Jong stel as dinsdag 4 juni - gaat niet door!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Joost04
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Jong stel as dinsdag 4 juni

Bericht door Joost04 »

Singer717 schreef: 01 jun 2024 22:14 Geen oude mannen willen zien...
Is een blinddoek een optie? 😉

Groet, een oudere jongere (of andersom)

En nu weer door....
Ik zou zeggen: ga lekker naar de gloryholes. Dan weet je dat gewoon niet, en heb je daar ook geen last van.
Het stellen van een leeftijdsgrens mag natuurlijk iedereen helemaal zelluf weten. Ik denk dat dat niks zegt over die 45-plussers, maar meer iets over dat jongere stel. Die voelen zich gewoon (nog) niet senang bij rijpere heren. Prima toch? Laat ze lekker... Ik ben 56, en ik heb bijvoorbeeld niet echt een fetish voor rollators en houd ook niet van stoma-sex. Nou, dat mag ik vinden toch? In de EC is niks verplicht, en heel veel mag.

Het doet me denken aan de tijd dat ik net bij de EC kwam: ik dacht toen: hoe houd ik al die homo- en bi-mannen bij mij vandaan? Ik vond dat gewoon eng, mannen die seks hebben met mannen. Stel je voor dat zo'n man naar mij toe zou komen... Mag ik vinden/voelen, toch? Of is er een huisregel die zegt dat je niet bang mag zijn of geen voorkeur mag hebben? Maar door in de EC te komen, zag ik dat die andere mannen toch wel echt veel plezier met elkaar hadden, terwijl ik sneu zat te wachten op een vrouw, en achteraan in de ganzen-rij aan sloot als er wél een vrouw langs kwam. Toen ik zag dat mannen onderling wel ook echt genoten van elkaar, ging ik denken: dit heeft niks met die mannen te maken, maar dit is gewoon mijn eigen angst. Aan mij de keus om daar wel of niet iets mee te doen. En gaandeweg ben ik mannen gaan ontdekken. Nu lust ik er wel pap van, vind ik het spel met mannen vaak juist nog leuker als met vrouwen. En kan ik ook nog es lekker geneukt worden in plaats van datgene wat ik al jaren kende.

Geef een ieder gewoon de ruimte om zijn/haar eigen grenzen te stellen. Laat je niet wegjagen door mensen die je nog een beetje eng vinden... Maar dring jezelf ook niet zo op aan die ander: bah! Een beetje respect naar elkaar maakt de sfeer een stuk leuker...
Stevie74
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door Stevie74 »

Bengeltje84 schreef: 01 jun 2024 19:32 Geen man hier en ik had vraagtekens bij jullie post. De EC is toegankelijk voor iedereen, als een man van 45+ die dag aanwezig wil zijn, dan is diegene aanwezig. Daar hebben jullie niets over te zeggen. Wil je geen mannen van 45+ zien, dan is de jongerendag de beste optie voor jullie. Dan is de leeftijdsgrens 40 en dat komt meer overeen met wat jullie zoeken.

stel3131 schreef: 01 jun 2024 19:15 Hallo allemaal,

We lezen helaas ook negatieve berichten. We zullen hierop eenmalig reageren. Helaas de mannen die ouder zijn dan 45 voelen zich meteen buitengesloten en kunnen het niet hebben dat ze niet mogen en kunnen genieten. Kunnen jullie niet een dag ons dat moment gunnen?

We geven gewoon heel duidelijk aan waar onze voorkeur en wensen liggen, dat lijkt ons vrij logisch. Het zou jammer zijn dat jullie “oude” mannen het verpesten voor het jonge publiek waar wij om vragen die dag.

Dus oude mannen reageer aub jullie frustratie op een andere manier af maar niet op deze manier.
Mooi gezegd Bengeltje84, bedankt voor de steun. Stel3131, dat jullie zure en gefrustreerde reacties krijgen dat ligt helemaal aan jullie manier van communiceren. Dat jullie niet willen dat er personen ouder dan 45 meedoen met jullie liefdes spel dat kan en zal ik en de over grote meerderheid hier respecteren. Daar gaan jullie geen probleem mee hebben. Maar komen zeggen terwijl jullie GEEN medewerkers zijn van de EC en er geen thema dag is aangekondigd waar bij staat omschreven wat kan en niet kan en zomaar zeggen dat iedereen ouder dan 45 op 4 juni maar beter thuisblijft omdat het anders een afknapper is voor jullie en dat jullie dan gaan lopen dat is een brug te ver. Voor zover ik weet is iedereen welkom op reguliere dagen zonder thema als hij/ zij zijn of haar toegang betaalt heeft en zich gedraagt. Willen jullie geen last van ons "oude" mannen dan plannen jullie beter jullie pleziertje in de EC op een van de jongeredagen die door de EC georganiseerd worden en dan hebben jullie ook geen last van ons. In Amersfoort is dat 7 juni en in Arnhem is dat 21 juni en dan gaan jullie ons helemaal niet tegen komen.
stel3131
Geslacht: Stel
Leeftijd: 32
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door stel3131 »

Hallo allemaal, door de vele negatieve berichten van de “oude mannen”. Hebben wij geen zin meer om te komen. Jullie hebben het mooi verpest voor de leuke “jonge” mannen.

Heel erg jammer uiteraard maar we zijn bang dat de opdringerige oude mannen geen gehoor willen en kunnen geven aan onze wens en oproep.

Wie weet tot een volgende keer
Chandon
Leeftijd: 0
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel

Re: Jong stel as dinsdag 4 juni - gaat niet door!

Bericht door Chandon »

Ik denk zelf aangezien jullie voorkeur toch zo weg waren. Want 40 plussers en denk ook aan stellen evenals single mannen van 40 plus gaan heus niet thuisblijven voor jullie vereiste. Dat is overigens niet disrespectvol bedoeld maar het is geen thema dag dan kan je ook geen eisen stellen. Hoop dat jullie je heil gaan vinden op de daarvoor speciaal georganiseerde jongerendagen id ec.
Overigens als je rust wilt dan zijn de avonden ook heel goed te doen.
Het kan zelfs zo rustig zijn dat er niemand is en de hele zaal voor jullie zelf hebben.

Goodluck 🍀
AnneK

Bericht door AnneK »

Precies, lekker op een jongerendag gaan. Geen 'ouwe' mannen dan!
dominant
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Bericht door dominant »

Wat een verrassing dat het niet (meer) doorgaat
Arend
Geaardheid: homo
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Lesbisch
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Arend »

Voor de coronapandemie was er in Hilversum ook maandelijks een jongerendag, met de leeftijdsgrenzen 18 tot 40 jaar.
Toen kwamen er ook veel jongeren op die dagen.
Misschien kunnen jullie het team vragen om deze weer maandelijks te oragniseren.
ik ben slankgebouwd, gay, bdsm-slaaf/bottom.
Jamzz & Wanted
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door Jamzz & Wanted »

Is pas sinds dat jaar afgeschaft... "te weinig animo" vandaar het altijd een gezellige en vrij drukke boel was... hebben ons er geen enkele keer verveeld, altijd meerdere dames en/of stelletjes aanwezig..
Benno
Leeftijd: 0
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Benno »

Jamzz & Wanted schreef: 07 jun 2024 10:47 Is pas sinds dat jaar afgeschaft... "te weinig animo" vandaar het altijd een gezellige en vrij drukke boel was... hebben ons er geen enkele keer verveeld, altijd meerdere dames en/of stelletjes aanwezig..
De laatste twee posts zijn fake news.
Er is elke maand een jongerendag met tot maximaal 40 jaar.
Die jongerendag is overigens pas enkele jaren geleden ingevoerd. Niet afgeschaft dus.
Jamzz & Wanted
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door Jamzz & Wanted »

Benno schreef: 07 jun 2024 13:07
Jamzz & Wanted schreef: 07 jun 2024 10:47 Is pas sinds dat jaar afgeschaft... "te weinig animo" vandaar het altijd een gezellige en vrij drukke boel was... hebben ons er geen enkele keer verveeld, altijd meerdere dames en/of stelletjes aanwezig..
De laatste twee posts zijn fake news.
Er is elke maand een jongerendag met tot maximaal 40 jaar.
Die jongerendag is overigens pas enkele jaren geleden ingevoerd. Niet afgeschaft dus.
Je bedoelt dat je nu zelf fake nieuws verkondigd? In Hilversum is de jongerendag sinds dit jaar wel degelijk afgeschaft.

Maar je zal het wel weer beter weten he? :roll:
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten