OVERDOSIS VROUWELIJK SCHOON

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

OVERDOSIS VROUWELIJK SCHOON

Bericht door Benno2 »

Als een hele tijd heb ik contact met Mike en Nina. We hebben ooit contact gekregen via het EC forum en sinds enige tijd communiceren we ook op KIK. Het leek hen leuk om eens een EC-feestje mee te maken. Daar hadden ze veel over gelezen en het kriebelde. Uiteindelijk een keer een datum geprikt, 21 juni met aan mij de taak er een feestje omheen te regelen. Normaal laat ik het organiseren van dat soort feestjes aan Plumberjack over, want die heeft daar veel meer ervaring in, maar deze keer wilde ik het eens proberen. Nou dat heb ik geweten. Wat een geregel! Wat een tijd ben je er mee kwijt. Inmiddels heb ik alleen maar nog meer bewondering gekregen voor het schijnbare gemak waarmee Jack het altijd doet. Uiteindelijk komt alles goed (met een beetje hulp van Jack...)

Om 12 uur kom ik binnen en het is nog niet druk. Op de ene bank is Ellen een leuke jongeman aan het berijden. Op de andere bank zit Rogier met Laila, die hij vandaag voor het eerst heeft meegenomen. Ellen heb ik als eerste gevraagd en die wilde maar al te graag meedoen. Ze heeft tegen me gezegd dat ik haar maar moet laten spuiten, want dat gaat inmiddels zo makkelijk bij haar. Natuurlijk komt net Jack binnen als ik het probeer, dus die gaat me meteen op de vingers kijken. Het lukt me een beetje. Niet dat de spetters meteen op het plafond zitten, maar toch..

Rogier heeft al een tijdje contact met Laila en zij komt vandaag voor haar eerste EC-ervaring. Ik kan aan haar zien dat ze nog niet echt ontspannen is. Ze kijkt zenuwachtig om zich heen en voelt zich duidelijk nog niet op haar gemak. Rogier en ik nemen haar mee naar de heterozaal, waar op dat moment niemand is. Daardoor kunnen we enigszins ongestoord proberen om L zich meer op haar gemak te laten voelen.
In een bioscoopstoel kus ik haar voorzichtig en streel haar lichaam. Laila is half Indisch/Moluks en heeft een mooi kleurtje en sterk gekruld haar. Ik merk dat ze onder mijn strelingen en kussen een beetje ontspant. Ik leid haar naar het bed. Rogier gaat achter haar zitten, zodat ze tegen hem aan kan liggen. Ik open haar benen en begin haar kutje te likken. Ze is al lekker nat en ik laat eerst 1 dan 2 vingers in haar kutje glijden. Het is te merken dat de spanning in haar lichaam zich nu omzet in seksuele spanning. Jack staat er ook bij en als ik even een condoom ga halen (was ik vergeten), laat hij even zien hoe het echt moet. In no time laat hij Laila meerdere keren het hele bed onderspuiten. Daarna is het tijd om haar te neuken. Ze is nu heel nat en ik glijd er makkelijk in. Ik bouw het rustig op, maar al snel ga ik sneller en sneller. Het is mooi om te zien hoe ze ervan geniet. Dat maakt dat ik extra mijn best doe. Intussen houdt Jack haar zij worst voor, die ze gulzig naar binnen hapt. We draaien om. Laila op haar knieën, ik er achter om haar doggystyle te neuken terwijl ze meer kans heeft om Jack te pijpen. Laila heeft een heerlijk sensueel kontje en het is echt lekker om haar zo te neuken. Na verloop van tijd wil Jack haar ook wel neuken. Met enige tegenzin sta ik mijn plaats aan hem af.

In de tussentijd zijn Mop en haar vriend binnengekomen. Mop heeft eergisteren zomaar gezegd dat ze vandaag ook komen. En hoe meer zielen hoe meer vreugd. Op de achterste rij van de heterobios is ze al druk aan pijpen. O.a. Martijn laat haar al flink genieten. Zo te horen een natte boel. Ik ga even kijken of de anderen er ook al zijn. Ik zie een hoop bekende mannen. Dave, Pleasuretown, ArabianNights, Glenn, Robert, CouplesLover en Jay zijn allemaal gekomen. En nog vele anderen, het wordt steeds drukker. Kinky H heeft ook een meisje meegenomen, C heet ze. Maar Nina en Mike zijn er nog niet.

Er wordt inmiddels overal lekker gesekst. In alle ruimtes is wel wat te doen. Mop is erg druk bezet en ik zie geen kans om er tussen te komen zonder te dringen. Wel jammer want ze ziet er yummie uit. Ik hoop dat ik daar nog een keer een herkansing voor krijg... Ze wordt door meerdere mannen ondergespoten. Het ziet er heel geil uit. Dan komen Juicy en Buurman binnen. Het is fijn om haar weer gewoon te kunnen zoenen (al is het maar heel even), nu ze geen meer bal in hoeft :). Buurman heeft niet veel tijd, dus ze gaan meteen aan de slag en er zijn veel gegadigden om mee te spelen.

Dan komen eindelijk Nina en Mike. Van Nina heb ik al een paar foto's gezien, maar in het echt is ze veel mooier en lekkerder. Ik begroet haar met een lekkere kus. Even later hebben Mike en Nina zich uitgekleed. Nina draagt alleen nog een doorschijnend jurkje, waarin ze er werkelijk te lekker in uitziet. Net daarvoor was ik even met Jack in de darkroom aan het kijken. Kinky was zijn C met een zweep aan het bewerken en Mop en partner hadden zich er ook even teruggetrokken. Jack zegt tegen Mop: "Wil je niet even met Juicy spelen? Misschien kun je haar fisten". Mop reageert laconiek: "Dat mag ze bij ij doen". We nemen haar mee naar het grote bed, waar Buurman Juicy aan het likken is met een grote groep mannen eromheen. De dames begroeten elkaar en Mop kruipt bij Juicy op het bed. Jack vraagt aan de omringende mannen om wat afstand te nemen en de dames alle ruimte te gunnen. De groep wijkt uiteen en een allergeilst schouwspel begint op het bed. De dames kussen en betasten elkaar. Mop begint Juicy te likken. Later gaat Mop op haar rug liggen en Juicy kruipt tussen haar benen. Ze likt en vingert en 1 voor 1 verdwijnen er meer vingers in Mop d'r kutje. Jack heeft een tubetje met glijmiddel paraat en spuit er wat op. Mop geeft zich helemaal over en geniet. Als Juicy's hele hand erin zit begint ze Mop met haar vuist te neuken. Mop vraagt steeds om meer. Ze vindt het heerlijk. Ik haal Nina en Mike op om ook mee te kijken naar dit schouwspel. Wat een binnenkomer voor hen.

Ze willen graag een beetje in een wat rustigere setting beginnen. Op de gang bewonder ik Nina nog eens uitgebreid en zeg dat ze er fantastisch uitziet, waarna ik haar uitgebreid zoen. Er blijkt echter geen rustig plekje meer te zijn. In de hele EC is een orgie bezig. In de sling wordt Laila geneukt onder de bezielende leiding van Plumberjack, die haar ook nog aan het kruis vastzet met een masker over haar hoofd. En er is ook nog een ander nieuw stel gearriveerd: Mark en Cheyenne. Ook al weer zo'n mooie meid!
We vinden een plek op een van de banken in de centrale ruimte. Juicy wordt op het matras uitgebreid geneukt door Martijn en ook Mop is nog druk bezig. Op de bank zoenen we verder en verken ik Nina's lichaam. Mike zit aan de andere kant naast haar. Mijn hand gaat over haar slipje en verdwijnt er dan in. "Ik ben al helemaal nat", fluistert ze in mijn oor. Dat kan ik goed voelen ook.

De afgelopen tijd hebben Mike, Nina en ik intensief contact gehad in aanloop naar deze ontmoeting en dat maakt het extra spannend allemaal. Mike heeft zin om zijn meisje meteen even te neuken. Hij gaat op zijn knieën op de grond zitten en neemt haar op de bank. Haar doorschijnende jurkje gaat omhoog en ik streel en kus haar prachtige borsten. "Ze heeft mooie tieten hè?", zegt Mike. Dat beaam ik volmondig. Nu mag ik haar neuken. Er is plaats vrijgekomen op het grote bed, dus stel ik voor om daar te gaan liggen. Nina gaat op het bed liggen en ik besluit om eerst haar kutje wat verder te verkennen op orale wijze. Ze smaakt zoals ik wel had verwacht net zo lekker als ze eruit ziet. Dan kom ik op haar en in haar. Ze heeft een heel strak kutje en ik heb moeite om niet meteen klaar te komen, zo lekker is het. Bovendien zijn we tijdens het neuken hartstochtelijk aan het zoenen, wat het er ook niet makkelijker op maakt om mijn orgasme tegen te houden. Ik weet me echter te beheersen en kan uiteindelijk redelijk lang doorgaan. Op een gegeven moment liggen de hoofden van Nina en Juicy naast elkaar op het bed. Juicy wordt aan de andere kant van het matras door Martijn geneukt en terwijl ik kijk naar die beide prachtige vrouwen explodeer ik in een heel heftig orgasme. Ik ben er even duizelig van.
Er gebeurt veel te om allemaal te onthouden en op te schrijven. Cheyenne, die net voor het eerst is, wordt heerlijk hard geneukt door een man en laat goed horen dat ze dat lekker vindt. Mop en haar vriend houden het na 2 uur actie voor gezien. Buurman moet eerder weg, maar laat Juicy in onze handen achter. Voor de aanwezige mannen een sein om er vol voor te gaan. Juicy wordt onophoudelijk genomen en ik zie niet echt een kans om er tussen te komen. Bovendien moet ik nog even bijkomen. Voordat Juicy weg gaat, komen er nog eerst een stuk of wat mannen over haar heen. Helemaal onder het zaad gaat ze douchen. Nina, die graag nog even kennis wil maken met Juicy, stelt voor om mee onder de douche te gaan. Het levert weer een prachtig schouwspel op. Twee mooie vrouwen die elkaar onder de douche aan het wassen en betasten zijn. Wat een heerlijkheid. Juicy gaat zich daarna aankleden, maar Nina komt met mij mee op het matras. We zoenen en ze voelt dat ik al weer hard word. "Nu wil ik jou proeven", zegt ze en ze begint me lekker te pijpen. Daarna gaat ze liggen en neuk ik haar weer, terwijl er een groep mannen om haar heen haar betasten. Ze is inmiddels zodanig gewend dat ze dat oké vindt. Ook Mike neukt haar en komt klaar over haar buik. Ik stel Glenn, ArabianNights en Dave voor aan Nina en alledrie hebben een leuke tijd met haar.

Ik ga even kijken bij Rogier en Laila. Die heeft het erg naar haar zin en nog wel zin in een volgende ronde. We gaan naar de darkroom en daar gaat ze weer in de sling, waar ik haar hard neuk. Rogier moedigt mij aan om steeds harder en harder te gaan. "Wil je nog harder?", vraagt hij aan Laila. "Ja", zegt ze. "Kom op Benno, harder!", zegt hij. Pfff, ik doe mijn best, maar raak op een gegeven moment toch buiten adem. Het is maar goed dat het vandaag niet zo'n warme dag is. Tijdens mijn adempauze lik ik Laila's kutje nog even en wordt daar toch weer zo geil van dat ik nog even verder neuk.

Terug in de centrale ruimte is het rustiger nu. Juicy en ook Ellen zijn weg en ook Cheyenne en Mark zijn vertrokken. Hopelijk komen die vaker, want wat een mooie meid ook. Veel heren zijn ook weg. Een klein groepje mannen is nog met Nina bezig. Dave is haar nu aan het neuken. Na Dave ga ik nog een laatste keer met Nina neuken, om het af te leren. Nina heeft in allebei de handen een pik en is ook aan het pijpen. Het is alweer zo lekker dat ik een orgasme aan voel komen. Terwijl diverse mannen net bezig zijn hun zaad over haar heen te spuiten, kom ik voor de tweede keer diep in haar. Wat een genot. Inmiddels is het 3 uur en ik moet me snel gaan douchen en aan het werk.

Wat een middag was het. Zoveel vrouwelijk schoon, dat het pijn doet aan de ogen. Ik had nog uren door willen gaan en ik vind het jammer dat ik er niet aan toe ben gekomen om Juicy te neuken... en Ellen en Mop en Cheyenne... nou ja, je kunt niet alles hebben. Dank aan alle aanwezigen. Al met al vind ik het een geslaagd feestje. Ben benieuwd naar jullie reacties.
Laatst gewijzigd door Benno2 op 08 jul 2018 21:36, 5 keer totaal gewijzigd.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Ellen
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: OVERDOSIS VROUWELIJK SCHOON

Bericht door Ellen »

Goed geregeld Benno.
Ik lees dat ik veel heb gemist. Toch nog maar eens overdoen. Leuk zoveel vrouwen
Rogier
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door Rogier »

We gaan het zeker nog eens over doen Benno goeie regisseur :D
xsjuicyxs
Geaardheid: bi
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door xsjuicyxs »

Ahhh.. lekker om zo alles weer even te herbeleven Benno! Goed geregeld hoor, wat een gezellige drukte. Leuk alle stellen, (veel!) mooie vrouwen en allemaal fijne mannen...

Buurman had beperkt de tijd vandaag, maar die hebben we zeker weten goed benut. Ik bleef nog even hangen daarna want er was zoveel leuks te beleven!

Allereerst natuurlijk de hele fijne geile ontmoeting met mop. Mop, wat ben je prachtig en wat was het sensueel. Het zoenen, het proeven van jouw heerlijke kutje, het likken van jouw mooie borsten en tepels, het neuken met mijn hand en later mijn vuist.. je kronkelde van genot en vroeg om meer. Dat ik je zo kon laten genieten was zo supergeil!!

En mannen, ik wil ook niemand vergeten, maar ik ben toch zo veel, lekker en hard geneukt vandaag. Martijn heeft me op alle mogelijke manieren geneukt, lekker stevig. Glenn die heerlijk doggystyle mijn kutje in kroop terwijl ik Buurman pijpte. Bij iedere diepe stoot van Glenn kwam Buurman zijn pik diep in mijn keel waarna de diepste stoten ervoor zorgde dat Buurman zijn zaad dus ook zo mijn keel in spoot! En Dave die heerlijk neukte en me daarna overheerlijk likte. De diverse mannen die mij lekker hebben laten spuiten. En dan als laatste de warme stralen zaad van diverse mannen over mijn gezicht, hals, schouders en borsten...

En dan Nina, samen onder de douche en gelijk even kennismaken. Met haar fijne aanrakingen zeepte ze me helemaal in, samen spoelden we al het zaad van me af... Dankjewel!
Ik heb jullie daarna echt heerlijk zien genieten met o.a. Benno.

Kinky H zag ik nog met een dame, maar ik heb jullie helemaal geen gedag gezegd!! Volgende keer kennismaken?!! Pleasuretown zag ik nog even, Goldfinger kwam nog binnen, pff.. ik weet het allemaal niet meer!

Kortom, ik heb ook heerlijk genoten van alles en iedereen. Buurman, jammer dat je zo snel weg moest, want ik voelde me wel even 'half' en niet compleet zonder jou. Maar alle anderen en zeker Jack en Martijn hebben me heeeel goed en liefdevol verzorgd hoor hahaha
Karlson747470
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Karlson747470 »

Sinds enkele maanden hebben mijn geile vriendinnetje Nina en ik contact met Benno. Dit contact kwam ooit tot stand na een aankondiging op het forum van ons om eens te komen kijken in de bios. Vrij spontaan (na een heerlijk avontuur met een stel in Groningen de nacht ervoor) bezochten we op een doordeweekse dag de EC in Amersfoort, een plek waar ik in mijn eentje al menig geil moment had beleefd. Helaas liep ons gezamenlijk bezoek toen uit op een domper - Nina en ik werden overal achternagezeten door een horde non-communicatieve geilerds die stilletjes (en licht kreunend) als wanhopige zombies achter ons aanstrompelden en al onze (verbale en non-verbale) signalen stug negeerden. Nu hadden we zeker wel zin in iets spannends in het donker, maar voor ondode achtervolgers kijken we toch liever een aflevering van The Walking Dead. Het enige positieve was dat we daarna via het forum in contact kwamen met Benno die ons aanbood om het een keer op een andere manier te proberen.

Zo was de grondslag gelegd voor een tweede poging. We bespraken met Benno onze wensen en grenzen op een openhartige manier en alhoewel die gesprekken spannend en prikkelend waren werd het nergens plat. Het is geil om te fantaseren, maar om de stap te zetten om die fantasieën in het echt te beleven, dat gaat toch wel weer een stuk verder en Benno begreep dit perfect. Hij nam alle tijd om ons gerust te stellen en uit te leggen wat we zouden kunnen verwachten.

Een datum werd dus al snel geprikt. Dat gaf direct een erg spannend gevoel: het gaat nu echt gebeuren! Wij hadden tijdens het verkennen van onze grenzen en wensen aangegeven dat het fijn zou zijn als er nog wat vrouwen of stelletjes bij onze spannende ervaring zouden zijn zodat Nina niet direct in het middelpunt van de aandacht stond (dat kon altijd nog later). Samen een beetje geil vanaf de zijlijn kijken wat ons dit zou brengen was ons uitgangspunt. Benno was vervolgens aan het regelen geslagen en had naast een aantal mannen een klein groepje vrouwen en stellen bereid gevonden om dit geile avontuurtje samen met ons te delen. Voor ons extra spannend om namen als Juicy, Ellen en Mop op het lijstje te zien staan. Nina en ik hebben immers samen geregeld verslagen gelezen en aan elkaar doorgestuurd waarin die namen voorbij kwamen. Het idee dat we nu zelf onderdeel zouden kunnen zijn van zo'n geile onderneming was onwerkelijk maar geil.

En zo werd het dus donderdagochtend, de dag van de waarheid. Met de spanning danig in ons lijf gierend stapten we op de trein naar Amersfoort. Van tevoren een kort bezoekje om - in de stilte voor de storm - wat te drinken in een filmhuis om daarna in een wirwar van onoverzichtelijke steegjes onze weg naar de EC te vinden. "Volgens mij gaan we fout", zei Nina nog. Maar mijn richtingsgevoel en geilkompas bleken toch echt niet te falen en het voor mij bekende straatje was al snel gevonden. Een geil kloppend gevoel maakte zich meester van me terwijl ik Nina de winkel in begeleidde.

"Alle kluisjes zijn vol", zei de dame achter de balie. Een moment van reflectie, want dit betekende natuurlijk dat het flink druk was. Enerzijds geil want veel actie om ons aan te verheerlijken, maar dat kan natuurlijk ook wat overweldigend zijn. Maar we waren het er over eens: er was geen weg meer terug dus na onze spullen in een tas te hebben gestopt zijn we naar binnen gegaan. Onze komst werd aangekondigd door een indringend buzzen van de deur. En nog voor we onze ogen aan het duister hadden kunnen laten wennen stond daar Benno al die zich voorstelde. "Er is al genoeg spannends aan de gang", zei hij, terwijl hij ons het beloftevolle donker in begeleidde. En hij had niets gelogen. Nina schoot het toilet in om zich om te kleden maar ik kon mijn ogen niet afhouden van het bed waar twee dames (ik hoorde Benno ergens vaag op de achtergrond tegen me zeggen dat dit Juicy en Mop waren) innig in elkaar verstrengeld lagen. Het was een geile wirwar van benen, tieten, mondjes en kutjes en het heerlijke gekreun zorgde er direct voor dat mijn boxershort (ik had me inmiddels routinematig ontkleed) wat strakker ging zitten.

Nina was inmiddels klaar met omkleden en kwam de ruimte ingewandeld. Ze stond naast me, tietjes uitnodigend verhuld in een mooi kanten setje. We streelden elkaar en Nina's handen gingen langs mijn tepels. Samen genoten we van het geile uitzicht terwijl links en rechts wat bekenden van Benno zich netjes aan ons voorstelden. Er was direct al een relaxte sfeer, een wereld van verschil vergeleken bij ons vorige bezoekje. Toen de dames op het bed met elkaar uitgespeeld waren en zich op de (geduldig toeschouwende) heren richtten zagen wij kans om ons even op een bankje te zetelen. Er was zoveel geils om te zien om ons heen, maar ik richtte me vooral op Nina. Ik wilde graag dat het voor haar een heerlijke ervaring zou zijn, zonder de rare verrassingen van ons vorige bezoekje. Dit keer zat dat wel goed, bemerkte ik geamuseerd toen ik constateerde dat Nina stiekem Benno's pik in haar hand had genomen en zachtjes wat met zijn eikel speelde. Alle door de KIK berichtjes opgebouwde spanning kon nu worden losgelaten en ook Benno liet zijn handen al snel heerlijk over haar geile lijf heen gaan. Geil om te zien hoe ze innig zoenend elkaar aan het aftasten waren en het duurde ook niet snel voor Nina achterover ging zitten in de bank en haar benen spreidde zodat Benno zijn vingers voorzichtig langs haar lipjes kon laten glijden. Ik hoorde Nina zachtjes kreunen. Als Nina geil kreunt levert dat voor mij automatisch een harde, kloppende pik op en ik had zin om die even lekker diep in Nina's natte kutje te laten verdwijnen dus ik ging op mijn knieën voor de bank zitten en drukte mijn pik in het kletsnatte kutje van Nina terwijl Benno haar zoende en met haar tietjes speelde.

Maar we waren hier niet om samen te neuken. Ik was hier om mijn sletje te delen met anderen. Dus ik vroeg Benno of hij Nina's kutje eens wilde voelen. Dat hoefde ik hem geen tweede keer te vragen. Benno stelde voor ons te verplaatsen naar het grote bed. Mop was inmiddels vertrokken naar een andere ruimte, maar Juicy lag nog languit op het bed en werd heerlijk geneukt door een groep geile mannen. Nina schreide zich naast haar neer en opende voorzichtig en langzaam haar benen om Benno toegang te geven tot haar heerlijke kutje. Ik bemerkte dat ze van de aanwezige heren (die gezien het aantal harde pikken zeker haar aanwezigheid niet was ontgaan) alle ruimte kreeg. Dat ze een een dik uur later alsnog uitgebreid overweldigd zou worden door geile mannen had ik toen nog niet durven dromen. Nina en Benno hadden dus heerlijk de ruimte om elkaar wat 'beter te leren kennen', zoals afgesproken in de Kik. En wat geil was dit om te zien. Nina's kronkelende lijf, genietend, haar gekreun. Benno's stoten, ritmisch en rustig opbouwend. Het is een onbeschrijfelijk geil gevoel om jouw vriendinnetje zo te zien genieten van iemand anders. Het is een voorkeur en turn-on die zeker niet iedereen zal hebben, maar ik word er erg geil van. Dus toen Benno steeds harder begon te neuken en kreunend opmerkte hoe lekker Nina's kutje voelde, maakte dat me erg trots. Aan de andere kant van het matras werd Juicy nog steeds flink genomen. Ook in de omliggende ruimtes werd goed geneukt. De ketting van de sling ratelde, en op diverse plaatsen hoorde ik mensen geil kreunen. Het was een fantastisch geil schouwspel!

Nadat Benno zijn zaad in Nina's kutje had geloosd wilde zij even wat lucht (een zeldzame luxe in de immer heter wordende sekshemel) en een slokje water dus tijd voor een korte pauze. Inmiddels was ik flink opgegeild en heb ik even gekeken of ik ergens kans zag om Juicy of Mop eens van dichterbij te beleven, maar dat bleek lastig. Het was inmiddels zo druk geworden dat zelfs door de ruimte lopen resulteerde in een ware hindernisbaan vol oncomfortabele en vervaarlijke sprongen. Gelukkig viel er genoeg te kletsen met diverse andere mannen die zich elke keer netjes kwamen voorstellen. Ik zag dat Nina ontspannen was. Ik genoot van de geile twinkeling in haar ogen en vroeg me af wat we nog allemaal zouden beleven die middag. Na enige tijd ging Juicy op haar knietjes zitten, midden in een cirkel van rukkende mannen. Een voor een spoten de hengsten hun warme geil over haar tietjes. Terugdenkend naar dit moment had ik het erg heerlijk gevonden om ook mijn bijdrage te maken en haar te voorzien van mijn zaad, maar het moment ging al weer snel voorbij en Juicy spoedde zich naar de douche om zich af te spoelen. "Heb jij geen zin in om haar te assisteren?", vroeg de man die zich eerder vriendelijk had voorgesteld als Plumber Jack aan Nina. Zij hoefde hier geen moment over na te denken. Nina is immers dol op vrouwen en na een goedkeurend knikje van Juicy betraden de twee dames de douchecabine om elkaar daar af te spoelen. Ik ging er even voor zitten en speelde met mijn pik. Wat heerlijk om naar te kijken!

Met het douchen van Juicy was haar vertrek aangekondigd. Ook Mop was inmiddels helaas aangekleed. Er was nog een andere heerlijke dame (later hoorde ik dat dit Cheyenne was) waar ik zeker nog wel kennis mee had willen maken maar ook zij en haar vriend waren uitgegeild en gingen er van door. Net als ik het erg lekker vind om naar Nina te kijken, kan Nina er erg van genieten om mij met een andere vrouw bezig te zien, maar die kansen waren nu verkeken. Geen probleem, want het volgende avontuur diende zich alweer aan met de terugkomst van Benno met zijn kennis ArabianNights. Ik zag aan de twinkeling in de ogen van Nina al dat zij wel in was in een momentje met beide heren dus met zijn drieën vonden zij hun weg naar het matras. Dit was het begin van een lange sessie, waarin Nina zich uitgebreid heeft laten neuken. Terugkijkend lijkt het wel alsof ze daar een uur heeft gelegen, constant in het middelpunt van de aandacht van enkele heren. Hierbij echt dikke complimenten voor deze aanwezige mannen: het intens geile gebeuren ging met geduld, ruimte en respect. Later hoorde ik van Nina dat elke man die van haar genoten heeft (op een enkele opdringerige uitzondering na) dat netjes aan haar gevraagd heeft. Ik heb stilletjes vanaf de zijlijn genoten terwijl zij door de mannen gedeeld werd. Afwisselend op haar knietjes, met een pik in haar mond en van achteren geneukt, alswel later op haar rug met nog steeds een gewillig mondje om de aanwezige heren te plezieren. We maakten regelmatig contact, zodat ik even kon polsen hoe het ging, maar dit volleerde sletje had geen pauze nodig, maar pik.. Tussendoor kon ik gelukkig ook nog heerlijk mijn momentjes met haar nemen, wat even een grappige situatie opleverde met een van de heren, die net een condoom had omgedaan en op oorlogssterkte klaar stond om haar te nemen terwijl ik zelf ook even lekker van haar kutje wilde genieten. Uiteraard was het geen enkel probleem en vroeg ik haar enkele geile minuten later of ze zin had in een andere pik en kon deze man zelf zijn geile slag slaan nadat zij mijn vraag had beantwoord met een kreunend "Ja..."

Voor mij was het een fantasie die uitkwam. Mijn geile vriendinnetje als middelpunt te zien van zon groep geile mannen die een voor een bij haar klaarkwamen en elke keer weer opmerkten hoe lekker haar kutje en haar mondje waren. Iets wat ik zelf heel goed weet, maar het is heerlijk om dit terug te horen van iemand anders. En wat was het geil om haar daar te zien liggen, aan het einde bedekt onder het zaad, kreunend om meer..

Na zo een klein uur heerlijk te hebben genoten was de max wel even bereikt en verlangde Nina naar een verfrissende douche om zich af te spoelen. Maar niet voor ik nog een keer heerlijk mijn zaad bij haar kon spuiten. "Waar wil je het hebben, sletje?", fluisterde ik haar toe. "Over mijn buik", kreunde ze. En terwijl ze daar voor me lag, schouders, nek, gezicht, mond en tieten bedekt door een laag zaad van mannen die heerlijk bij haar gekomen waren, zorgde ik voor de ultieme finishing touch op haar slettenlijfje: mijn dikke klodders sperma over haar kutje en buik.. Heerlijk!

Niet iedereen had zijn kans nog gekregen om klaar te komen maar voor Nina zat het er op. En daar reageerde iedereen ook erg begripvol op. Echt heel fijn om te ervaren hoe respectvol de mannen met de vrouwen (maar ook met elkaar) omgaan en hoe men samenwerkt aan een collectieve, geile ervaring waarin iedereen zijn bijdrage levert. Voor ons was het behalve het uitkomen van een langgekoesterde fantasie, ook een zeer fijne kennismaking met een wereld die we tot nu toe slechts van de zijlijn hebben ervaren. We gaan het de komende tijd allemaal lekker laten bezinken, en zullen ook heerlijk geil terugfantaseren naar deze geweldige ervaring.. Iedereen ontzettend bedankt voor deze fijne en geile middag en Benno in het bijzonder voor de zorgvuldige voorbereiding en het veilig laten voelen van Nina! :)

PS: ondanks een uitgebreide douchebeurt moest ik toch wel erg lachen toen ik op de terugweg in de trein een klein souvenirtje in de vorm van een restantje opgedroogd zaad in de nek van Nina wist te ontdekken..
Laatst gewijzigd door Karlson747470 op 22 jun 2018 10:36, 2 keer totaal gewijzigd.
leukstebuurman
Leeftijd: 38
Contacteer:

Bericht door leukstebuurman »

Leuke mensen,

Ik durf bijna niks kort meer te schrijven pff wat een verslagen.
Maar uhmm ik was er maar kort en heb in die tijd super genoten!! bedankt allemaal en in het bijzonder mijn Juicy!
Maar ook die leuke dames met wie ik kort kennis heb kunnen maken, ik hoop dat we die kennismaking eens wat uitgebreider kunnen hebben.
Het was weer heerlijk en leuk dus uhmmmmmmm tot snel!!!

Groet de Buurman
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Fijn dat er zulke leuke reacties komen op het feestje van gisteren.
Mike, bedankt voor jouw zeer uitgebreide beschrijving van jullie ervaringen (ben natuurlijk ook benieuwd naar een reactie van Nina ;) )
Ik hoop ook nog op een verhaaltje van Mop en van Laila over hoe zij het hebben beleefd.
En ook aan de mannen die aanwezig waren de oproep: schrijf een reactie!
De dames vinden het altijd leuk om te horen hoe jullie het vonden.
Groet,
Benno
Laatst gewijzigd door Benno2 op 24 jun 2018 15:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Nina74
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door Nina74 »

Man o man...en nog een man:) wat een heerlijke beleving was dat gistermiddag in de EC in Amersfoort :D
Een plek die ik al wel eerder met mijn vriend Mike had bezocht, vanwege o.a. zijn geplande GB bezoekje aan Suzy en waar
ik als 'muurbloempje' het geheel van dichtbij heb kunnen aanschouwen en de sfeer wat kon aftasten...want dat was ondanks
wat overdenkingen die ik erbij had, toch ook best heel geil om te zien.

En nu was het dan een jaar later, op de allereerste zomerdag, aan mij om deze sensaties zelf te gaan ondervinden...en dat is aardig goed gelukt zoals
hierboven uitgebreid te lezen is in de verslagen van Mike/Karlson747470 en Benno, die mij gestimuleerd hebben (op vele manieren:)
om dit lekkere plan tot uitvoer te gaan brengen :roll:

Een voor mij nieuwe ervaring om door meerdere handen betast te worden en bij binnenkomst liet ik dat al meteen toe. En dat voelde goed!
Dit wordt de dag dat ik mogelijk van meerdere pikken mag gaan genieten en ik kon niet wachten! Zodra ik de zeer appetijtelijke verschijning van Benno zag,
kon ik me niet meer goed inhouden en vleide ik m'n lichaam en lippen al snel tegen hem aan.
Nog geen 10 minuten later na het overheerlijke schouwspel van Juicy en Mop was ik al aardig nat en liet ik Benno's gretige vingers m'n kutje in, gevolgd door
Mike's pik en daarna ging het los haha.

De eerste 'vreemde' lippen en pik die ik tegen en in m'n kutje heb mogen voelen waren van Benno. Wat was dat een verwennerij op het grote matras. Ik kreunde het
uit van genot. Wat houdt die man ervan om een vrouw lekker te laten genieten en dat wierp zijn vruchten af:)
Ik was botergeil en ben daarna voor m'n gevoel niet meer van het matras afgekomen en wilde dat ook helemaal niet.
Ik heb op een hele prettige manier kennis gemaakt met ArabianNights en vervolgens Glenn even lekker in mijn mondje genomen. Een grote en mooie man, die ik wel heel
graag tegen me aan wilde voelen...nou dat heb ik geweten! Glenn stootte net iets te diep, dus stelde ik voor dat hij bovenop me kwam. Hij ging even een nieuw condoom halen
en ik kreeg als afleiding wat stijve pikken om me heen en in m'n handen en voelde overal grijpgrage vingers over m'n tietjes.
Glenn heeft me bij terugkomst eerst nog even stevig gevingerd, voordat hij me op een hele lekkere creatieve manier goed heeft geneukt, met draaiende bewegingen.
Echt heerlijk!

Na een korte pauze ben ik door een aantal mannen lekker geneukt, terwijl ik tegelijkertijd twee pikken in mijn hand had en ook mijn mond continue gevuld werd.
Ik kan volgens mij nog uren doorschrijven, maar die details komen misschien nog wel na een volgende keer.
Benno was inmiddels geen vreemde meer voor me en heeft me weer bijna sterretjes laten zien toen hij me nog een laatste keer kwam neuken.
Met het geil over m'n lichaam en slierten in m'n haar, kon Mike zich niet meer inhouden en wilde hij heel graag zijn sletje nog voor de douche goed volspuiten.

Wow! Wat een middag, bijna onwerkelijk... ik die vroeger wat last had van smetvrees haha en nu vol heb kunnen genieten van deze belevenissen in nog geen twee uur tijd.
Echt fantastisch ;) Vanochtend werd ik wakker met een hele andere sensatie en wilde ik dat slettenlijfje van me weer even lekker laten nagenieten. Dat ging aardig snel kan ik zeggen:)
Mannen bedankt voor een supergeile EC ervaring!
xxx Nina
Dave is oke
Leeftijd: 43
Contacteer:

Bericht door Dave is oke »

Beste EC vrienden,

Ik ga proberen een mooie aanvulling te geven aan de verslagen die reeds geschreven zijn over de heerlijke geile donderdagmiddag.

Allereerst Benno bedankt voor het organiseren van dit feest met gezellige mensen, perfecto.

Om 11.00 uur was ik er en kmam gelijk tijdig met Ellen en een jonge man binnen. Alle kleren in de locker gedaan want het was immers naaktdag.
Het 1e uur was het nog niet zo druk en met een klein groepje mannen heerlijk intiem genoten van Ellen, lekker afwisselen. Ellen heeft me lekker geil gepijpt met passie, was echt lekker qua gevoel, uiteraard lekkere sex met elkaar gehad, was ontspannen.
Om 12.00 begon het echt druk te worden. Benno kwam binnen, Jack, Rogier met dame en nieuw stel. Benno en Rogier stelde me netjes voor, dus handen schudden en kennis maken.

Jack deelde de prijs uit die ik gewonnen had betreft de foto wedstrijd. Ik was best trots dat ik de kenner Benno verslagen had, Jack bedankt voor het vrijkaartje.

Toen het feestje begon heb ik o.a. erg genoten van de passie van Mop. Het was erg druk bij haar wat logisch is, helaas geen plekje kunnen bemachtigen, maar wat was het geil om te zien hoe jij die grote pik van Jack pijpte. Vol overgave en diep. Wat een geile uitstraling heb jij, en die blikken van je. Je genoot er echt van.....

Hoogtepunt van de middag was ook je geile show op het matras samen met Juicy, prachtig allemaal om naar te kijken.

Even later kwam ik Ellen tegen in de filmzaal, daar heeft ze me lekker klaar gepijpt.....

Juicy zoals je beschreven hebt in je verslag, het was met jouw ook erg gezellig en heb fantastisch genoten. Vondt het waanzinnig met je. Je hebt me heerlijk gepijpt en ik heb je fijn langdurig mogen neuken en genoten tijdens het beffen, waar je liet merken dat je het lekker vondt. Bedankt voor deze mooie momenten Juicy.

Nadat ik tijdje pauze had gehad en het wat rustiger was geworden wat beter kennis gemaakt met het nieuwe stel die er waren op uitnodiging van Benno. Mike en Nina, wil jullie wel even speciaal bedanken. Jullie zijn spontaan, gezellig en oh Nina, wat ben jij lekker. Op het matras voorzichtig aangesloten en Nina begon me heerlijk te pijpen, toen gevraagd aan Nina over ik haar mocht neuken en met een spontane lag zei ze ja. Nina je bent echt héérlijk spontaan en aardig, het was fijn op het matras met je. Ik kwam helaas niet klaar voor de laatste keer bij je. Heb je wel gemerkt maar dat kwam omdat het aan het einde van het feestje was en ik al mijn kruid verschoten had.

Erotica vrienden ik zal best e.a. vergeten zijn in mijn verslag maar daar was het feest te groot voor om alles te benoemen.

Ik hoop jullie snel weer te zien.

Goed weekend allemaal....

Groeten,

Dave
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Hier het verslag van Arabiannights:
arabiannights32 schreef:hoi allemaal

het is donderdag en ik heb deze week nacht dienst dat betekent dus de hele middag vrij om mijn hobby uitoefenen, en waar kan je dat het beste doen dan in ec amesfoort.
het is vandaag naakt dag in de ec alhoewel ik meer van de sexy lingerie of een kort rokje ben weerhoud dat mij niet om te gaan.
ik rij er snel heen, en eenmaal aangekomen moet ik al gauw een tas nemen want alle kuisjes zijn op, en dat betekent dat er waarschijnelijk een stell aanwezig is. patricia opent de deur en ik stap naar binnen,
en wat ik dan zie maakt me spontaan opgewonden.
twee prachtige blondjes de een is een aantal mannen aan het pijpen, en de andere wordt gelikt.
ik stap er op af, alleen zijn er ontzettend veel mannen aanwezig en twijfel ik of ik wel aan de beurt kom.
maar ik kom er toch tussen en begin de dame zachtjes te voelen, en word daarbij erg hard, en ben wel aan toe om eens gepijpt te worden.en langzaam gebeurd dat ook later neuk ik deze dame ook en spuit ik lekker over haar heen.
Daarna komt er nog een stel binnen een mooie getinte dame, ik word door benno aan deze dame voorgestelt, ze heeft prachtige lippen. deze dame was er voor het eerst, maar dat weerhield haar er niet van om meetedoen. ze gaat samen met benno op het bed, en begint met hem te spelen.
Omdat ze voor het eerst is geef ik haar een beetje ruimte, maar dat ou ik niet lang vol.
ik ga het bed op en begin haar te strelen, ze kijkt opgewonden mijn richting op en begint mij pik te masseren. Vervolgens neemt benno haar van achteren, en begint ze mij te pijpen.
het was heerlijk om haar mooie lippen tegen mijn pik te voellen.
maar daarna was het mijn beurt om haar te neuken, ik stopte te mijn lul erin en begon haar langzaam te neuken.en terwijl ik dat deed was ik heerlijk met haar aan het zoenen, en dat maakte dat ik al gauw klaar kwam. Met alles was het een heerlijke dag en was ik blij dat ik was gekomen.

Groetjes
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 9 gasten