Om 12 uur kom ik binnen en het is nog niet druk. Op de ene bank is Ellen een leuke jongeman aan het berijden. Op de andere bank zit Rogier met Laila, die hij vandaag voor het eerst heeft meegenomen. Ellen heb ik als eerste gevraagd en die wilde maar al te graag meedoen. Ze heeft tegen me gezegd dat ik haar maar moet laten spuiten, want dat gaat inmiddels zo makkelijk bij haar. Natuurlijk komt net Jack binnen als ik het probeer, dus die gaat me meteen op de vingers kijken. Het lukt me een beetje. Niet dat de spetters meteen op het plafond zitten, maar toch..
Rogier heeft al een tijdje contact met Laila en zij komt vandaag voor haar eerste EC-ervaring. Ik kan aan haar zien dat ze nog niet echt ontspannen is. Ze kijkt zenuwachtig om zich heen en voelt zich duidelijk nog niet op haar gemak. Rogier en ik nemen haar mee naar de heterozaal, waar op dat moment niemand is. Daardoor kunnen we enigszins ongestoord proberen om L zich meer op haar gemak te laten voelen.
In een bioscoopstoel kus ik haar voorzichtig en streel haar lichaam. Laila is half Indisch/Moluks en heeft een mooi kleurtje en sterk gekruld haar. Ik merk dat ze onder mijn strelingen en kussen een beetje ontspant. Ik leid haar naar het bed. Rogier gaat achter haar zitten, zodat ze tegen hem aan kan liggen. Ik open haar benen en begin haar kutje te likken. Ze is al lekker nat en ik laat eerst 1 dan 2 vingers in haar kutje glijden. Het is te merken dat de spanning in haar lichaam zich nu omzet in seksuele spanning. Jack staat er ook bij en als ik even een condoom ga halen (was ik vergeten), laat hij even zien hoe het echt moet. In no time laat hij Laila meerdere keren het hele bed onderspuiten. Daarna is het tijd om haar te neuken. Ze is nu heel nat en ik glijd er makkelijk in. Ik bouw het rustig op, maar al snel ga ik sneller en sneller. Het is mooi om te zien hoe ze ervan geniet. Dat maakt dat ik extra mijn best doe. Intussen houdt Jack haar zij worst voor, die ze gulzig naar binnen hapt. We draaien om. Laila op haar knieën, ik er achter om haar doggystyle te neuken terwijl ze meer kans heeft om Jack te pijpen. Laila heeft een heerlijk sensueel kontje en het is echt lekker om haar zo te neuken. Na verloop van tijd wil Jack haar ook wel neuken. Met enige tegenzin sta ik mijn plaats aan hem af.
In de tussentijd zijn Mop en haar vriend binnengekomen. Mop heeft eergisteren zomaar gezegd dat ze vandaag ook komen. En hoe meer zielen hoe meer vreugd. Op de achterste rij van de heterobios is ze al druk aan pijpen. O.a. Martijn laat haar al flink genieten. Zo te horen een natte boel. Ik ga even kijken of de anderen er ook al zijn. Ik zie een hoop bekende mannen. Dave, Pleasuretown, ArabianNights, Glenn, Robert, CouplesLover en Jay zijn allemaal gekomen. En nog vele anderen, het wordt steeds drukker. Kinky H heeft ook een meisje meegenomen, C heet ze. Maar Nina en Mike zijn er nog niet.
Er wordt inmiddels overal lekker gesekst. In alle ruimtes is wel wat te doen. Mop is erg druk bezet en ik zie geen kans om er tussen te komen zonder te dringen. Wel jammer want ze ziet er yummie uit. Ik hoop dat ik daar nog een keer een herkansing voor krijg... Ze wordt door meerdere mannen ondergespoten. Het ziet er heel geil uit. Dan komen Juicy en Buurman binnen. Het is fijn om haar weer gewoon te kunnen zoenen (al is het maar heel even), nu ze geen meer bal in hoeft

Dan komen eindelijk Nina en Mike. Van Nina heb ik al een paar foto's gezien, maar in het echt is ze veel mooier en lekkerder. Ik begroet haar met een lekkere kus. Even later hebben Mike en Nina zich uitgekleed. Nina draagt alleen nog een doorschijnend jurkje, waarin ze er werkelijk te lekker in uitziet. Net daarvoor was ik even met Jack in de darkroom aan het kijken. Kinky was zijn C met een zweep aan het bewerken en Mop en partner hadden zich er ook even teruggetrokken. Jack zegt tegen Mop: "Wil je niet even met Juicy spelen? Misschien kun je haar fisten". Mop reageert laconiek: "Dat mag ze bij ij doen". We nemen haar mee naar het grote bed, waar Buurman Juicy aan het likken is met een grote groep mannen eromheen. De dames begroeten elkaar en Mop kruipt bij Juicy op het bed. Jack vraagt aan de omringende mannen om wat afstand te nemen en de dames alle ruimte te gunnen. De groep wijkt uiteen en een allergeilst schouwspel begint op het bed. De dames kussen en betasten elkaar. Mop begint Juicy te likken. Later gaat Mop op haar rug liggen en Juicy kruipt tussen haar benen. Ze likt en vingert en 1 voor 1 verdwijnen er meer vingers in Mop d'r kutje. Jack heeft een tubetje met glijmiddel paraat en spuit er wat op. Mop geeft zich helemaal over en geniet. Als Juicy's hele hand erin zit begint ze Mop met haar vuist te neuken. Mop vraagt steeds om meer. Ze vindt het heerlijk. Ik haal Nina en Mike op om ook mee te kijken naar dit schouwspel. Wat een binnenkomer voor hen.
Ze willen graag een beetje in een wat rustigere setting beginnen. Op de gang bewonder ik Nina nog eens uitgebreid en zeg dat ze er fantastisch uitziet, waarna ik haar uitgebreid zoen. Er blijkt echter geen rustig plekje meer te zijn. In de hele EC is een orgie bezig. In de sling wordt Laila geneukt onder de bezielende leiding van Plumberjack, die haar ook nog aan het kruis vastzet met een masker over haar hoofd. En er is ook nog een ander nieuw stel gearriveerd: Mark en Cheyenne. Ook al weer zo'n mooie meid!
We vinden een plek op een van de banken in de centrale ruimte. Juicy wordt op het matras uitgebreid geneukt door Martijn en ook Mop is nog druk bezig. Op de bank zoenen we verder en verken ik Nina's lichaam. Mike zit aan de andere kant naast haar. Mijn hand gaat over haar slipje en verdwijnt er dan in. "Ik ben al helemaal nat", fluistert ze in mijn oor. Dat kan ik goed voelen ook.
De afgelopen tijd hebben Mike, Nina en ik intensief contact gehad in aanloop naar deze ontmoeting en dat maakt het extra spannend allemaal. Mike heeft zin om zijn meisje meteen even te neuken. Hij gaat op zijn knieën op de grond zitten en neemt haar op de bank. Haar doorschijnende jurkje gaat omhoog en ik streel en kus haar prachtige borsten. "Ze heeft mooie tieten hè?", zegt Mike. Dat beaam ik volmondig. Nu mag ik haar neuken. Er is plaats vrijgekomen op het grote bed, dus stel ik voor om daar te gaan liggen. Nina gaat op het bed liggen en ik besluit om eerst haar kutje wat verder te verkennen op orale wijze. Ze smaakt zoals ik wel had verwacht net zo lekker als ze eruit ziet. Dan kom ik op haar en in haar. Ze heeft een heel strak kutje en ik heb moeite om niet meteen klaar te komen, zo lekker is het. Bovendien zijn we tijdens het neuken hartstochtelijk aan het zoenen, wat het er ook niet makkelijker op maakt om mijn orgasme tegen te houden. Ik weet me echter te beheersen en kan uiteindelijk redelijk lang doorgaan. Op een gegeven moment liggen de hoofden van Nina en Juicy naast elkaar op het bed. Juicy wordt aan de andere kant van het matras door Martijn geneukt en terwijl ik kijk naar die beide prachtige vrouwen explodeer ik in een heel heftig orgasme. Ik ben er even duizelig van.
Er gebeurt veel te om allemaal te onthouden en op te schrijven. Cheyenne, die net voor het eerst is, wordt heerlijk hard geneukt door een man en laat goed horen dat ze dat lekker vindt. Mop en haar vriend houden het na 2 uur actie voor gezien. Buurman moet eerder weg, maar laat Juicy in onze handen achter. Voor de aanwezige mannen een sein om er vol voor te gaan. Juicy wordt onophoudelijk genomen en ik zie niet echt een kans om er tussen te komen. Bovendien moet ik nog even bijkomen. Voordat Juicy weg gaat, komen er nog eerst een stuk of wat mannen over haar heen. Helemaal onder het zaad gaat ze douchen. Nina, die graag nog even kennis wil maken met Juicy, stelt voor om mee onder de douche te gaan. Het levert weer een prachtig schouwspel op. Twee mooie vrouwen die elkaar onder de douche aan het wassen en betasten zijn. Wat een heerlijkheid. Juicy gaat zich daarna aankleden, maar Nina komt met mij mee op het matras. We zoenen en ze voelt dat ik al weer hard word. "Nu wil ik jou proeven", zegt ze en ze begint me lekker te pijpen. Daarna gaat ze liggen en neuk ik haar weer, terwijl er een groep mannen om haar heen haar betasten. Ze is inmiddels zodanig gewend dat ze dat oké vindt. Ook Mike neukt haar en komt klaar over haar buik. Ik stel Glenn, ArabianNights en Dave voor aan Nina en alledrie hebben een leuke tijd met haar.
Ik ga even kijken bij Rogier en Laila. Die heeft het erg naar haar zin en nog wel zin in een volgende ronde. We gaan naar de darkroom en daar gaat ze weer in de sling, waar ik haar hard neuk. Rogier moedigt mij aan om steeds harder en harder te gaan. "Wil je nog harder?", vraagt hij aan Laila. "Ja", zegt ze. "Kom op Benno, harder!", zegt hij. Pfff, ik doe mijn best, maar raak op een gegeven moment toch buiten adem. Het is maar goed dat het vandaag niet zo'n warme dag is. Tijdens mijn adempauze lik ik Laila's kutje nog even en wordt daar toch weer zo geil van dat ik nog even verder neuk.
Terug in de centrale ruimte is het rustiger nu. Juicy en ook Ellen zijn weg en ook Cheyenne en Mark zijn vertrokken. Hopelijk komen die vaker, want wat een mooie meid ook. Veel heren zijn ook weg. Een klein groepje mannen is nog met Nina bezig. Dave is haar nu aan het neuken. Na Dave ga ik nog een laatste keer met Nina neuken, om het af te leren. Nina heeft in allebei de handen een pik en is ook aan het pijpen. Het is alweer zo lekker dat ik een orgasme aan voel komen. Terwijl diverse mannen net bezig zijn hun zaad over haar heen te spuiten, kom ik voor de tweede keer diep in haar. Wat een genot. Inmiddels is het 3 uur en ik moet me snel gaan douchen en aan het werk.
Wat een middag was het. Zoveel vrouwelijk schoon, dat het pijn doet aan de ogen. Ik had nog uren door willen gaan en ik vind het jammer dat ik er niet aan toe ben gekomen om Juicy te neuken... en Ellen en Mop en Cheyenne... nou ja, je kunt niet alles hebben. Dank aan alle aanwezigen. Al met al vind ik het een geslaagd feestje. Ben benieuwd naar jullie reacties.