Voor overbrugging van de tijd, gedacht een filmpje te pakken in A’foort. Bij binnenkomst merkte ik al meteen een drukte van belang in de gang en vele stemmen, die duidelijk niet afkomstig waren van een Engelstalige productie. Bij het binnenlopen van het heterozaaltje lag op het matras onder het filmdoek een stelletje te spelen. Zij op haar buik en haar benen, gehuld in zwarte kousen en jarretels, gespreid. Hij, gehuld in zwarte slip, op zijn knieën er tussen, zijn hand tussen haar benen en in een stevig tempo haar naar een hoogtepunt brengend, waarbij hij haar stevig liet spuiten en als beloning een stevige tik op haar mooie ronde kont gaf!
Ze mocht zich omdraaien en gaf plagend aan niet verder te willen gaan. De blik in haar ogen, ietwat uitdagend, waren voor hem een duidelijke aanwijzing om haar nog enkele malen naar de toppen van genot te brengen, waarbij de plastic hoes op het matras diende als vangbak voor het rijkelijk stromend geile sap……. De schreeuw van genot bij haar laatste orgasme deed zelfs even het kabaal in de aanpalende openbare ruimte verstommen.
Dit opmerkend en de verbazing dat het “rustig” bleef in het heterozaaltje dreef mij uit nieuwsgierigheid naar de openbare ruimte. Het gordijn openend ontvouwde zich een schouwspel, waarbij zelfs de Romeinse keizers, bekend van hun orgies en seksuele uitspattingen, zouden verbleken!
4 werkelijk bloedmooie vrouwen, omringd door een horde wilde naakte mannen, sexten er wild op los. Lingerie, piercings en lange benen die met hoge hakken de lucht in priemden. Blote mannenbillen die in stevig tempo met lange halen in-en uit stoten, zaad dat over blote borsten werd gespoten, hongerige monden en kelen, die gevuld werden, sperma dat langs mondhoeken naar beneden droop…………..
Een vrouw met prachtige ronde billen, op zijn hondjes, kont goed omhoog, genomen door een donker gespierde man. Haar vriend in contact en oplettend of het allemaal ok was. Naast haar liggend op het matras een vrouw met piercings door aar tepels, gebeft door een man die er geen gras over liet groeien. En ondertussen pijpte ze en trok ze aan een pik.
Nr 3, een mooie slanke vrouw met krullend haar, verzot op pijpen, werd gevingerd, geneukt en pijpte er ook op los. Een groot geil feest!
Gerammel van kettingen uit de dark room………In de sling ligt een blonde vrouw die stevig geneukt wordt, om haar heen mannen die haar vingeren, spelen met haar borsten, om haar nek een colar.
In het donker komt ook het stel binnen, waarvan zij net op het matras achterlangs genomen was. Kijkend naar het schouwspel en de mannen om haar heen, zakt ze door haar knieën en pijpt de vele pikken die haar worden aangeboden. Ondertussen wordt de blonde vrouw omgedraaid en voorovergebogen in de sling genomen.
Tijd voor actie! Toch nog niet, in de gloryhole ruimte tussen de filmzaaltjes in, wordt een vrouw in een werkelijk mooie bondage corset gebonden. Mannen om haar heen, nieuwsgierig, opgewonden, maar met respect en op voldoende afstand, om het stel hun spel te laten spelen. Zij uitdagend en geil, hij meester van de situatie. Om het spel nog spannender te maken, gezamenlijk met een donkere gast haar nogmaals ingebonden. Wat een plezier is dat, we besluiten later touw te gaan kopen!
Hij draait haar daarna nog een keer om, spelen als stel het spel en staand komt ze nog een keer spuitend klaar. “dat doe ik anders nooit” zegt ze met een pruil lipje. Ja ja…………..
Terug naar de openbare ruimte, in de douche, zichtbaar voor iedereen door de glazen wand, ontwikkeld zich een waar exhibitionistisch schouwspel, de mooie meid met krullend haar wordt staand van achteren genomen door een grote zwarte kerel. Voorovergebogen, met haar handen tegen de glazenwand wordt ze zo hard genomen, dat het gebonk van de stoten door de hele cinema te horen moet zijn geweest. Een wonder dat de glazen wand het niet begaf! Wat een kijk spektakel, als je al niet voyeuristisch ingesteld was, werd je het wel ter plekke. Gillend en grommend kwam ze klaar. Later in de middag herhaalde dit schouwspel zich nogmaals, het gaf inzicht in de onuitputtelijke lust en zin van deze vrouw.
Ondertussen werd de blonde meid nogmaals heerlijk geneukt, liggend op haar rug op de rode bank, waarbij een vinger verdween tussen de bilspleet van haar neukerd. Vanaf het matras werd toegekeken en lekker door gesekst. Vanuit een ooghoek was nog waar te nemen hoe een rode butplug uit de winkel-verpakking werd gehaald en verdween tussen de billen van de krullenkop, waarbij het inbrengen gepaard ging met een kreetje van plezier.
Het ging maar door en het ging maar door…………., ik stond op springen (had niemand mij kunnen waarschuwen om een rubbertje me te nemen?). Een kans deed zich voor mee te doen aan een sperma feestje. Voor de doucheruimte pijpte een van de dames er van hartenlust op los, pikken verdwenen in haar mond en keel. Mannen stonden om haar heen en rukten er op los. De dame was er verzot op, een eikel glee over haar lippen, zaad spoot over haar gezicht. Het kon en het mocht, de aanblik was bijna te veel, haar hand om mijn pik, het spel met mijn ballen, haar hoofd enigszins gekanteld en grommend kwam ik, een warme straal sperma schoot door de ruimte en lande op haar borsten en gezicht. Ze glom van het zaad, lachende mannen om haar heen en mijn plaats werd al snel ingenomen door een ander en het feest van pijpen en trekken werd voortgezet.
Pffffff echt tijd om uit te rusten was er niet. Op het grote matras lag de blonde mooie meid, nu zelfs met een ketting om haar colar en werd tegelijkertijd geneukt in haar kut en keel. Het ging er niet zachtzinnig aan toe. Maar ze genoot er van en liet alles rustig over haar heen komen en kwam meerdere keren klaar. Het leek of ze niet meer uit haar geile roes zou ontwaken, de blik in haar ogen deed vermoeden dat ze in hogere sferen was. Terwijl een vriendinnetje afscheid van haar nam met een paar kusjes op het voorhoofd, glee ze daarna weer verder in haar roes. Er werd nog getracht een DP bij haar uit te voeren, of het lukte....? In ieder geval bleek later dat ze een liefhebber was van anale seks, want terwijl ze in amazone zit een man bereed, pakte ze zijn pik en stopte die een gaatje naar achteren. Haar benen weid gespreid, enigszins achterover leunend, bood die positie een fantastisch uitzicht op haar geile kut en de pik die in haar kontgaatje gleed. Een man ging voor haar mond staan en spoot zijn zaad over haar gezicht, haar blik werd weer wazig, zo’n geil gezicht! Een liefhebber likte het van haar gezicht……..
Nadat ze weer liggend op haar rug op het matras terecht kwam, kon ik maar een ding doen, terwijl ze keihard gevingerd werd en dat was mijn tweede lading zaad over haar borsten heen spuiten……….
Ik ben weggegaan en heb iedereen gegroet, met een grijns op mijn gezicht die de komende week er niet van af gaat. Sterker nog, ik ben vannacht zelfs lachend wakker geworden met een paal van hier tot ginder in mijn broek en ik heb vandaag meerdere malen gedacht dat ik de belevenissen heb gedroomd, maar niets blijkt minder waar……………….!