SPETTERENDE KENNISMAKING MET ANN

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Benno
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

SPETTERENDE KENNISMAKING MET ANN

Bericht door Benno »

Mr Flames nam gisteren (zaterdag) een nieuw stel mee naar EC. Ze heten Ann en Ed en ze zijn er voor het eerst. De aankomsttijd vervroegt last minute van 14 naar 13 uur, dus snel douchen en die kant op. Ik arriveer om 13.30 uur en zie Ann op het grote bed liggen terwijl ze gebeft wordt door een heer die ik niet ken. Mr. Flames groet mij en stelt me voor aan het koppel. Verder zijn er nog een man of 3. Snel uitkleden maar.

Eenmaal uitgekleed is het tijd om van dichterbij kennis te maken met Ann. Ze is slank met mooie proporties op de juiste plaatsen, ze heeft een blonde krullenbol en een bril. Ze is bloedgeil en ze heeft er zin in. Nou, ik ook!

Ik lik Ann's kutje. Er zit een klein ringetje bij haar clit. Dan neuk ik haar meteen op volle kracht. Flames vertelde dat er in het half uur dat ze er zijn al 5 mannen zijn geweest, die Ann hebben gebruikt en die inmiddels al weer vertrokken zijn. Ze is dus voldoende opgewarmd. An vindt het echt heerlijk om hard geneukt te worden en dat laat ze goed merken ook. Terwijl ze intussen links en rechts pikken beetpakt om te pijpen, ga ik lekker door. Als ik even op adem moet komen, maak ik van de gelegenheid gebruik om haar kutje verder te likken, deze keer met behulp van twee vingers die haar van binnenuit stimuleren, terwijl mijn tong haar clitje de volle aandacht geeft. Dit heeft behoorlijk effect. Ann kronkelt en kreunt en haar sappen beginnen te lopen. Ik krijg het over mijn gezicht heen en over mijn hand. Dat windt mij zo op dat ik meteen verder ga neuken. Ik kom erachter dat als ik - op het moment dat Ann richting een orgasme gaat -mijn pik ritmisch tegen haar kutje aan beweeg, de spetters vervolgens om mijn oren vliegen en ze het uitgilt van genot.

Als ik een pauze nodig hebt neemt Mr. Flames het van mij over. Hij zet Ann gebogen over het matras en neukt haar staand van achteren. Al gauw is de grond eronder nat en glibberig en moeten we voorzichtig zijn niet uit te glijden. Ik neem het weer over en neuk haar ook staand terwijl ze aan de andere kant een pik in haar mond heeft. Flames wisselt af en laat Ann een been opgetrokken op het matras zetten, waardoor ze wijd op staat om ons om de beurt te laten neuken.

Dan arriveert ook Eddie, die ik vanochtend had gevraagd om ook mee te komen doen. Hij voegt zich bij de feestvreugde en neukt er vol enthousiasme op los. Dan laat hij zich pijpen en mag ik haar kutje weer. Ik ga weer eens voor een goede befbeurt, waarbij ik wederom in mijn gezicht gesquirt word. Na nog wat afgewisselde neukbeurten, geeft Ed aan dat het nu wel zo'n beetje genoeg is geweest voor Ann. Eddie is op dat moment aan het neuken en maakt het even af. Terwijl Ann zijn condoom leeg slurpt, neuk ik nog een laatste keer (om het af te leren) en daarna kom ik in haar mond. Ook Mr. Flames en Ed en nog enkele andere aanwezigen spuiten over Ann heen, waarna ze gaat douchen. Dat is wel nodig ook ;) Ze zit helemaal onder.

Wat een leuke kennismaking met een heerlijke dame. En wat kan Ann genieten, zeg! En wat fijn dat het lekker rustig was in EC, zodat er ongestoord en optimaal genoten kon worden.
Laatst gewijzigd door Benno op 16 sep 2024 21:42, 2 keer totaal gewijzigd.
Indo354
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: SPETTERENDE KENNISMAKING MET AN

Bericht door Indo354 »

Damn wat een feest @Benno :D . Leuk dat Eddie er ook bij was 8-). “The eagle has arrived”.
Mr_Flames
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Mr_Flames »

Weer een goed en geil geschreven verslag Benno!
Het was een hete middag🔥
We komen snel weer langs
Mr_Flames: organiseert gangbangs-doggings-bukakke.
LadybiAnn&Ed
Geslacht: Stel
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door LadybiAnn&Ed »

Jullie waren geweldig!
En wat een prachtig, levendig verhaal , beleef het zo weer!

Ann & Ed
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten