HOER van Stoutstel, estafette en marathon
Eindelijk was het dan weer zover. Eerst had ik al een afspraak gemist vanwege mijn late opstaan en daardoor het te laat controleren van mijn telefoon. Daarna nog een keer vanwege de afspraak voor de APK die al vast stond. Dus ik was er wel aan toe.
Als voorafje had haar Meester een ontmoeting in de auto op een parkeerplaats geregeld. Daar mocht ik met mijn hand even in haar kut rond zoeken of er geen vibrator in achter gebleven was. (ja die HOER stopt er van alles in) En omdat ze toen toch al in de goede houding lag ook nog even gecontroleerd of haar kont neukbaar was.
Daarna op naar de EC.
Vanwege het parkeren had ik wat meer tijd nodig en kwam dus wat later binnen.
Het was nog maar net na 11:00 uur. De ogen moesten duidelijk nog aan de overgang wennen.
Er kwam een man van af achter naar de ruimte met de lockers lopen dus ik had even het idee dat STOUTSTEL er nog niet was. Maar toen, ik eenmaal uitgekleed, verder keek bleken ze toch al op het bed bezig te zijn. HOER zat al voorover gebogen op haar knieën haar Meester te pijpen. Door het rijden en lopen was mijn pik in de ruststand geraakt, maar met de speeltuin op ooghoogte stond hij al gauw weer paraat. Dus achter haar op het bed geklommen en gelijk hem in haar kont geramd. Heerlijk om dan aan haar knorrende geluiden te merken dat je welkom bent.
Omdat die andere man nog niet bij hun was geweest had ik dus even het idee dat ik, naast haar Meester, de enige mazzelaar zou zijn die dit geile dier zou mogen gebruiken. Maar wat later kwam die andere man komt er toch bij staan. Gestuurd door haar Meester ging haar hand naar zijn pik en weer later lag ze hem op de rand van het bed pijpen. En toen duurde het niet lang of ze had de eerste tractatie te pakken. “Dank U wel Mijnheer”
Wij zijn overgegaan op de Rodeo. Kon ik heerlijk lui op mijn rug liggend er van genieten hoe die HOER zich keer op keer klaar reed. En constateren dat er nog steeds geen actieve mannen waren, maar ik hoorde haar Meester al wel zeggen dat hij een paar Negers had uitgenodigd. En genieten van zijn verhalen waarmee hij haar nog verder opgeilde. (Iemand die ze van de straat oppikte en over haar tieten liet spuiten, vlak voor vakkenvullers in een winkel voorover bukken in een kort jurkje, zogenaamd vallen voor een oudere man en zo haar blote kut tonen.)
Ondertussen is de 1e Neger binnen gekomen. Tijd om hem de gelegenheid te geven te doen waar hij voor gekomen is. En hij laat haar gelijk weten dat hij weet hoe je negerhoeren aan moet pakken. Eerst maar even diep in haar strot. En dan voorover op het bed. Terwijl hij bezig is komt ook de tweede Neger binnen. Al gauw blijkt dat ze beiden de reputatie waar maken en in de loop van het feest blijkt dat hun uithoudingsvermogen zo mogelijk nog groter is dan hun pik. Op een bepaald moment zijn we zo op elkaar ingespeeld dat er sprake is van een estafette (waarbij zij dan de enige is die de stokken overneemt)
Zoals gewoonlijk is de verzorging van de EC weer prima en zet de medewerkster de temperatuur wat lager. Er wordt al genoeg warmte geproduceerd bij zoveel activiteit.
Dan is het tijd voor de DP’s. Ik mag weer onder. Heerlijk omdat geile lijf op me te voelen. Nu wordt ze helemaal gek. Ze heeft haar hoofd naast mijn hoofd liggen en ik geniet mee van elke kreun. Soms wordt het zo heftig dat ik voor mijn trommelvlies vrees. Volgende keer toch maar weer een pik in haar strot steken. Als het even rustig is vraag ik haar “Nou heb je zeker wel genoeg gehad hè?” Néééé!!! klink het wanhopig. Nou, dat heeft ze geweten toen die twee Negers samen aan een DP begonnen.
Samen met haar Meester heb ik staan genieten bij de aanblik van twee grote donkere palen die haar kut en kont doorploegen.
Wonderbaarlijk wat ze kan hebben. Ze heeft tussendoor maar even een moment rust gehad toen ze naar het toilet mocht. Daarna ging het weer in hoog tempo door. Aangestoken door de geile sfeer staat er al een tijdje een wat jongere man te wachten met al een condoom over zijn steigerende pik. Toen hij dan ook de kans kreeg ging hij dus ook enthousiast te keer. Ik geloof dat het ook in die fase was dat een van de Negers haar met zijn hand aan het spuiten bracht. Ging ze helemaal uit haar dak.
Zeker het pijpen en strot-neuken mag niet onvermeld blijven. Regelmatig stak er wel iemand zijn pik in haar mond als zij voorover gebogen op het bed lag en vanachteren in een van haar gaten gebruikt werd. Ging ook makkelijk want meestal lag ze toch al te gillen. En als ze er even geen in haar mond had dan vroeg ze wel “Meester mag ik sabbelen?”
Hoe lekker dat ze het vond bleek wel toen ze naast het bed op de grond zat en iemand probeerde zijn pik zover mogelijk in haar keel te krijgen. “Meester mag ik op het bed gaan liggen met mijn hoofd over de rand, dan gaat het beter?” Dat het zo inderdaad beter ging hebben velen diverse keren ondervonden. Uiteraard bleven ondertussen kut en kont niet ongebruikt.
En wat ik niet bij elke bovengenoemde actie apart vermeld heb is dat ze zelf het zo lekker vond dat ze bijna constant klaar kwam.
Dat was nog steeds het geval toen ze staand tegen de muur geneukt werd. Een van de Negers ging tussen haar en de muur staan. Ik werd zelfs een beetje jaloers toen ze vol overgave haar handen om zijn nek sloeg en zich langs achteren door de een na de ander liet neuken (niet vanwege het neuken!). Welk gat maakte allang niks meer uit.
Oh ja, nog even vermelden van toen ze weer eens op haar knieën op de grond zat en op commando van haar Meester “links, rechts” een paar mannen pijpte. Een van de Negers schoof met zijn benen onder haar door, waarna zij zich vol overgave op zijn pik liet zakken en zichzelf neukte terwijl ze door bleef gaan met pijpen.
Maar aan alles komt een einde, dus gaf haar Meester aan dat het tijd werd voor de laatste ronde. Dat betekent voor haar genieten van het toetje. Is voor ons mannen altijd even spannend hoe vlot dat gaat lukken. Toen de eerste zijn kwak lekker in haar mond had gespoten voelde ik het komen. En ik zag aan de andere twee dat zij nog niet zover waren. (ZAAD)HOER zat al gulzig met haar mond open en dus ging er geen druppel naast. Uit ervaring weet ik dat ze dan graag nog een tijdje aan je pik zuigt. Maar ik zag dat de anderen ook zover waren dus heb ik toch maar even plaats gemaakt. Toen de laatste ook zijn bijdrage had geleverd heb ik toch nog even mijn eikel in haar mond gestoken zodat ze toch kon doen wat ze zo lekker vind. Maar ook daar komt een einde aan. En toen bleek hoeveel energie het ook haar gekost had. Na zo’n 3 uur van constant actie en klaarkomen stortte ze als een marathon-loopster in elkaar, helemaal uitgeteld. Met twee man hebben we haar na een tijdje overeind geholpen en naar de toiletruimte gebracht. Daar heeft ze zich zover opgeknapt dat ze toch nog lopend de zaak kon verlaten. Een klein beetje energie had ze nog over toen ik bij het afscheid nog even ……..
Maar hierbij, ik denk namens alle andere mannen, hulde voor HOER en dank aan haar Meester.
(Ik was pas de volgende dag zover bijgekomen dat ik dit verslag schrijven kon.)
Als ik na hun vertrek nog even bij zit te komen op de bank, komt er een man binnen. Hij kijkt eerst even rond bij de koffie-automaat, loopt naar achteren en loopt dan duidelijk teleurgesteld de deur weer uit. Ik begreep dat eerst niet. Tot ik later (thuis) de oproep op het forum zag van EC.
"In opdracht van STOUTSTEL: ... Vermeld ik nu dat de stel nu beneden is
dus wil je een leuke middag ? …...
Hoeveel pech kan je hebben!
HOER van STOUTSTEL, estafette en marathon
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Re: HOER van STOUTSTEL, estafette en marathon
Mooi verslag om te lezen en voor nominatie verslag van de maand 

-
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Bedankt voor het compliment.
Maar natuurlijk ook deels geïnspireerd door jouw bijdrage
Maar natuurlijk ook deels geïnspireerd door jouw bijdrage

-
- Leeftijd: 52
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Goed verhaal!!
-
- Geslacht: Non-binair
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Beste Haja84
Bedankt voor het schitterende verslag.
Tot in de details heerlijk beschreven zoals het die dag is verlopen.
Jij weet dat ik het zéér waardeer als deelnemers na afloop ook even de moeite nemen om een leuk verslag te schrijven. MAAR, op enkele daargelaten, filtert het zichzelf en zal er uiteindelijk een harde kern van betrouwbare en goede neukers overblijven...!!
Mijn slet wordt erg blij als ik haar achteraf vertel hoe mannen, maar zeker ook vrouwen, van haar slettenlijf hebben genoten.
Ze herkent jouw dikke pik natuurlijk al meteen als ze eraan mag zuigen. Je hoort haar meteen grommen van blijdschap. Of als je in één keer jouw pik in haar geile, ronde kont ramt.
Onze date vóór EC was voor haar onbekend, en maakte haar, zoals altijd zeer angstig en nerveus.
Jouw vuist in haar kut deed haar kermen van de pijn, maar schonk haar tegelijkertijd ook veel genot.
De combinatie van pijn en genot maken haar nog geiler en gewilliger...!
Ze was ook blij verrast dat ik blackco en nog een andere donkere jongeman had uitgenodigd. Achteraf in de auto, vertelde ze me zo intens te hebben genoten toen ze staande door de jongeman werd gebruikt terwijl ze blackco kon en mocht omarmen.
Het vele klaarkomen, in de ruim drie uur dat ze achter elkaar werd gebruikt, heeft haar letterlijk uitgeput. Ze kon niet meer staan of lopen..!
De kenners weten dat mijn slet dan soms moet huilen door alle emoties die er dan vrijkomen, en dan op de grond gaat liggen. Soms ligt ze daar en blijft dan ongecontroleerd klaarkomen, of ze valt eventjes in een diepe slaap.
Vooral dit laatste is géén reden tot paniek voor omstanders die het niet gewend zijn of ons niet kennen..!!
Als iets voor omstanders niet goed of duidelijk is, richt je dan tot mij en vraag gerust of het wel goed met haar gaat.
Het gebeurt ook regelmatig dat mijn slet hard schreeuwt vanwege de pijn die ze ervaart als ze ruw of hardhandig wordt gebruikt. Goed geoefende ogen en de mannen met de nodige ervaringen met ons, weten dat ze daar van houdt. DE combinatie van pijn en genot, zoals al eerder is beschreven.
Als het echt teveel is voor mijn slet, dan wéét ze wat ze mag, nee moet, zeggen. "Stop"
Maar vaak vertikt ze dat, omdat ze steeds verder haar grenzen op wilt zoeken. Wie ben ik dan om haar tegen te houden....?
Een goede, en vooral duidelijke communicatie voorkomt eventuele misverstanden.
Wij komen héél gauw terug en ik schrijf dan zoveel mogelijk mannen, die in het verleden leuke verslagen hebben geschreven, aan om ze persoonlijk uit te nodigen.
Dus houden jullie vooral de inbox in de gaten.
Het heeft, voor hen die ik niet ken, géén zin om pbtjes naar mij te schrijven met de vraag of ik jullie uit wil nodigen!! Behalve leuke en aardige koppels....
Tot gauw
Bedankt voor het schitterende verslag.
Tot in de details heerlijk beschreven zoals het die dag is verlopen.
Jij weet dat ik het zéér waardeer als deelnemers na afloop ook even de moeite nemen om een leuk verslag te schrijven. MAAR, op enkele daargelaten, filtert het zichzelf en zal er uiteindelijk een harde kern van betrouwbare en goede neukers overblijven...!!
Mijn slet wordt erg blij als ik haar achteraf vertel hoe mannen, maar zeker ook vrouwen, van haar slettenlijf hebben genoten.
Ze herkent jouw dikke pik natuurlijk al meteen als ze eraan mag zuigen. Je hoort haar meteen grommen van blijdschap. Of als je in één keer jouw pik in haar geile, ronde kont ramt.
Onze date vóór EC was voor haar onbekend, en maakte haar, zoals altijd zeer angstig en nerveus.
Jouw vuist in haar kut deed haar kermen van de pijn, maar schonk haar tegelijkertijd ook veel genot.
De combinatie van pijn en genot maken haar nog geiler en gewilliger...!
Ze was ook blij verrast dat ik blackco en nog een andere donkere jongeman had uitgenodigd. Achteraf in de auto, vertelde ze me zo intens te hebben genoten toen ze staande door de jongeman werd gebruikt terwijl ze blackco kon en mocht omarmen.
Het vele klaarkomen, in de ruim drie uur dat ze achter elkaar werd gebruikt, heeft haar letterlijk uitgeput. Ze kon niet meer staan of lopen..!
De kenners weten dat mijn slet dan soms moet huilen door alle emoties die er dan vrijkomen, en dan op de grond gaat liggen. Soms ligt ze daar en blijft dan ongecontroleerd klaarkomen, of ze valt eventjes in een diepe slaap.
Vooral dit laatste is géén reden tot paniek voor omstanders die het niet gewend zijn of ons niet kennen..!!
Als iets voor omstanders niet goed of duidelijk is, richt je dan tot mij en vraag gerust of het wel goed met haar gaat.
Het gebeurt ook regelmatig dat mijn slet hard schreeuwt vanwege de pijn die ze ervaart als ze ruw of hardhandig wordt gebruikt. Goed geoefende ogen en de mannen met de nodige ervaringen met ons, weten dat ze daar van houdt. DE combinatie van pijn en genot, zoals al eerder is beschreven.
Als het echt teveel is voor mijn slet, dan wéét ze wat ze mag, nee moet, zeggen. "Stop"
Maar vaak vertikt ze dat, omdat ze steeds verder haar grenzen op wilt zoeken. Wie ben ik dan om haar tegen te houden....?

Een goede, en vooral duidelijke communicatie voorkomt eventuele misverstanden.
Wij komen héél gauw terug en ik schrijf dan zoveel mogelijk mannen, die in het verleden leuke verslagen hebben geschreven, aan om ze persoonlijk uit te nodigen.
Dus houden jullie vooral de inbox in de gaten.
Het heeft, voor hen die ik niet ken, géén zin om pbtjes naar mij te schrijven met de vraag of ik jullie uit wil nodigen!! Behalve leuke en aardige koppels....

Tot gauw
-
- Geslacht: Non-binair
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Beste team van EC Hilversum,
Ook spreek ik graag mijn dank en waardering uit voor jullie altijd vriendelijke ontvangst en onberispelijke service.
Warme en vriendelijke groet,
Ook spreek ik graag mijn dank en waardering uit voor jullie altijd vriendelijke ontvangst en onberispelijke service.
Warme en vriendelijke groet,
-
- Leeftijd: 0
- Contacteer:
So I mist all the great show. Next time then
In search of a cure for my horniness.
20long 5thick
20long 5thick
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten