Dinsdagavond 18/8 Ben ik er weer!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
angelique
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Dinsdagavond 18/8 Ben ik er weer!

Bericht door angelique »

Ik kreeg de afgelopen week een paar telefoontjes van hoe 'mijn' GB werkte en hoe het in elkaar zat?

Nou:A. het is 'mijn' gangbang niet -> Ik bezoek de Cinema gewoon en geef dit van te voren aan, zodat ik niet volledig gefrustreerd op Jan Doedel zit/lig te wachten.

En B. Het werkt gewoon zoals het altijd werkt: Je gaat naar de cinema en koopt een entreekaartje bij de kassa en gaat naarbinnen. En dan ben ik er ook, een dame met een poesje die zin heeft in veel melk... (dat is misschien minder gewoon, maar goed... ;) )

Ik voel de volgende vraag al komen: Waarom is de entree dan duurder?
Denk hier maar eens aan: als ik geweest ben en de heren zich vermaakt hebben, er extra schoongemaakt dient te worden. Ik maak er graag een bende van. En ik doe alles met condooms (op kosten van de winkel), die gaan er dus ook grof doorheen. Handoeken en de douche zijn vrij te gebruiken, ook dit kost normaliter al 10 euro extra ofzo. Op mijn verzoek is dat verplicht inclusief gedaan. Mijn Hygiene en die van de heren is belangrijk om de pret niet te drukken.

Ik hoop ook deze keer weer flink verwend te worden!
Tot morgen, groetjes Angy
hele lieve groeten van Angy. XXX
jack1

Re: Dinsdagavond 18/8 Ben ik er weer!

Bericht door jack1 »

angelique schreef:Ik voel de volgende vraag al komen: Waarom is de entree dan duurder?
Denk hier maar eens aan: als ik geweest ben en de heren zich vermaakt hebben, er extra schoongemaakt dient te worden. Ik maak er graag een bende van. En ik doe alles met condooms (op kosten van de winkel), die gaan er dus ook grof doorheen. Handoeken en de douche zijn vrij te gebruiken, ook dit kost normaliter al 10 euro extra ofzo. Op mijn verzoek is dat verplicht inclusief gedaan. Mijn Hygiene en die van de heren is belangrijk om de pret niet te drukken.
En welk deel van de entree gaat naar jou?
Adagio 4 strings
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door Adagio 4 strings »

[/quote]
En welk deel van de entree gaat naar jou?[/quote]

:oops: Thor hou toch is op met dit soort gezeur. Wees blij dat er in deze cinema bijzondere activiteiten worden georganiseerd. Je bent niet verplicht mee te doen als het niet je ding is.
angelique
Contacteer:

Bericht door angelique »

[/quote]En welk deel van de entree gaat naar jou?[/quote]

Nou, Thor... Ik wil hier toch wel antwoord op geven. Alleen het zaad gaat naar mij... Het meeste dan.

Groetjes van Angy.
angelique
Contacteer:

Bericht door angelique »

Nou, ik wilde toch nog even zeggen waar ik nu zin in heb...: Verstoppertje spelen. Dus in de darkroom de pikken voorzien van condoom, door de gloryholes te gebruiken die in het midden staan. En vervolgens wil ik graag in de sling die daar ook hangt, heerlijk hard en diep geneukt worden!!!!

Ik hoop dat er mannen komen die van een spelletje houden! Speel je mee?
1, 2, 3, wie niet stijf is, is gezien! :?: ;)
jack1

Bericht door jack1 »

Adagio 4 strings schreef: :oops: Thor hou toch is op met dit soort gezeur.
Waarom? Ik geloof gewoon niet dat condooms en een beetje extra schoonmaken 20 euro per persoon kosten...
Helix
Contacteer:

Bericht door Helix »

Wat een stel kinderen zijn jullie toch! En ik bedoel dan degene die alleen maar zeuren!
Als je gewoon naar de cinema gaat, stel je dan ook de vraag aan de eigenaar van: "Het afspelen van de film kost toch geen 10 euro per persoon?"
Er is een bedrag vastgesteld en daar moet je gewoon mee leven.
Heb je er moeite mee, kom je lekker niet!

Dan huur je lekker een filmpje en ga je jezelf thuis lekker aftrekken. Of is dat ook te duur. Want je gaat geen geld betalen voor het aftrekken?!

Kom op mensen.. Laten we alstublieft niet zo triest gaan doen en gewoon genieten! Als je komt... ;-)
sexy-boy1
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door sexy-boy1 »

Nou meid...ik heb lekker genoten, laat de rest maar lekker lullen ;)
Nou wie weet tot de volgende keer maar weer he, xxx-jes en likjes van Antonio ja je weet wel...mr lol-smurf :lol:
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten