1-03 stoute schoolmeisjes

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Pizzalover69
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 nov 2021 16:19
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 20
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: 1-03 stoute schoolmeisjes

Bericht door Pizzalover69 »

Succubus schreef: 28 feb 2022 15:46 De twee roodharige schoolmeisjes hebben er al zin in!
Voor degene die morgen willen komen even een herinnering; aanraken mag niet en moet altijd eerst gevraagd worden. Kijken vinden we wel heel leuk en mag uiteraard wel😊 houd wel een beetje rekening met je afstand zodat we gewoon ons spel voort kunnen zetten en niet gehinderd worden.

Wij zullen er rond de namiddag/begin avond zijn! Hopelijk hebben jullie er net zoveel zin in als wij!
Exact maar dat neemt niet weg dat we er erg veel zinin hebben. Hopelijk zien jullie ons morgen met nadruk op zien
we didn't realize we were making memories we just knew we were having fun!
Erik11
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 jul 2013 14:31
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: 1-03 stoute schoolmeisjes

Bericht door Erik11 »

Hoi, en Hoelaat ongeveer zijn jullie te bewonderen l??
Follador1985
Berichten: 17
Lid geworden op: 17 nov 2021 20:46
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: 1-03 stoute schoolmeisjes

Bericht door Follador1985 »

Zo dat was een middag. Toen ik binnenkwam was er direct een hele mooie vrouw. Er waren heel veel mannen waardoor het haar aan aandacht niet ontbrak. Ik had even gekeken daarna met een aantal gezellige mannen/tgirls op de gang staan te ouwehoeren.
De dame ging met haar man lekker de stad in en niet veel later kwamen de studentes zoals aangekondigd.
2 super knappe jonge dames, ze gaven een showtje samen met hun vrienden. Ik had zoiets nog nooit gezien en die zweepjes is niets voor mij maar hun genoten van de tikken. Later verplaatste de show naar het bed wat echt te gek was. Ze maakte menig man helemaal gek inclusief mijzelf. Naast de studentes kwam er ook nog een stel wat lekker hun gang ging en ook iedereen liet meekijken/meedoen. Tot slot kwam er nog een mooie stijlvolle dame alleen. Helaas werdze een beetje overrompeld werd door de mannen. Wat ik volledig begrijp, ik hoop dat ze nog eens terugkomt wanneer het minder druk is en dat ze kan genieten van de juiste aandacht. Al met al een top middag, gezellige en relaxte sfeer ondanks de drukte. Bedankt allemaal.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten