Het was weer een ouderwetse geile zaterdagmiddag.
Ik had een berichtje van stelbuitensex gehad dat het vorige week erg tegen viel.
Vier man aanwezig een twee ervan roken niet echt fris dus een tegenvaller.
Zij vroegen of wij zaterdag weer naar de EC gingen en zij hebben een paar pb tjes gestuurd.
Vele konden helaas niet aanwezig zijn maar het werd toch nog een geile middag.
Ik had een pb van Isa gekregen of het klopte dat wij naar de EC gingen en dat zij ging proberen tijd vrij te maken om ook te komen.( Zijn we toch overburen van elkaar

).
Op zaterdag ochtend kreeg ik een belletje van naugtynature hij wilde een bakkie komen doen .
Maar ik vertelde hem dat we naar de EC gingen dan zie ik jullie daar zei hij.
Daar aangekomen gingen we naar binnen Gerry en naugtynature waren één van de eerste die binnen kwamen.
Even eerst even opwarmen en een bakkie doen.
Isa kwam binnen en even later stelbuitensex in de tussentijd waren er ook aardig wat mannen binnengekomen ik ken ze niet allemaal bij naam maar het waren leuke en gezellige mannen.
Isa beet de spits af met Gooise minnaar en al snel lag ook C van stelbuitensex op het matras.
Ik had de stimulator meegenomen en befte C en gebruikte de stimulator waarop zij al snel klaar kwam.
De stimulator valt bij zowel de vrouwen en mannen in goede smaak en de mannen maar denken dat het alleen voor vrouwen is.
Ik was C aan het beffen en C befte Isa en Isa befte mij heerlijk zo drie vrouwen met elkaar bezig.
Toen even een rookpauze en een bakkie er is in de tussentijd zoveel gebeurd dat Isa vast stond aan het rek en een paar flinke klappen op haar billetjes kreeg van Gooise en Ricardo.
Ondertussen werden zowel ik als C erg verwend door de aanwezige mannen we werden geneukt en gebeft .
Ik zal wel het een en ander vergeten zijn maar dat wordt denk ik wel aangevuld door de mensen die aanwezig waren.
Isa Gooise en naugtynature gingen er vandoor en de rest bleef nog even.
Ik legde C vast in de gynaecologen stoel en befte haar en zette de stimulator op haar clit tot ze giga klaar kwam.
Naugtynature ging weg maar besloot om toch nog terug te komen voor de finale.
Toen we weer op het grote matras terecht kwamen was het een neukfestijn en ik denk dat iedereen kan terug kijken op een hete geile zaterdagmiddag festijn