Plumberjack......surprise ......K4 treed voor jou op

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Isa
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Plumberjack......surprise ......K4 treed voor jou op

Bericht door Isa »

Dit verslagje stond al klaar........
Het is dinsdagnacht en van opwinding kan ik niet slapen. Ik tik wat op dit forum maar weet dat ik het nog niet kan plaatsen want dat zou het hele feest bederven.
Begin oktober is op het forum het idee ontstaan voor een geil gezellig optreden van K3. Drie geile dames die elkaar nog niet eerder ontmoet hadden maar wel veel gezamenlijke vriendjes deelden.
Dat zou een feest worden wanneer je die eens bij elkaar zou zetten :D verschillende pogingen zijn er ondertussen gedaan , door verschillende mensen maar het is nog steeds niet gelukt.
En nu is het dan eindelijk zo ver, K3 heeft het heft in eigen handen genomen en ojalelee het feest is straks om 12.00 uur in de ec.
We hebben een datum geprikt en ons groepje uitgebreid naar K4 met nog een heerlijk vriendinnetje die we niet kunnen missen en we zijn heel stiekem en in het geniep allemaal apart van elkaar lekkere vriendjes gaan uitnodigen. Dat hebben we uiteraard wel goed afgestemd en de balboekjes naast elkaar gehouden want we willen niet per ongeluk twee dezelfde heerlijkheden uitnodigen.
Met iedere uitnodiging werd ook het dringende verzoek gedaan met niemand te praten over deze "persoonlijke" uitnodiging. Zo weten onze genodigden niet van elkaar dat ze komen en weten zij ook niet van de aanwezigheid van de voltallige K4. Dat is natuurlijk erg spannend en leuk maar de grootste reden voor deze geheimzinnigheid is onze eigen Plumberjack. Hij heeft zoveel voor ons gedaan en georganiseerd , hij omringt ons met geile goede lieve zorgen, wij wilden hem nu eens verrassen en in de watten, euh lees, geile vrouwenschoten leggen .
Want wij zijn gek op Plumberjack, houden van hem en dat mag hij weten ook.

We hebben Benno meegenomen in ons complot en hij heeft er voor gezorgt dat Plumberjack denkt dat er straks een nieuw stel in de ec is die graag op fijne rustige wijze kennis wil maken.
Nou een nieuw stel zijn wij zeker, voor het eerst samen, maar laat dat rustig maar zitten. We zijn een hoop van plan en het woord rustig komt daar zeker niet in voor.
We verkneukelen ons al weken in deze geheimzinnigheid, de geiligheid is met de dag gegroeid en het lijkt erop dat we het echt geheim hebben kunnen houden voor onze eregast :D
We hebben de datum tig keer moeten aanpassen, we zijn van locatie veranderd omdat in Arnhem vandaag een ander drukbezocht feestje gegeven word en we hebben de medewerking gekregen van een stel wat zo aardig is geweest zijn oproep van vandaag aan te passen naar een later tijdstip.
En nu is het dan eindelijk bijna zo ver......
Nog een paar uurtjes en wij staan klaar om je te ontvangen lieve schat. Gekleed zoals jij het graag hebt, in zwart, high heals, kousen, jarretel en cuploze corseletjes. We kunnen niet wachten jou gezicht te zien als we het licht aanknippen van de douche en jij ons plots ziet verschijnen in een heerlijke pose achter het glazen wandje :D :D :D
Als ik dit op het forum zet is het feest in volle gang of ik word zo in beslag genomen dat ik het pas kan plaatsen als het al weer afgelopen is. Daar wil ik nog even niet aan denken, eerst maar eens heerlijk genieten met elkaar......ojaleleeeeee.....zo'n zin in :D :D :D :D
Sense
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Plumberjack......surprise ......K4 treed voor jou op

Bericht door Sense »

Wat een heerlijk vooraf- verslag Isa!

Het was helemaal zoals je beschreef: geile voorpret voor 4 omdat wij wel wisten wat er zou gebeuren maar verder niemand. Nou ja, eigenlijk was het voorpret voor 5 want Benno zat natuurlijk ook in het complot en wist ook wat er op de planning stond. En wat hebben we een voorpret gehad!! 8-)
Het bedenken van allerhande scenario’s, de balboekjes vergelijken ;-), fantasieën delen: het zorgde er voor dat we alle 4 met heel, heel veel zin naar de EC gingen maar dat het toch ook wel erg spannend was. Ondanks dat het zeker niet de eerste keer was voor ons allen gierden de zenuwen door onze lijven terwijl we om 11u aankwamen op ons vast voor te bereiden. De kleren gingen uit en spannende setjes gingen aan. Maskers om een beetje mystieke Eyes Wide Shut-sfeer te creëren. En de schmink kwam tevoorschijn. Schmink? Ja, schmink. Want op onze billen kwamen letters. Bij de 1 de U, bij de volgende een rood hartje, bij nummer 3 2 uitroeptekens en bij de laatste een W.
Even opwarmen door me heerlijk tegen m’n lief te vleien en te voelen hoe de opwinding toe nam. i kwam er bij staan en bijna werd ze al aan het kruis vastgezet, maar dat kon natuurlijk nog niet, Eerst ons start scenario…
Gooise werd geïnstalleerd in de shop zodat hij een seintje kon geven als Plumberjack zou binnen komen en Naughty zou het seintje weer doorgeven aan ons. Ja mensen, het vraagt heel wat voorbereiding om iemand ook echt goed te verrassen hihi.
Partners werden even weg gestuurd zodat Plumberjack ook daaraan niet zou zien dat wij er zouden zijn. En toen kwam daar het seintje: Plumberjack is er! Met z’n vieren snel op de hakken naar de douche, daar in de goede houding staan: met onze lijven tegen de glazen wand gedrapeerd in een geile pose. Het subje van Flirt moest even snel, geblinddoekt, kennis met ons maken door ons stuk voor stuk te zoenen maar toen moest ze snel uit de douche en werd de knop van het rolluik omgezet. Plumberjack kwam binnen en langzaam ging het rolluik van de douche omhoog. Ik kan niet voor de andere dames spreken maar bij mij ging m’n hart enorm te keer, dat luik gaat echt f*ing langzaam omhoog als je moet wachten. En toen… was het stil! PJ wist niet wat hem overkwam.
Nee he, zei hij, met een heeeele, hele grote smile. We kwamen naar buiten en na een begroeting met dikke kussen gingen we voor het bed staan, gebogen met de billen naar achteren. In de goede volgorde, en Plumberjack zat naar onze billen te kijken. Te genieten. Heerlijk dames, echt heerlijk!! Wat een geweldige verrassing. En meteen zat hij aan de billen (uiteraard hihi). Maar hij had nog helemaal niet gezien wat er stond. Dus nadat we vroegen of hij niets bijzonders zag keek Plumberjack nog een keer: WloveU!! Plumberjack moet zelf maar zeggen wat hij daar van vond. 
Daarna ging het allemaal in een mega, supergeile sneltreinvaart.

Ik schrijf mijn eigen beleving van de heerlijke uurtjes geile pret maar op, want geil was het! Maar er gebeurde zoveel dat ik niet alles wat er in alle ruimtes gebeurde kan beschrijven. Ik werd door de 3 dames op het bed gelegd. M van CBR had haar heerlijke stimulator een poosje geleden al aan mij beloofd en die werd meteen gebruikt door haar, op mijn clitje. Wat een zaaaalig gevoel is dat zeg. M streelde me met haar handen en likte me heerlijk met haar tong en Isa ging heerlijk over mijn lijf en borsten met haar zachte handen. Ik was door omstandigheden even afwezig geweest bij de EC en riep: als dit het welkom is na een poosje afwezigheid dan blijf ik hierna weer een poos weg. Mennn wat was dat lekker.
Alle mannen die er waren (de genodigden waren inmiddels ook al binnengedruppeld) bleven kijken naar dit ongetwijfeld heerlijke schouwspel van 4 geile vrouwen op 1 bed. We streelden, kusten, likten, vingerden etc. De mannen kwamen steeds dichterbij en al snel had ik de pik van Gooise in mijn mond. Aangenaam kennis maken ;-) Vanaf dat moment was een groot gekrioel van neukende mannen en vrouwen. Overal waar ik keek waren mensen met elkaar bezig. Niet dat ik heel veel tijd van kijken had trouwens. Het was zo ontzettend lekker. Pikken wisselden af, het eerste zweet stond al op voorhoofden. Van het matras ging ik naar de darkroom waar ik Eindeluk weer eens in de sling kon liggen. Dat is toch zo lekker. De mannen wisselden af en de kettingen rammelden harder dan hard. Afwisselend mijn hoofd naar achteren zodat iemand zijn pik in mijn mond kon duwen en soms ook mijn hoofd omhoog om de man heerlijk in zijn ogen te kijken. Af en toe heb ik de neiging om een beetje ongehoorzaam te zijn ;-) en dan moet Lief het even corrigeren. Dat deed hij met verve, volgens mij mis ik een pluk haar op mijn achterhoofd hihi.
M van CBR kwam er bij staan en ik kon met mijn mond net bij haar tepels met heerlijke piercings erin. Dat is heel opwindend om met je tong mee te spelen terwijl je hard geneukt wordt.
Van de sling weer naar het matras waar Lief me van achteren neukte en daarna werd het stokje over genomen door anderen. En anderen. En anderen. Blackco had ik in de sling al verwelkomd en wilde ook wel even. Ik dacht: ik ga even op het bed liggen met mijn hoofd achter over zodat hij zijn heerlijk grote pik diep in mijn keel kan duwen maar toen ik omkeek was hij uit mijn zicht. En toen stond heerlijke Isa voor me. Je hebt nog wat van me tegoed zei ze. En liet haar hand zien. Ik wist genoeg 
Er werd glijmiddel bijgepakt (dank daarvoor Plumberjack ) en haar hand verdween heerlijk diep in me. Daarna was het golf na golf geil genot. Heerlijk!! Er is nog veel, heel veel meer gebeurd maar het is bijna niet op te sommen.

@Alle mannen die er waren: super, super bedankt dat jullie echt niets hebben verteld aan anderen en dat jullie allemaal, stuk voor stuk, zo heerlijk actief waren. Mede door jullie was dit het meest geile feestje dat ik ooit heb meegemaakt in de EC.
@ Mijn ‘eigen’ genodigden: bedankt dat jullie er waren en ons allen zoveel plezier hebben geschonken. Ik heb van jullie genoten!! Een volgende keer staan jullie stuk voor stuk absoluut weer op mijn gastenlijst. Ik hoop dat jullie er ook van genoten hebben. Ook voor jullie was het natuurlijk een verrassing wat er zou gebeuren.
@ Mimi, Isa, M van CBR en Benno: het was top om dit samen met jullie te mogen regelen
@ Plumberjack: ik hoop dat je inmiddels weer een beetje bijgekomen bent van zoveel geiligheid en dat jij het meest genoten hebt van ons allemaal. Het is je gegund.

Xx
Sense
Laatst gewijzigd door Sense op 18 okt 2017 20:28, 2 keer totaal gewijzigd.
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Zo'n twee maanden geleden kreeg ik bericht van Sense. Ze was een tijdje uit de running geweest en zou in december weer back in the game zijn.
Via dit forum was er al eens gezinspeeld op het bij elkaar brengen van een aantal van de lekkerste, mooiste en actiefste vrouwen van de EC.
Zo waren er nog niet zo heel lang geleden opeens Mimi en daarna Isa, twee vrouwen die zomaar alleen naar de EC komen om hun lusten te bevredigen.
Ze waren allebei al een paar keer los van elkaar geweest, maar toen we het uiteindelijk voor elkaar hadden om ze bij elkaar te brengen spatte het vuurwerk er helemaal vanaf.
Een vaste factor in de EC is al wat langer lady M (die samen met haar man H als CBR motorstel met enige regelmaat naar de EC komt).
Buiten de EC om hebben verschillende van de dames ook wel eens spannend contact en op het forum hebben ze al eens plannetjes gemaakt om allemaal samen te komen.

Sense vroeg twee maanden geleden of ik mee wilde werken aan een verrassing voor Plumberjack. Aangezien ik altijd in ben voor een feestje, stemde ik toe. Het plan was dat ik Jack naar de EC zou lokken met een verhaal over een nieuw stel dat wilde kennismaken.
Dat is helemaal niet ongeloofwaardig want dat soort dingen gebeuren wel vaker. Zoals te verwachten viel stemde Jack in. In de afgelopen weken kwam ik "toevallig" M en Mimi wel eens tegen en dan bespraken we in het diepste geheim de plannen. Met Sense mailde ik regelmatig over de stand van zaken. Het was gepland op 7 december, maar daar kwam wat tussen en toen werd het de 14e. Die dag kwam mij heel slecht uit i.v.m. werk, maar de voorbereidingen waren inmiddels zo ver gevorderd dat ik geen spelbreker wilde zijn. Ik sprak af dat ik Jack so wie so naar de EC zou lokken, ook al zou ik er zelf misschien niet bij kunnen zijn. Maar ja... dat is ook weer zo wat :roll: Dus alles in het werk gesteld om er in elk geval even bij te kunnen zijn, liefst meteen vanaf het begin. Maar helaas was ik 10 minuten te laat en heb ik niet meegemaakt hoe Jack werd verrast. Uit de verhalen weet ik inmiddels dat de opzet geheel geslaagd is.

Vervolgens heb ik anderhalf uur van het geile feest kunnen meemaken. Eindelijk weer eens seks met Sense. Dat was lang geleden zeg! Ook Mimi een paar keer tegen haar heerlijke lijf gelopen. Verder op erg geile manier kennis gemaakt met Laura, die met haar man voor het eerst in de EC was en meteen getrakteerd werden op dit feest. Ook was Flirt4you er met een nieuw subje Renate. Hij was haar vooral zelf aan het trainen en dat deed hij goed. Hij had haar gezegd dat hij haar zou laten spuiten, maar dat vond ze maar niks. Op een gegeven moment zat ze op haar knieën op het bed in de heterozaal met haar lichaam helemaal achterover gebogen. Flirt hield haar goed vast en vingerde haar zeer stevig. Haar ogen werden groot. Ze pakte zijn vingerende arm beet en zei: "wat doe ik nou?" Ze kon niet geloven wat er gebeurde. Ze kwam voor het eerst spuitend klaar.
Er is gistermiddag nog veel meer spuitend klaar gekomen, door zowel mannen als vrouwen. Ik zelf kwam in het mondje van Laura.
Ik ben blij dat alles zo goed gelukt is. Plumberjack, die zich altijd inspant om het voor iedereen leuk, geil en spannend te maken heeft dit meer dan verdiend.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Plumberjack
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Plumberjack »

Gisteren was m'n Geluks dag
Vandaag iets minder.
Een verslag gemaakt op m'n telefoon , ongemerkt veel te lang , ik plaats het , ben ik uitgelogd
Heel m'n bericht pleite.

Ga een nieuwe maken weet alleen nog niet wanneer.

Gr. Jack
Tomdiedom
Contacteer:

Bericht door Tomdiedom »

Voor overbrugging van de tijd, gedacht een filmpje te pakken in A’foort. Bij binnenkomst merkte ik al meteen een drukte van belang in de gang en vele stemmen, die duidelijk niet afkomstig waren van een Engelstalige productie. Bij het binnenlopen van het heterozaaltje lag op het matras onder het filmdoek een stelletje te spelen. Zij op haar buik en haar benen, gehuld in zwarte kousen en jarretels, gespreid. Hij, gehuld in zwarte slip, op zijn knieën er tussen, zijn hand tussen haar benen en in een stevig tempo haar naar een hoogtepunt brengend, waarbij hij haar stevig liet spuiten en als beloning een stevige tik op haar mooie ronde kont gaf!
Ze mocht zich omdraaien en gaf plagend aan niet verder te willen gaan. De blik in haar ogen, ietwat uitdagend, waren voor hem een duidelijke aanwijzing om haar nog enkele malen naar de toppen van genot te brengen, waarbij de plastic hoes op het matras diende als vangbak voor het rijkelijk stromend geile sap……. De schreeuw van genot bij haar laatste orgasme deed zelfs even het kabaal in de aanpalende openbare ruimte verstommen.

Dit opmerkend en de verbazing dat het “rustig” bleef in het heterozaaltje dreef mij uit nieuwsgierigheid naar de openbare ruimte. Het gordijn openend ontvouwde zich een schouwspel, waarbij zelfs de Romeinse keizers, bekend van hun orgies en seksuele uitspattingen, zouden verbleken!
4 werkelijk bloedmooie vrouwen, omringd door een horde wilde naakte mannen, sexten er wild op los. Lingerie, piercings en lange benen die met hoge hakken de lucht in priemden. Blote mannenbillen die in stevig tempo met lange halen in-en uit stoten, zaad dat over blote borsten werd gespoten, hongerige monden en kelen, die gevuld werden, sperma dat langs mondhoeken naar beneden droop…………..

Een vrouw met prachtige ronde billen, op zijn hondjes, kont goed omhoog, genomen door een donker gespierde man. Haar vriend in contact en oplettend of het allemaal ok was. Naast haar liggend op het matras een vrouw met piercings door aar tepels, gebeft door een man die er geen gras over liet groeien. En ondertussen pijpte ze en trok ze aan een pik.

Nr 3, een mooie slanke vrouw met krullend haar, verzot op pijpen, werd gevingerd, geneukt en pijpte er ook op los. Een groot geil feest!
Gerammel van kettingen uit de dark room………In de sling ligt een blonde vrouw die stevig geneukt wordt, om haar heen mannen die haar vingeren, spelen met haar borsten, om haar nek een colar.
In het donker komt ook het stel binnen, waarvan zij net op het matras achterlangs genomen was. Kijkend naar het schouwspel en de mannen om haar heen, zakt ze door haar knieën en pijpt de vele pikken die haar worden aangeboden. Ondertussen wordt de blonde vrouw omgedraaid en voorovergebogen in de sling genomen.

Tijd voor actie! Toch nog niet, in de gloryhole ruimte tussen de filmzaaltjes in, wordt een vrouw in een werkelijk mooie bondage corset gebonden. Mannen om haar heen, nieuwsgierig, opgewonden, maar met respect en op voldoende afstand, om het stel hun spel te laten spelen. Zij uitdagend en geil, hij meester van de situatie. Om het spel nog spannender te maken, gezamenlijk met een donkere gast haar nogmaals ingebonden. Wat een plezier is dat, we besluiten later touw te gaan kopen!
Hij draait haar daarna nog een keer om, spelen als stel het spel en staand komt ze nog een keer spuitend klaar. “dat doe ik anders nooit” zegt ze met een pruil lipje. Ja ja…………..

Terug naar de openbare ruimte, in de douche, zichtbaar voor iedereen door de glazen wand, ontwikkeld zich een waar exhibitionistisch schouwspel, de mooie meid met krullend haar wordt staand van achteren genomen door een grote zwarte kerel. Voorovergebogen, met haar handen tegen de glazenwand wordt ze zo hard genomen, dat het gebonk van de stoten door de hele cinema te horen moet zijn geweest. Een wonder dat de glazen wand het niet begaf! Wat een kijk spektakel, als je al niet voyeuristisch ingesteld was, werd je het wel ter plekke. Gillend en grommend kwam ze klaar. Later in de middag herhaalde dit schouwspel zich nogmaals, het gaf inzicht in de onuitputtelijke lust en zin van deze vrouw.

Ondertussen werd de blonde meid nogmaals heerlijk geneukt, liggend op haar rug op de rode bank, waarbij een vinger verdween tussen de bilspleet van haar neukerd. Vanaf het matras werd toegekeken en lekker door gesekst. Vanuit een ooghoek was nog waar te nemen hoe een rode butplug uit de winkel-verpakking werd gehaald en verdween tussen de billen van de krullenkop, waarbij het inbrengen gepaard ging met een kreetje van plezier.

Het ging maar door en het ging maar door…………., ik stond op springen (had niemand mij kunnen waarschuwen om een rubbertje me te nemen?). Een kans deed zich voor mee te doen aan een sperma feestje. Voor de doucheruimte pijpte een van de dames er van hartenlust op los, pikken verdwenen in haar mond en keel. Mannen stonden om haar heen en rukten er op los. De dame was er verzot op, een eikel glee over haar lippen, zaad spoot over haar gezicht. Het kon en het mocht, de aanblik was bijna te veel, haar hand om mijn pik, het spel met mijn ballen, haar hoofd enigszins gekanteld en grommend kwam ik, een warme straal sperma schoot door de ruimte en lande op haar borsten en gezicht. Ze glom van het zaad, lachende mannen om haar heen en mijn plaats werd al snel ingenomen door een ander en het feest van pijpen en trekken werd voortgezet.

Pffffff echt tijd om uit te rusten was er niet. Op het grote matras lag de blonde mooie meid, nu zelfs met een ketting om haar colar en werd tegelijkertijd geneukt in haar kut en keel. Het ging er niet zachtzinnig aan toe. Maar ze genoot er van en liet alles rustig over haar heen komen en kwam meerdere keren klaar. Het leek of ze niet meer uit haar geile roes zou ontwaken, de blik in haar ogen deed vermoeden dat ze in hogere sferen was. Terwijl een vriendinnetje afscheid van haar nam met een paar kusjes op het voorhoofd, glee ze daarna weer verder in haar roes. Er werd nog getracht een DP bij haar uit te voeren, of het lukte....? In ieder geval bleek later dat ze een liefhebber was van anale seks, want terwijl ze in amazone zit een man bereed, pakte ze zijn pik en stopte die een gaatje naar achteren. Haar benen weid gespreid, enigszins achterover leunend, bood die positie een fantastisch uitzicht op haar geile kut en de pik die in haar kontgaatje gleed. Een man ging voor haar mond staan en spoot zijn zaad over haar gezicht, haar blik werd weer wazig, zo’n geil gezicht! Een liefhebber likte het van haar gezicht……..
Nadat ze weer liggend op haar rug op het matras terecht kwam, kon ik maar een ding doen, terwijl ze keihard gevingerd werd en dat was mijn tweede lading zaad over haar borsten heen spuiten……….

Ik ben weggegaan en heb iedereen gegroet, met een grijns op mijn gezicht die de komende week er niet van af gaat. Sterker nog, ik ben vannacht zelfs lachend wakker geworden met een paal van hier tot ginder in mijn broek en ik heb vandaag meerdere malen gedacht dat ik de belevenissen heb gedroomd, maar niets blijkt minder waar……………….! :shock:
Naughtynature
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Naughtynature »

Mijn god, eigenlijk kan ik maar 1 kreet zeggen...pffffffffff onaards was het. Ik had al anderhalve maand geleden voor mijn vakantie uitnodiging van isa gehad onder de belofte het absoluut geheim te houden. Natuurlijk was ik wel bloednieuwsgierig maar ook isa gaf mij niet veel prijs jammergenoeg.
Affijn even voor 12 uur was ik aanwezig en zag gooise in de winkel en vroeg wat er nou precies ging gebeuren en hij vertelde dat de meiden een verassing voor PJ hadden gepland, dan had ik wel een idee wie er binnen waren maar toen hij ook zei dat er een mooie dame aanwezig was die hij nog niet kende dacht ik gelijk die heerlijkheid ken ik al,dus lieve sense ook daar. :) en zij doet niet onder voor de K3 dus dat word een echte K4.
Ging even binnen kijken en daar stonden ze hoor wowwwww wat een geil erotisch tafereel zag ik daar, 4 van de mooiste en lekkerste vrouwen van de ec op high heels en gekleed in prachtige setjes met jarretels, ik voelde de spanning al in mijn broek bij dit gezicht. De vrouwen vroegen of ik het knopje vd douche wilde indrukken zogauw gooise aan mij doorgaf dat PJ in de club was, 12 uur was hij er en ik zei hij is er dames. Snel de doucheruimte in en mondje dicht, althans nu nog. Haha.
Wat er toen allemaal gebeurde is door isa en mimi en sense al op zo een kleurrijke manier beschreven daar kan ik niets aan toevoegen, het was 1 grote geile orgie van prachtige vrouwen met allemaal goede topgasten die elkaar alle ruimte gaven om allemaal optimaal te genieten.
Alle dames, isa, sense,mimi en M. en ook de nieuwe stellen allemaal verschrikkelijk bedankt voor deze wonderbaarlijke geile middag en PJ jij heb het idd verdiend dit fantastische voor kerst kado kerel, dit zal jij je hele leven nooit meer vergeten en wij die dit hebben meegemaakt zeker ook niet.
Hopelijk komt er nog eens een soort van vervolg op maar dit zal moeilijk te evenaren zijn.

Ladies of untamable lust dankjullie allemaal.
Xxx naughty

P.s. ook iedereen de complimenten dat alles zo goed geheim is gehouden, zo hoort het. Top.
Laatst gewijzigd door Naughtynature op 17 dec 2016 01:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Plumberjack
Contacteer:

He Tomdiedom.

Prachtig omschreven man.
En je hebt dit niet gedroomd , deze dingen gebeuren echt in EC
Met allemaal fantastische mensen , die elkaar de ruimte gunnen , en respect hebben voor elkaar .
Ga gerust nog eens terug.

Gr. Jack
ratels
Contacteer:

Bericht door ratels »

Dank je wel voor deze mooie middag.
Ik heb genoten van al deze hete dames.
Op een gegeven moment was de lucht bezwangerd van zweet een geil.
Nog nooit zo een mooie dag meegemaakt.
Hete kus van Ratels

ratels
cbr motorstel
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door cbr motorstel »

Ik kan er niets meer aan toevoegen.
Jullie hebben het allemaal zo goed beschreven.
Het was weer top en zo fijn dat het nu eens een keer niet door verteld is.
Zo zie je maar het kan toch.
Iedereen die aanwezig was bedankt en mijn grootste dank gaat uit naar sense die dit georganiseerd heeft.
Plumberjack
Contacteer:

Ja , waar moet ik beginnen .

Door de loop der jaren heb ik zoveel mooie uren meegemaakt in EC
En zoveel mooie mensen ontmoet.
Zowel mannen al vrouwen , nu ben ik echt hetero , maar als mannen voor mij aardig zijn , ben ik dat voor hun ook.
Dames , ja daar ben ik gek op , zeker als ze gek zijn op sex.
En dat zijn de meeste toch echt wel , en als ze dan ook nog vertellen aan mij wat voor geile fantasieën ze hebben , dan ben ik er , en maak die waar voor ze.
Veel van deze dames vinden het heerlijk om sex te hebben met meerdere mannen
Nou die heb ik , en de meeste van hun heb ik ook ontmoet in de EC.
Ze zijn betrouwbaar , zien er goed uit en zijn actief.
Deze mannen zijn echte vrienden geworden.
Dan nu de dames en de stellen , de tel ben ik kwijt
Maar het zijn er echt heel veel , en met de meeste heb ik nog regelmatig contact.
Nu is er een mooie rooie dame , haar naam is Sence en haar vriend is V .
Ik ken hun al jaren , en heb al heel veel leuke en gezellige dingen voor hun geregeld.
Sence zei in oktober eerdaags moet je opdraven , want ik heb een verrassing voor je.
De laatste tijd , had ik wat dingen geregeld voor ...en Isa , en vaak waren daar ook H en M van cbr motorstel bij.
Sence / Marieke had ik al kennis laten maken met ....en M van cbr kende ze ook al
Alleen isa had ze nog niet ontmoet , ze jende elkaar alleen via kik.
Nu had ik de laatste keren met isa , .....en M een paar keer de zweep gebruikt
En ...vond het ook wel stoer om de zweep zelf is te gebruiken , dus hou hem hoog , Gooise en Ricardo en ik werden door haar onderhanden genomen
Ze ging flink te keer met de zweep ( het Baasje ) en later thuis zag ik dat er flinke striemen op m'n lijf zaten
En de volgende dag waren het blauwe plekken .
Gevallen met de mounten bike heb ik gezegd.
We hadden een SM ruimte gevonden op de Utrechtse heuvel rug , en Marieke zat mij te stangen dat ze mij flink onderhanden gingen nemen , ik hoorde wel wanneer.
Ik zei , ik moet niet helemaal onder de blauwe plekken thuiskomen , dat zie je wel zei ze.
Moet ik dan zeggen dat ik gevallen ben met de MTB , en daarna overreden door een Crossmotor.
Ik met 3 Dames en dan afgetuigd worden , ik zag het helemaal niet zitten.
Ze zijn levens gevaarlijk.
Ik had al even niets meer gehoord van hun , dus ik zei er ook niets over , ik dacht ik hoor het wel.

Twee weken geleden een oproepje van Benno , hij had contact met een nieuw stel.
Ze wilde naar EC , maar er de eerste keer niet te veel mannen bij
14 december om 12 uur zouden ze komen
Prima zei ik tegen Benno , ik ben er.
12 december kijk ik op het forum , zie ik een oproepje staan van smstel .
14 december om 12 uur komen we Naar de cinema .
Jesus dacht ik , de hele tent loopt natuurlijk vol.
Dat komt niet goed , voor dat stel wat voor het eerst komt.
Ik stuurde hun een berichtje , of ze het van het forum wilde halen , dan zou ik wel voor een paar mooie actieve mannen zorgen.
Later kreeg ik een berichtje terug , we hebben de tijd aangepast naar 16 uur.
Maar als je wat mannen hebt graag.
Dus ik stuurde wat uitnodigingen naar . Ed , Martijn Ricardo , Gooise.
Stelletje zakken , niemand had tijd.
Ik belde om 11uur , naar EC , krijg ik Erwin , of hij 4 lockers vrij wil houden.
Ik weet niet of het lukt zei hij , want ik heb geen euro's .
Wat krijgen we nou , zei ik hem.
Ik doe m'n best zei die ,
Ik om 12 uur naar de EC , loop de winkel in zit Gooise daar op de grond , met een tas.
He zeg ik , toch nog een gaatje gevonden , gezellig dat je er bent .
Ik betaalde Erwin , neem een nieuwe doos condooms mee en een tubetje glijmiddel
En loop met Gooise Nasr binnen , het is rustig in de hetero zaal
Ik stap de grote ruimte binnen , even azn het licht wennen , en zie daar Flirt4you staan , met een mooi blond sletje , met maskertje op.
Ik geef hem een hand , en zeg ben jij smstel.
Nee zegt hij , ga even voor de lockers staan , en kijk naar de douche , er is een verrassing voor je.
Ik denk wat krijgen we nou.
Het licht in de douche ruimte gaat aan , en het scherm gaat heel langzaam omhoog.

Jesus , wat toen te voorschijn kwam fantastisch 4 verschrikkelijke lekkere wijven met hun lippen tegen de douche ruit , in m'n favoriete lingerie.
zwarte kousen , jarretels toploze corseletje en zware hoge hakken , en super mooie maskertjes op.
Isa , due al 2 dagen ziek in bed lag en in haar periode zat.
Marieke , die harstikke druk was voor de kerst , en voor 16 januari echt niet kon
Lekkere M van cbr , die komt altijd , en dat blonde sletje die nooit op woensdag kan.
Donderju wat zagen ze er heerlijk uit , dat beeld staat gegraveerd in m'n netvlies en hoop dat het heel lang blijft.
Ze komen de douche ruimte uit , ik wordt gekust en er wordt gelijk aan m'n kleren geplukt , en knopen los gemaakt.
Met z'n vieren gaan ze voorover op het bed liggen met die heerlijke konten naar mij toe .
Ik was natuurlijk nog helemaal van streek , en iemand zei kijk eens goed.
Bij stond een grote W , bij Marieke en M stonden hartjes op hun billen en bij Isa stond een U
We love you
Wat een fantastische verrassing van deze heerlijke meiden
Mijn kleren werden van m'n lijf geplukt , en ik kreeg een sleuteltje van M van cbr.
Ik deed m'n kastje open , en daar lag een prachtige bloem , deze kende ik , is van 1 van de dames , en zit ook weer een verhaal aan vast.
Ik stopte mijn kleding in de locker , en ging snel even onder de douche door.
De dames lagen elkaar toen al te verwennen op het grote bed met z'n vieren.
Een prachtig schouwspel , zo vanuit de douche cabine.
Ik zag bonobo )al snel op het bed krijgen bij Marieke.
Die kende hij nog niet , verder hoef ik niet te verslaan , want dat is beschreven
Isa had een probleempje , wat de meeste dames , eens in de maand hebben
Maar ze was geil , ik zei haar geen probleem , ik ga je neuken
Een goede kapitein , bevaart iedere zee.
Sleepte haar de douchecabine in , had Nauhty en Ricardo al ingeligt
En die kwamen helpen , touwtje getrokken , ding eruit en hop pik erin
We doen dit voor jou lieve isa , Ricardo vind het zelfs heel geil om te doen
Blackco moest er eerst niets van hebben , maar toen hij ons bezig zag , en hoe jij ervan genoot
Heeft hij ook z'n bijdrage geleverd.
Isa wilde om half 4 een bukkake , dus een paar man erbij geroepen en isa onder gespoten
Ik spoot het heerlijk in haar mond , ze liet het uit haar mondhoeken lopen over haar borsten heen.
En pijpte me verder.
Een vent van een jaar of 40 die er goed uit zag , vroeg of hij haar mocht kussen met het sperma op haar gezicht en lijf , ik zei ga je gang maar.
Hij likte en slurpte overal de sperma van haar lichaam.
Het liep tegen 4 uur en isa en ik moesten weg , we gingen douchen
Flit4you stond al een half uur met z'n sub in de douche cabine.
We stapten erbij , en gingen douchen
Toen we eruit kwamen lag in een DP , Nauhty stond op het bed en spoot heel haar gezicht onder
Lekker dacht ik , moet haar zo gedag kussen
Ik riep die sperma slurper er bij , en vroeg hem , wil jij dit even schoonmaken
Hij zoende met , en leverde haar keurig schoon af.
We kusten en M van cbr gedag , namen afscheid van de mannen , en zijn vertrokken
Om half zes kreeg ik een berichtje van ik ben thuis
Ze had tot 5 uur bezig geweest met de mannen .
En nu versleten , vroeg ik haar.
Stoer zei ze ik had nog wel een paar uur gekunt.

Dit was een middag om nooit meer te vergeten
Sence bedankt voor het organiseren met de meiden.
De dames hebben met elkaar een app , ik mag daar niet bij.
Ik noem dat de slettenapp , iedereen gaat daar over de tong.
Zou graag eens wat berichten terug willen lezen.

Ik vond het super gezellig om deze middag met m'n vriendinnen en vrienden door te brengen
Iedereen een dikke Kuss.
Op naar de 16e dan zien we elkaar allemaal weer.

Gr. Jack
,

Wordt vervolgd.
Laatst gewijzigd door Plumberjack op 18 okt 2017 12:36, 7 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 4 gasten