Eigenlijk is de dag te mooi om binnen te zijn maar lees hieronder waarom ik geen spijt heb.
Ik begrijp die ochtend van 2 teleurgestelde mannen dat hun date in Amersfoort niet is gekomen of ze welkom zijn bij mij? Tja na mijn korte inwerkperiode kijk ik niet meer op van eentje of 2 meer. Alles aan mij is inmiddels vol in gebruik. Binnen wacht ik op Eddy. Eerst komt Zaadstra binnen en dan Eddy.
Tijd voor actie. Ik kan niet alles omschrijven dus hierbij mijn "hoogtepunten". Eddy en Zaadstra hadden al heerlijk voorwerk gedaan toen we een dp gingen doen. En...hij was zo perfect ik kreeg het koud daarna heer en ik zag echt 50 tinten oranje. Ik mocht op Eddy zn brede zitten en Zaadstra maakte het ritme van de rodeo.
Mich weet weer een ander gevoelig plekje te vinden en laat me 3x squirten. Wat een geweldig stel mannen. Iedere man heeft zijn eigen lekkere dingetje merk ik.
R was er toen ik voor de eerst keer actief was. Ik vond het leuk om hem te laten zien en merken hoe ik gegroeid ben. -7 kilo inmiddels ha ha. Ook bij hem kom ik heerlijk klaar terwijl hij mij hondjes neukt en zo jong! Lekker hoor. Uitdaging Glenn gelukt met r.
Ik heb per ongeluk Eddy 3x geraakt op een heel gevoelig plekje. Ja sorry soms ben ik een beetje hardhandig. Maar Eddy heeft me teruggepakt hoor. Stootte zn brede op volle sterkte in mn kontje. Hij gaf wel toe dat dit eigenlijk niet de bedoeling was. Mij hoorde je niet klagen hoor.
Zaadstra moest als eerste weg dus hij mocht van juf (weer een nieuwe bijnaam voor mij) zijn truckendoos leegspuiten. Het is toch best geil om die koppies daarbij te zien. Eddy volgt zijn voorbeeld en ook geniet ik van zijn koppie terwijl hij zijn condoom volspuit.
Dan hebben we nog de grote menneer die me kort hondjes neukt en het dan ook al fijn heeft. Er was nog een man die de hele middag alles gekeken heeft en zich ook zo lekker had vermaakt daarmee dat het ca 5x heen en weer was. Maar o wat was mijn kutje daar op dat moment even blij mee. En hij ook hoor.
Eddy zegt hallo tegen "mijn toetje" Ik zie een heerlijke man met een heerlijke kop. Haren waar ik eigenlik mijn handen door wil halen. Volgende keer want Eddy wijst hem erop dat ik zo weg moet. Dus...we doen een vluggertje. En wat voor 1. Ook S heeft iets bijzonders in zijn seksstijl wat mij raakt. Maar S het was veel te kort met je. Ik hoop je zeker nog eens te treffen. Oei Ellen hoeveel favouriten heb je inmiddels.
Er was de hele middag nog zo'n stille genieter. Even dacht ik dat hij zo uit de wehkamp brochure kwam. Bij de boxershort foto's. Zo mooi. Later heeft hij deze uitgedaan want na mijn toetje heb ik nog heerlijk genoten van R, de wehkamp-man en Eddy die van mijn borsten een heerlijke glimmende natte boel hebben gemaakt. Ik lag onder hun ballen te genieten van het uitzicht.
Nou vergeet ik bijna de voetenman die me vroeg of mijn pakje uit kon en welke schoenmaat ik had. Tijdens dat ik geneukt werd voelde ik keer op keer dat hij tegen mijn voet reed. Hij kuste ze...pfft ben ik zo niet gewend. Die zitten er aan om te lopen. Toen ik aan het douchen was zag ik dat hij helemaal wild werd van mijn blote voeten. Ik durfde bijna niet naar buiten en bleef maar dweilen o nee trekken. Past ook beter bij de ec. De deur uit en Eddy maakte nog de grap van de dag dat ik op de hielen werd gevolgd.
Bedankt lieve lekkere leuke mannen dat jullie deze uurtjes met mij door wilden brengen
50 tinten oranje
- Plumberjack
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 55
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: 50 tinten oranje
Heerlijk verslag van je geile middag in EC Ellen
Fijn dat je het zo gezellig hebt met de mannen , je kent er al heel wat van onze groep
Je vent een heerlijk sletje
En Gerrit Willem , hoe hebt jij het ervaren ?
Gr. Jack
Fijn dat je het zo gezellig hebt met de mannen , je kent er al heel wat van onze groep
Je vent een heerlijk sletje
En Gerrit Willem , hoe hebt jij het ervaren ?
Gr. Jack
-
- Leeftijd: 36
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Was heerlijk laatste kwartiertje:)
Volgende keer wil ik het hele diner:)
X,
S
Volgende keer wil ik het hele diner:)
X,
S
-
- Geaardheid: hetero
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Heerlijke verslagen weer. Jullie hebben met het mooie weer de bloemetjes flink buiten gezet;-)
Fijne vakantie Zaadstra, je kan lekker typen!
Groet
Frans
Fijne vakantie Zaadstra, je kan lekker typen!
Groet
Frans
- EddieEagle
- Leeftijd: 35
- Contacteer:
Inderdaad heerlijke verslagen Ellen en Zaadstra!
De laatste tijd heb ik even wat minder de drive om verslagen te schrijven, maar ik heb er zeer van genoten gisteren. Vooral de dp en Ellens beleving van de dp waren zeer opwindend.
Fijn weekend!
De laatste tijd heb ik even wat minder de drive om verslagen te schrijven, maar ik heb er zeer van genoten gisteren. Vooral de dp en Ellens beleving van de dp waren zeer opwindend.
Fijn weekend!
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
-
- Leeftijd: 43
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Hey Ellen,
Je lekkere verslag gelezen, heerlijk genoten in Arnhem en weer geile nieuwe ervaringen opgedaan.
Ik wist dat je ging, maar locatie Arnhem kwam me niet uit ivm mijn werk.
De volgende keer ben ik er zeker bij en kom dan al je gaatjes weer vullen zodat we gaan genieten.
Ellen, fijn weekend....
Groetjes Dave
Je lekkere verslag gelezen, heerlijk genoten in Arnhem en weer geile nieuwe ervaringen opgedaan.
Ik wist dat je ging, maar locatie Arnhem kwam me niet uit ivm mijn werk.
De volgende keer ben ik er zeker bij en kom dan al je gaatjes weer vullen zodat we gaan genieten.

Ellen, fijn weekend....
Groetjes Dave
-
- Leeftijd: 38
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
50 tinten heerlijk
Goed bezig zaadstra en eagle, Ellen volgens mij volle bak genoten....mooie verslagen
Groet Sem
Goed bezig zaadstra en eagle, Ellen volgens mij volle bak genoten....mooie verslagen
Groet Sem
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten