hey, ik ben een 22 jarige jongen en wil graag pijpen(en heel misschien laten pijpen door gloryhole). ben helaas onervaren en wil het het liefst zo anoniem mogelijk doen. ik weet alleen niet echt hoe het in zijn werking gaat.als je een kaartje koopt, hoelang mag je dan blijven?kan je bij de gloryholes begluurd worden ? ik wil vandaag eigenlijk gaan(vrijdag 1juni), wat zou een goede tijd zijn?
als iemand mij zou kunnen helpen met deze vragen en wat info over hoe ik bij de gay gloryholes kom enzo , zou ik heel blij worden en misschien pijp ik jou wel als dank
onervaren en 1e keer EC/GH en wil graag pijpen
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 21
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 30
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: onervaren en 1e keer EC/GH en wil graag pijpen
Hoi Dikkesjaak,
de eerste keer is inderdaad altijd spannend.
Je mag zo lang blijven als je zelf wil, in het hokje van de gloryholes ben je redelijk anoniem, omdat er een gordijn hangt. De gloryholes zelf zijn ook klein genoeg dat je eigenlijk alleen maar een pik ziet en de rest niet zo.
Als je vanavond gaat, laat even weten hoe laat. Dan kan ik je wel laten zien hoe het werkt.
de eerste keer is inderdaad altijd spannend.
Je mag zo lang blijven als je zelf wil, in het hokje van de gloryholes ben je redelijk anoniem, omdat er een gordijn hangt. De gloryholes zelf zijn ook klein genoeg dat je eigenlijk alleen maar een pik ziet en de rest niet zo.
Als je vanavond gaat, laat even weten hoe laat. Dan kan ik je wel laten zien hoe het werkt.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten