Zaterdagmiddag festijn

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Isa
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Zaterdagmiddag festijn

Bericht door Isa »

Toevallig kon ik er vandaag even tussen uit piepen thuis, wist ik dat er twee leuke stellen in de ec zouden zijn en was er ook nog een verjaardag te vieren. Heerlijk dat ik dus om 1 uur de ec binnen kon stappen vol verwachting over een geile middag. Toen ik binnen kwam was het nog best rustig en werd er gezellig gekletst, kennis gemaakt en als echte Hollanders gemopperd over de temperatuur . Dit keer was het te koud !!! Daar moesten we dan snel maar wat aan gaan doen..... Er kwamen nog een stel heerlijke mannen binnen die de kleren netjes wegstopten in de lockers en het feestje kon wat mij betreft beginnen. Binnen no time was de temperatuur gestegen naar een lekker peil en was iedereen bezig met elkaar. De jarige job mocht uiteraard de honneurs waarnemen en hij neukte mij heerlijk hard en lang tot hij heerlijk klaarkwam. Ik weet de volgorde van al het lekkers van vandaag niet meer. Ik weet wel dat de dame van buitensex mij, en de heren, het genot van pijpen met hete thee heeft bijgebracht. Ik kende het alleen met ijskoude Bacardi maar dit was absoluut een aanrader. Ik weet dat ik vastgebonden aan het wandrek flink onder handen ben genomen door het feestbeest en mijn meester van de dag :D Op het bed was het opgegeven moment zo druk dat ik handen te kort kwam en overal waar ik voelde wel iets lekkers tegen kwam. Heeeeerlijke borsten en een zacht lijf. Mijn vingers moesten haar echt even voelen hoor en wat was ze lekker en ze kwam nog lekkerder klaar. Wat een feestje....wel even dekking zoeken hihi . Ik ben in de sling gelegd en waanzinnig geneukt ...ik kon niet anders dan klaarkomen en genieten. Meester....wat ben je een beest met een top conditie. Je hele heerlijke lijf kletsnat van het zweet en maar doorgaan....yammie yammie . Op alle mogelijke manieren ben ik daar geneukt terwijl er in mijn handen en mijn mond een harde lul zat. Erg geil was het dat mijn mond volgespoten werd terwijl ik staand van achterlangs keihard geneukt werd...mmmm zo lekker. En ondertussen werd er gezellig gekletst , gerookt en koffie gedronken...blijkt dat je bijna buren van elkaar bent, wat een hilarische ontdekking :D kortom , een gezellige en geile ontspannen middag in Amersfoort. Ik kon jammer genoeg niet langer blijven maar het feestje ging gelukkig gezellig door. Als afscheid op weg naar de deur nog even een heerlijk nat kutje gelikt wat daar ook zo uitnodigend in de stoel lag.... Nu weer snel door op pad maar kon het niet laten even snel wat te delen over dit heerlijke zaterdagmiddag festijn, dank iedereen voor deze fijne, lekkere middag Dikke kussss Isa.
Naughtynature
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Zaterdagmiddag festijn

Bericht door Naughtynature »

Zo wat een tof verslag isa, ik kan hier niets meer aan toe voegen.
Het was weer een bloed geilzellige middag, isa cbr motorstel en stelbuitensex weer bedankt voor deze voor mij niet geplande supergeile zaterdagmiddag.
Genoten van isa haar ontembare lust en van het schokkende oncontroleerbare klaarkomen van C., alleen ik was mijn pik bijna kwijt hahaha, gelukkig bleef ie aan mijn lijf zitten, genoten ook van M die ook altijd zin heb in lekkere spannende dingen met haar prachtige geile nieuwe pakje en die nieuwe dildo die goed gebruikt werd. ;) :D
Nogmaals het was super en graag tot een volgende keer misschien met mimi en girlcrazy en kinky jo er ook bij, dan kan het zo een natte boel worden dat we zwembrillen moeten opzetten lollllllllllll
Grt en kusssss
Naughtynature
Rakkertje
Geaardheid: bi
Leeftijd: 50
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Rakkertje »

Hoi Isa
Was geweldig geile middag wow.

onvoorstelbaar het uithoudings vermogen van jou en Ricardo wooow
Supper geil om te zien hoe jullie topsport bedrijven.

Thx voor de top middag
XXX
Laatst gewijzigd door Rakkertje op 22 okt 2016 22:23, 2 keer totaal gewijzigd.
Altijd wel te vinden voor leuke spanning.
Kijken is ook genieten
girlcrazy
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door girlcrazy »

Girlcrazy en Kinky-Jo gaan hier graag bij zijn.Dat gaat helemaal goed komen hoor eerdaags.Voor iedereen nog een bloedgeil weekend ook hier.Tot gauw.Heerlijk al die geile verhalen om te lezen Mimi,Isa,CBRmotorstel,Buitensexstel,Naughtynature mmmmmmmmmmmmm,
Loodgieter
Contacteer:

Bericht door Loodgieter »

He isa

Bedankt voor je verslag , fijn dat je de mannen en de dames weer zo n heerlijke middag bezorgd heb.
Ik zit in het buitenland , maar geniet toch mee.
Ben er eerdaags weer bij.
Ook hoop ik met Cbr en buitensexstel en Mimi.
En dan de 4e dat wordt spannend , die opdracht.

Iedereen die er was gisteren

Groetjes Loodgieter
cbr motorstel
Geaardheid: hetero
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Contacteer:

Bericht door cbr motorstel »

Het was weer een ouderwetse geile zaterdagmiddag.
Ik had een berichtje van stelbuitensex gehad dat het vorige week erg tegen viel.
Vier man aanwezig een twee ervan roken niet echt fris dus een tegenvaller.
Zij vroegen of wij zaterdag weer naar de EC gingen en zij hebben een paar pb tjes gestuurd.
Vele konden helaas niet aanwezig zijn maar het werd toch nog een geile middag.
Ik had een pb van Isa gekregen of het klopte dat wij naar de EC gingen en dat zij ging proberen tijd vrij te maken om ook te komen.( Zijn we toch overburen van elkaar :lol: ).
Op zaterdag ochtend kreeg ik een belletje van naugtynature hij wilde een bakkie komen doen .
Maar ik vertelde hem dat we naar de EC gingen dan zie ik jullie daar zei hij.
Daar aangekomen gingen we naar binnen Gerry en naugtynature waren één van de eerste die binnen kwamen.
Even eerst even opwarmen en een bakkie doen.
Isa kwam binnen en even later stelbuitensex in de tussentijd waren er ook aardig wat mannen binnengekomen ik ken ze niet allemaal bij naam maar het waren leuke en gezellige mannen.
Isa beet de spits af met Gooise minnaar en al snel lag ook C van stelbuitensex op het matras.
Ik had de stimulator meegenomen en befte C en gebruikte de stimulator waarop zij al snel klaar kwam.
De stimulator valt bij zowel de vrouwen en mannen in goede smaak en de mannen maar denken dat het alleen voor vrouwen is.
Ik was C aan het beffen en C befte Isa en Isa befte mij heerlijk zo drie vrouwen met elkaar bezig.
Toen even een rookpauze en een bakkie er is in de tussentijd zoveel gebeurd dat Isa vast stond aan het rek en een paar flinke klappen op haar billetjes kreeg van Gooise en Ricardo.
Ondertussen werden zowel ik als C erg verwend door de aanwezige mannen we werden geneukt en gebeft .
Ik zal wel het een en ander vergeten zijn maar dat wordt denk ik wel aangevuld door de mensen die aanwezig waren.
Isa Gooise en naugtynature gingen er vandoor en de rest bleef nog even.
Ik legde C vast in de gynaecologen stoel en befte haar en zette de stimulator op haar clit tot ze giga klaar kwam.
Naugtynature ging weg maar besloot om toch nog terug te komen voor de finale.
Toen we weer op het grote matras terecht kwamen was het een neukfestijn en ik denk dat iedereen kan terug kijken op een hete geile zaterdagmiddag festijn
Isa
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Isa »

He lieve geile mensen....wat een lekkere verhalen over gister. Ik zit hier na te genieten en bij het lezen denk ik steeds, oja en ooooja dat nog en OOOoo dat was ook zo lekker ja , mmmmm. Vooral blijven schrijven allemaal!! :D Eerst de voorpret en spanning van zal ik kunnen gaan naar een legendarische middag met de "stellen" , dan de pret zelf van het meemaken van zoveel ongedwongen heerlijke sex en dan nu ook nog eens de napret van de gedachte en de verslagen. Die dildo was echt wel een superidee hoor, ik weet dat M. hem tegen mijn clit aanhield en ik geloof dat ik dacht uit elkaar te spatten. En hoe leuk hoe de mannen reageerde op dit mooie stukje speelgoed. Iedereen heeft er van genoten :D volgende keer weer mee en wie weet wat we er nog meer kunnen uitspoken ;) Gooise, goed te lezen dat je zo genoten hebt op deze bijzondere dag en ik ben blij dat je vandaag de boodschap hebt overgebracht die ik gister niet hoorde , of die gewoon niet binnen kwam omdat er al zoveel in mij zat. Boefjes al die geile mensen uit de ec.....love it :D Loodgieter....4 november bleef tussen ons he haha, jij bent ook al z'n boef. Daarna hoop ik op weer een herhaling van gisteren, wat een heerlijk stel bij elkaar :D kizzzz Isa
MOT
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door MOT »

Ik lees de laatste tijd vaker van dit soort verslagen en ik ben verrast wat een geile bedoening het allemaal is. Zoveel geilheid, speelsheid, stoutheid, enz. enz, en uithoudingsvermogen. Erg leuk om te lezen!
Laatst gewijzigd door MOT op 24 okt 2016 16:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Stelbuitensex
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Stelbuitensex »

Alles is eigenlijk al gezegd ,was een heerlijke geile middag en iedereen bedankt daarvoor....op naar de volgende keer...mmmm
Benno2
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Vreselijk om te lezen dit hele onderwerp :(
Ik had al ruim van te voren een uitnodiging gehad en wist dat het geweldig geil zou gaan worden.
Maar helaas... ik moest de hele dag werken. Kon er niet onderuit.
Toen ik 's avonds thuis kwam van een vermoeiende dag las ik al het verhaal van Isa.
En daarna van alle andere deelnemers aan het feest.
Enfin, ik wil het er maar liever niet meer over hebben... zo erg.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten