De EC is niet openbaar. Bezoekers dienen toegang te betalen en vervolgens aan de regels van de EC te houden.
Lees even in EC algemeen, sub mededelingen en tips: "Algemeen regels" waar staat aangegeven dat bezoekers "respectvol" moeten zijn en "Tips voor een eerste gangbang" waar onder de eerste bullit staat aangegeven: "Ga niet met zijn allen te gelijk op de gastvrouw graaien. Wees verstandig ze kan hooguit 4 mannen te gelijk hebben. Geef haar de ruimte en toon geen haantjes gedrag onderling."
De zeer negatieve ondertoon, om het begrip "krenkend" niet te gebruiken, van het bericht waar je op reageert, is duidelijk en je hebt volledig gelijk als je hierop reageert en stelt dat mensen van alle leeftijden vrij zijn om te komen en al dan niet sex te hebben.
Jouw reactie gaat echter mijns inziens te ver door je laatste zinsnede door te stellen dat het niet de juiste plaats voor dit stel is omdat ze klagen over de optocht van mannen en klagen over de man die als ze weg vluchten naar de filmzaal het niet kan laten om te volgen.
Zelf kom ik regelmatig in de EC met een sletje en maak regelmatig mee hoe mannen als "zwaan kleef aan" achter ons aanlopen en de ruimte om ons spel heen proberen in te nemen dat ons spel daardoor wordt gestoord. Zelfs als ik duidelijk aangeef dat ik wat ruimte nodig heb, vinden vele mannen het noodzakelijk om binnen twee seconden weer een stap naar voren te doen om het sletje wederom in te sluiten dan wel zelfs te corneren. Ook indien ik duidelijk, zowel vooraf op het forum, als tijdens het spel verbaal dan wel door gebaar aangeef wat kan en wat niet kan, dan wel dat we ruimte nodig hebben, zijn er nog steeds mannen die dat niet (wensen te) verstaan. Dat is uitermate storend gedrag en dat is de spelvreugde niet aan het bevorderen. Geef ons even de ruimte!!
Zo ook de onvermijdelijke "kijkers". Dat een volledig aangeklede man ons spel en onze actie wilt zien, vind ik prima, maar moet dat nou met zijn hoofd tussen haar dijbenen en alle zuurstof (zeker in Hilversum) wegnemend? Voor veel dames zijn deze aangeklede kijkers een behoorlijke turn-off, zeker als ze hun gulp open doen en wel even, nog volledig aangekleed, gepijpt wensen te worden..... Deze aangeklede "kijkers" zorgen er daarnaast veelal voor dat mannen die actief willen zijn met mijn sletje, worden geremd, zodat we ook nog in ons spel worden gestoord. Kijken is prima maar geef ook hier anderen eens wat ruimte!!
Kortom:
-Je hebt volledig gelijk indien je stelt dat de mensen van alle leeftijden en die het leuk vinden om sex te hebben, al dan niet met een ander, of te kijken en bekeken te worden, in de EC welkom zijn.
-Daar staat tegenover dat deze mensen andere mensen, inclusief stellen, respectvol dienen te behandelen en anderen de ruimte te geven in hun spel, zeker in dien daar expliciet om wordt verzocht.
Met vriendelijke groet,
Don Roberto
Chanty schreef:Het is een openbare sexcinema en daar komen mensen van alle leeftijden die het leuk vinden om sex te hebben, al dan niet met een ander, of te kijken en bekeken te worden.
Als jullie daar niet tegen kunnen is het niet de juiste plaats voor jullie om heen te gaan....