Helaas zijn er meer dan eens mannen die zich voordoen als stel, om op die manier in contact te komen met andere stellen.
Veel stellen vinden het leuk om met een ander stel af te spreken. Dus die zijn blij als ze een berichtje krijgen van een nader stel.
Als dan blijkt dat het stel in kwestie uit alleen 1 man bestaat loopt het uit op een teleurstelling.
Zelf heb ik onlangs te maken gehad met iemand waarmee ik via via op kik in contact kwam.
Onder de naam Stel_Jong probeert deze man alleen (want dat is hij) zich voor te doen als een jong stel dat in contact wil komen met anderen voor een afspraak in EC.
Na een paar dagen contact heb ik de heer in kwestie geconfronteerd met mijn vermoeden dat hij fake is. Vervolgens niks meer gehoord.
Van een andere EC-bezoeker, die ook contact met hem had, heb ik precies hetzelfde gehoord.
Misschien is het een goed idee om in dit topic een zwarte lijst aan te leggen van fakers.
Als iemand te maken krijgt met een faker, dan kan hij of zij dat in dit topic melden, zodat anderen gewaarschuwd zijn.
Daarnaast kunnen ook verdachte gevallen, die toch echt blijken te zijn hier erkend worden.
Zo heb ik vaker van mensen gehoord dat een stel dat zich CoupleGooi noemt hier op het forum fake blijkt te zijn.
Maar minstens zo vaak heb ik twijfelgevallen meegemaakt, die verrassend echt bleken te zijn.
Hier is dus de plek om fakers te melden, maar ook om vragen te stellen aan de andere forum-gebruikers over de twijfelgevallen.
Hierbij verklaar ik dit topic voor geopend

Benno