Thekinkyguy schreef: ↑25 feb 2022 22:17
Ah…daar is ie weer…de scheidsrechter
Om gehoor te geven aan jouw motto..nee is nee…Lottemooi is ook nee voor jou! Dan weet je het alvast.
Kusjes
Ik vind het wel fijn mijn eigen scheidsrechter en privé bodyguard. Zijn ja = ja werkt beter dan de nee = nee die eerder werd gehandhaafd. Dus doe mij maar 1000 galunis in plaats van 1 nee = nee mannetje.
Laatst gewijzigd door Succubus op 26 feb 2022 00:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Ongevraagd aan vrouwen zitten in de EC houd ik ook niet van. Vaak is een blik of even contact maken met mij al genoeg. Vandaar dat ik er vaak als bodyguard bij sta en alles goed in de gaten houd! Als Lottemooi bezig is dan heeft zij in the heat of the moment hier vaak onvoldoende controle op. Een aantal heren kennen Lottemooi inmiddels al goed en houden een oogje in het zeil als zij alleen gaat. Maar een aantal EC bezoekers gun ik het niet dat zij aan mijn meisje zitten. En dat weten ze inmiddels. Echter blijven het mannen die hun kansen altijd afwachten en op deze manier de eenmalige overwinning pakken.
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad
Thekinkyguy schreef: ↑25 feb 2022 23:41
Ongevraagd aan vrouwen zitten in de EC houd ik ook niet van. Vaak is een blik of even contact maken met mij al genoeg. Vandaar dat ik er vaak als bodyguard bij sta en alles goed in de gaten houd! Als Lottemooi bezig is dan heeft zij in the heat of the moment hier vaak onvoldoende controle op. Een aantal heren kennen Lottemooi inmiddels al goed en houden een oogje in het zeil als zij alleen gaat. Maar een aantal EC bezoekers gun ik het niet dat zij aan mijn meisje zitten. En dat weten ze inmiddels. Echter blijven het mannen die hun kansen altijd afwachten en op deze manier de eenmalige overwinning pakken.
Je bent wel een enorme trieste eikel als je voor een dergelijke “eenmalige overwinning” gaat… Dan heb je echt een mini pikkie!
Enne: Lottemooi is fantastisch!! The gold medal in EC…
Looking forward to feel her again!
In maart wordt er weer een bezoek gepland…with or without me
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad
De twee roodharige schoolmeisjes hebben er al zin in!
Voor degene die morgen willen komen even een herinnering; aanraken mag niet en moet altijd eerst gevraagd worden. Kijken vinden we wel heel leuk en mag uiteraard wel houd wel een beetje rekening met je afstand zodat we gewoon ons spel voort kunnen zetten en niet gehinderd worden.
Wij zullen er rond de namiddag/begin avond zijn! Hopelijk hebben jullie er net zoveel zin in als wij!