. (ik moest dus wel die volle 17 euro betalen terwijl ik dus maar de halve cinema in mocht)

Wat ik me nu afvraag ...waar gaat die 70 euro entreegeld naar toe ? die zal vast niet in de kassa van de EC terechtkomen maar bij die dames die lekker lagen te gangbangen.
echter is dit dan betalen voor sex en dat lijkt me prostitutie ....terwijl in de huisregels van de EC duidelijk staat dat dit verboden is en dat er hard tegenop getreden word.

hoop dat iemand mij dit kan uitleggen.
Jay90
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: gangbang party 6-8-2024

Bericht door Jay90 »

Dat had je ook in de ec zelf kunnen vragen als je dat zo dwars zat. Of niet meer komen dat kan ook…
Alwaysfun
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 42
Contacteer:

Bericht door Alwaysfun »

Jeetje dat is best wel aan de dure kant. 70 euro. Persoonlijk ga ik dan liever naar een parenclub. Kosten zijn dan nagenoeg hetzelfde alleen meer ruimte en meer plezier. Maar dat ter zeide.

Als er aangegeven wordt dat er een gb is, dan weet je als je daar niet aan mee doet, je ook dat een deel van de ruimte niet beschikbaar is voor je. Zou netjes zijn als dat nog even extra gedeeld wordt als je de entree gelden betaalt.

Betreft de betaling.
Ik neem aan de ec de vergunningen op orde hebben. Daarin zal vast en zeker vermeld staan dat prostitutie alleen in bepaalde vorm mag, waar dan de gb onder valt.

Dat er streng beleid is t.a.v. prostitutie is logisch en ook heel prettig. Bij een gangbang weet ec wie en wat er betaald wordt en kunnen ze dit verantwoorden naar instanties.

Kortom ec goed bezig. Alleen de prijs is wel wat aan de hoge kant, als je het mij zou vragen. Puur omdat ik zelf voor dat bedrag, jullie locatie en gb onvoldoende vind bieden. Maar dat is mijn mening en daar maak ik mijn keuze op.
Gewoonjeroen
Leeftijd: 38
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Gewoonjeroen »

Hi,

Jij bedoelt "isaura's feestje", een soort rondreizend gangbang circus. Komen ook bij parenclubs en werken met toegangsprijzen, die dan anders zijn dan de normale bios prijs. Ken zelf Arnhem niet, maar begreep dat je in Amersfoort kan aangeven of je voor isaura komt of niet, dan krijg je een bandje, en anders heb je "gewone" bios toegang. Een deel is dan afgeschermd. De vaste bezoekers weten hier meer van. Meestal hebben ze een keer per maand zo'n isaura feestje.
Gewoon, omdat het me heerlijk lijkt......
teddybeer
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door teddybeer »

Jay90 schreef: 06 aug 2024 21:39 Dat had je ook in de ec zelf kunnen vragen als je dat zo dwars zat. Of niet meer komen dat kan ook…
wat is dit nu weer voor "zure" reactie ..ik dacht dat ik een normale vraag had gesteld maar blijkbaar was je erg bevangen door de hitte gisteren ..geeft ook helemaal niet hoor ..hoop dat je genoten hebt van je 70 euro .
Sam01
Geaardheid: bi
Leeftijd: 38
Contacteer:

Bericht door Sam01 »

Is Isauras feestje tegenwoordig 70 euro?
Jay90
Contacteer:

Bericht door Jay90 »

Haha, over zure reacties gesproken. Ik was er niet eens. Ik zorg dat ik goed geïnformeerd ben als ik iets doe.
Eroticcinema Arnhem
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Goedemiddag!
Ik zie dat er al enige correcte reacties zijn gegeven, waarvoor dank!

Een bezoek aan de bioscoop op een gb dag, zonder te kiezen voor de gb is mogelijk, echter is er dan inderdaad een gedeelte niet toegankelijk (Dit hoeft zeker niet te betekenen dat het daardoor minder gezellig is 😉). Vooraf wordt dit ten alle tijden aangegeven.

Meningen over kosten zijn persoonlijk en daar is iedereen vrij in. Onze beslissingen hierin zijn weloverwogen 😊
JeroenVanVathorst
Leeftijd: 60
Contacteer:

Bericht door JeroenVanVathorst »

@ec team
Jullie reactie lijkt mij incompleet.
De vraagsteller vraagt ook naar het zogenaamde strenge anti prostitutie beleid, volgens van Dale is betalen voor sex prostitutie.
bezoekers van zo'n 'feestje' betalen 70 euro voor sex dus is prostitutie bij ec wel toegestaan mits ec een vinger in de pap en ongetwijfeld in de opbrengsten heeft.

is wat mij betreft niet erg, het is zoals het is en je doet eraan mee of niet maar de anti-prostitutie regel in de huisregels is toch op z'n minst een beetje dubbel.
andre40
Geaardheid: bi
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door andre40 »

Mensen!! Hou alsjeblieft op!!!!
Wees blij dat er zo’n plekje is waar je heerlijk een paar uur kan sexen met 2 of 3 vrouwen.
Het zijn altijd heerlijke bijeenkomsten en iedereen heeft het meestal goed naar hun zin.
Als je het er niet mee eens ben blijf je toch gewoon lekker thuis ,en doe je er niet aan mee!!
Je weet van te voren dat het entree geld kost, als je dat niet wil, dan ga je niet!!
EC ik vind het top geregeld!!! Tot snel maar weer 🤣
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten