Naakt dag 21 juli

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
DonRoberto
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Naakt dag 21 juli

Bericht door DonRoberto »

Hi Chanty,

De EC is niet openbaar. Bezoekers dienen toegang te betalen en vervolgens aan de regels van de EC te houden.

Lees even in EC algemeen, sub mededelingen en tips: "Algemeen regels" waar staat aangegeven dat bezoekers "respectvol" moeten zijn en "Tips voor een eerste gangbang" waar onder de eerste bullit staat aangegeven: "Ga niet met zijn allen te gelijk op de gastvrouw graaien. Wees verstandig ze kan hooguit 4 mannen te gelijk hebben. Geef haar de ruimte en toon geen haantjes gedrag onderling."

De zeer negatieve ondertoon, om het begrip "krenkend" niet te gebruiken, van het bericht waar je op reageert, is duidelijk en je hebt volledig gelijk als je hierop reageert en stelt dat mensen van alle leeftijden vrij zijn om te komen en al dan niet sex te hebben.

Jouw reactie gaat echter mijns inziens te ver door je laatste zinsnede door te stellen dat het niet de juiste plaats voor dit stel is omdat ze klagen over de optocht van mannen en klagen over de man die als ze weg vluchten naar de filmzaal het niet kan laten om te volgen.

Zelf kom ik regelmatig in de EC met een sletje en maak regelmatig mee hoe mannen als "zwaan kleef aan" achter ons aanlopen en de ruimte om ons spel heen proberen in te nemen dat ons spel daardoor wordt gestoord. Zelfs als ik duidelijk aangeef dat ik wat ruimte nodig heb, vinden vele mannen het noodzakelijk om binnen twee seconden weer een stap naar voren te doen om het sletje wederom in te sluiten dan wel zelfs te corneren. Ook indien ik duidelijk, zowel vooraf op het forum, als tijdens het spel verbaal dan wel door gebaar aangeef wat kan en wat niet kan, dan wel dat we ruimte nodig hebben, zijn er nog steeds mannen die dat niet (wensen te) verstaan. Dat is uitermate storend gedrag en dat is de spelvreugde niet aan het bevorderen. Geef ons even de ruimte!!

Zo ook de onvermijdelijke "kijkers". Dat een volledig aangeklede man ons spel en onze actie wilt zien, vind ik prima, maar moet dat nou met zijn hoofd tussen haar dijbenen en alle zuurstof (zeker in Hilversum) wegnemend? Voor veel dames zijn deze aangeklede kijkers een behoorlijke turn-off, zeker als ze hun gulp open doen en wel even, nog volledig aangekleed, gepijpt wensen te worden..... Deze aangeklede "kijkers" zorgen er daarnaast veelal voor dat mannen die actief willen zijn met mijn sletje, worden geremd, zodat we ook nog in ons spel worden gestoord. Kijken is prima maar geef ook hier anderen eens wat ruimte!!

Kortom:
-Je hebt volledig gelijk indien je stelt dat de mensen van alle leeftijden en die het leuk vinden om sex te hebben, al dan niet met een ander, of te kijken en bekeken te worden, in de EC welkom zijn.
-Daar staat tegenover dat deze mensen andere mensen, inclusief stellen, respectvol dienen te behandelen en anderen de ruimte te geven in hun spel, zeker in dien daar expliciet om wordt verzocht.

Met vriendelijke groet,

Don Roberto
Chanty schreef:Het is een openbare sexcinema en daar komen mensen van alle leeftijden die het leuk vinden om sex te hebben, al dan niet met een ander, of te kijken en bekeken te worden.
Als jullie daar niet tegen kunnen is het niet de juiste plaats voor jullie om heen te gaan....
bert2000
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door bert2000 »

Goeie tekst, DonRoberto!
evertvangisteren
Leeftijd: 60
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door evertvangisteren »

Like
nylons lover
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Pegging
Contacteer:

Bericht door nylons lover »

Helemaal mee eens.
Storende factor deze lui.
Hierdoor worden er onderling door verschillende bezoekers meetings gepland waardoor de goeie gasten zo heerlijke momenten missen, ....jammer voor hun.
De cinema is er voor iedereen maar wel aan de regels houden.

Grtzz.. Herman.
Maagd97
Leeftijd: 19
Contacteer:

Bericht door Maagd97 »

Hoi Don,

Klopt helemaal.
Tijdens Seks is respect voor elkaar het meest belangrijke wat er is. Voor mij is het soms best moeilijk om te vragen, maar als Ik dit heb gedaan , heb ik er zeker geen spijt van.

Mensen die in de ec komen , willen lekker genieten van elkaar. Niet alleen maar gapend aangetekend worden.....
Hey Ben op zoek naar Geile Vrouwen, stuur me een pbtje! :roll:
Blue 1959
Geaardheid: bi
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Pony play
Contacteer:

Bericht door Blue 1959 »

Mooi betoog DonRoberto.
En dat is nou precies waarom ik graag naar de naaktdagen ga, heeft niemand iets te verbergen.
En het bevordert het hygienische verhaal ook enigszins, het nodigt tenslotte eerder uit eens lekker te douchen voor de pret begint.
Ik heb ook niets met volledig gekleed en een slurf uit de broek.
File lopen achter elkaar als er al eens een leuke dame is, is ook zoiets - in mijn ogen - zieligs.
Luc en Jesica
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Luc en Jesica »

Don,

bedankt voor je support fijn dat er meer mensen er het zelfde over denken.

liefs Jesica xxxx
Eroticcinema Arnhem
Leeftijd: 0
Contacteer:

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Beste bezoekers,

Ik heb alle berichten onder dit kopje even zitten lezen.
Wij horen en lezen vaker van dit soort berichten, maar wij kunnen er als Erotic Cinema pas wat aan doen, als jullie het op de dag zelf bij ons beneden melden.
Onze regels zijn duidelijk, maar inderdaad sommige nemen er nog wel eens een loopje mee.
Wij adviseren daarom iedereen om nogmaals duidelijk onze Huisregels te lezen voor de Cinema.
Mochten wij meerdere gegronde klachten krijgen, dan kunnen wij ook daar iets mee.

Wat betreft het forum, pas op met hoe je dingen schrijft of leest. Soms bedoelt iemand het anders dan het gelezen wordt.
Pas dan op met hoe je ergens op terug reageert, zo voorkomen we ook eindeloze discussies ;)

Ik hoop dat we het met ze alle kunnen opbrengen om het leuk en gezellig boven te houden. Want het plezier en genot voor een ieder staat toch voorop!
Behandel elkaar met respect !

Het Erotic Cinema Team Arnhem.

Voor al onze thema dagen/avonden check onze Agenda !
bi-arnhem44
Geaardheid: bi
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door bi-arnhem44 »

Mogge, het is de kunst, en de durf, om mensen en personen aan te spreken op vervelend gedrag, als niemand iets meld beneden, in dit geval Arnhem, dan kan het personeel daar ook niets mee. Wij zijn zelf een keer of drie geweest en idd vond de vrouw het zelfs een beetje intimiderend dat als je bezig bent zn "broekrukker" ( zoals wij dit noemen ) zijn lul in je gezicht wil douwen. Met dit alles bedoel ik te zeggen dat de vrouw van mij niet meer naar de ec wil en het nu elders zoekt in Arnhem, ik zeg niet waar want het is flauw om hier een soort van reclame voor te maken, dat is niet echt kies namelijk. Wel alle lof voor de staff van elke EC dan ook, ze snappen hoe het werkt maar kunnen er niet altijd boven op zitten, nogmaals: storend/vervelend gedrag direct melden, zo houden we het leuk voor vrouwen en/of stellen en ik hoop dat we toch nog een keer komen kijken.
Niet voor een stellenavond, dat is niet ons ding, mijn vrouw vind het geil dat als wij bezig zijn om een hoop lullen om haar heen te hebben, ben je netjes en beleefd, plus schoon dan heb je kans dat je dr onder mag spuiten wat ze erg geil vind, dit alleen maar om aan te geven dat niet iedereen besprongen wilt worden maar alleen al de omgeving van de EC en de ambiance een geilverhogende factor vind.

Groet Bi-Arnhem44
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten