Brave Ellen

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Ellen
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Brave Ellen

Bericht door Ellen »

Goedemorgen,

Het was best spannend voor mij omdat Marco voor de eerste keer met me mee kwam. Marco en ik hebben ooit 1x koffie gedronken en hij kwam tot de conclusie dat ik voor hem toch iets te braaf was. :P
Na een korte rondleiding belanden we op de matras. Frans wou een squirtcursus en Marco wou dat ook wel proberen. Met zn 3-en kregen ze een beetje. Maar toen kwam de expert jack binnen. Ik wist niet dat hij kwam. Lekker leven in de brouwerij! Ik hoop dat de buren daar ook zo over denken maar daarover later meer.

Natuurlijk moest er nagekeken worden of ik nog regelmatig trainde met mijn butplug. En dat doe ik braaf. Ik daag wel eens iemand uit en dat heb ik geweten. Hoever kon ik pijpen of heeft dit geen pijpen meer? Op de knietjes handjes op de rug. Ik heb de mannen daar nog gevraagd of dat kokhalzen van mij nou wel geil is. Ik hoorde wel heel gretig en vaak ja. Hmm zouden de buren van een paar blokken verder daar ook zo over denken? Het was spannend en de handjes af en toe nodig maar....na diverse pogingen toch zelf bijna heel doorgeslikt.

Op de matras kreeg ik mijn beloning een heerlijke dp op jack en Marco nam de achterkant. Wat is dat toch een gek gevoel van binnen. En nee ik ben niet Corry. Jack trok en kneep flink in mijn tepels. Vandaag een zacht bh-tje aan. Maar deze brave Ellen is niet zo netjes dus...beetje insinueren met mijn hand richting zijn ballen. Dat gaat me vast meer straf opleveren. Maar ik mocht even heerlijk klaar komen. De tranen liepen over mijn wangen. Ik hoop altijd dat niemand dat ziet. Jack laat de mannen nog even zien hoe je mij veel laat squirten.

Even opfrissen voor laatste kwartiertje. Ik op de knietjes en jack mijn kutje neukend pijp ik Danny. Jack is erg krachtig en ik moest mijn tanden goed beschermen anders had Danny brave Ellen nog lang kunnen herinneren. Ik had zelf het idee dat hij het ongecontroleerde juist lekker vond. Mijn toetje bestond uit 3 lekkere mannen boven mijn hoofd. Ik zie hun pik kort voor mijn ogen en Frans spuit netjes mijn mond vol. Daarna jack waarbij mijn mond iets overloopt. Marco maakt van mijn gezicht een mooie picasso. Wat een mooi uitzicht.

En mochten jullie Frans zn actie missen in dit verhaal. Er werkte een spier niet mee en dat is knap lastig want het is topsport deze brave dame op haar ontdekkingstocht te begeleiden.

Einde ec, dikke kus van mij voor alle aanwezigen. Sorry laatkomers

Allemaal bedankt voor mijn seksmarathon topsport hebben jullie allemaal geleverd

X Ellen
Plumberjack
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Brave Ellen

Bericht door Plumberjack »

Het was niet Mn bedoeling om te gaan , want ik zou Mn vriendinnetje Pixie smorgens ergens verwennen
Maar haar man bleef onverwachts thuis
Ik had een paar afspraken staan in Bilthoven om half 11
1 van hem belde ook al af en de volgende hoefde pas om 2 uur
Dus mooi tijd om even bi Ellen te kijken .
Om tegen 12 uur liep ik EC in
Condooms en glijmiddel gekocht en een handdoek
Ik liep de gang in , en hoorde Ellen al genieten
Marco was bezig met haar
Een goede neuker dat zag en hoorde ik gelijk al , een mooie jonge vent .
Even gedag gezegd , en Mn kleren in een kluisje
Het was heerlijk rustig , Ellen pakte Mn pik , en begon er gelijk aan te trekken
Ik liep naar haar gezicht , en gelijk ging haar mond open
Ze is gek op pijpen , en diep pijpen gaat ze ook steeds beter af
Ze is leergierig , en vind het niet erg om een keer te kokhalzen
Ze stond voor het bed , en pijpt voorover Frans , ik pakte een condoom en neukte haar
kutje , stopte hem er helemaal in , als ik hem daar houd , en ik beweeg hem alleen maar op neer dat vinden ze altid lekker
Neukte haar een poosje , en gaf af en toe een flinke tik op haar billen
Vind ze geil , dan voel ik je pik trillen in Mn kut zegd ze
Ik had al een tube gleicreme op de kast gepakt , en smeerde wat op haar ster
Ik neukte in haar kutje en een vinger in haar kont .
Toen trok ik Mn pik uit haar kutje , en zette hem tegen haar ster .
Langzaam duwde ik hem naar binnen , even rustig zei ze .
Rustig bewoog ik hem op en neer , tot ze ontspannen was , en hij soepel er helemaal in kon
Ik voerde het tempo op , en neukte Ellen hard in haar kont
Trok haar aan haar haren naar me toe , en ramde Mn pik erin en eruit
Wil je op me zitten vroeg ik haar , ja graag , deed een nieuw condoom op en Ellen kwam boven op me zitten en stopte Mn pik in haar kutje
Marco was er klaar voor , en ging achter haar zitten , en duwde zijn pik in haar kont
Ik zag toen ik binnenkwam al dat hij aardig kon neuken , dus Marco ging los en neukte Ellen hard
Ze kwam huilend klaar , heerlijk zoals ze geniet .
Ellen had even rust nodig , en dronk wat water
Even gezellig zitten kletsen , en toe was het al 1 uur
Ellen moest ook voor half 2 weg , dus ging ze op het matras liggen
Ze pijpte Frans en mij , en ik bewerkte haar klitje tussen Mn vingers , ik likte haar klit , en beet er zachtjes in , ze vind dat heerlijk
Ik vroeg haar wil je nog geneukt worden , graag zij ze .
Ik pakte een condoom , en Ellen zat op haar knieën voor me .
Ik schoof Mn pik in haar kutje , terwijl ze een man pijpte
Door de stoten , verdween iedere keer zijn pik in haar mond , ik zag haar ster , en dacht , lekker nog 1 keer in haar strakke kont
Ze had het in de gaten , en tussen het pijpen door , hoorde ik iets van , niet meer in Mn kont
Maar het was al te laat , de kop zat er al in , en de rest volgde .
Verder hoorde ik alleen maar genots kreten .
Ze wilde nog een sperma douche , dus die kreeg ze , heerlijk geil dat koppie met haar tong naar buiten , waarmee ze zeggen wilt , kom spuit alles in Mn mond
En dat kreeg ze , en slikte alles weg
Heerlijk zo n sletje .

Twee maanden geleden , neukte ik Ellen voor het eerst anaal , toen ging het heel voorzichtig
Stond er van te kijken , dat ze mijn pik helemaal kon hebben .
Inmiddels hebben wel 6 van Mn vriendinnen een RVS buttplug gekregen van me .
En Ellen ook , daar heeft ze de lastste maand flink mee geoefend , en regelmatig draagt ze hem
Op haar werk , thuis , of met bootschappen doen , net als de andere meiden
En ik hoor van allemaal , hij beweegt zo lekker onder het lopen , wordt ik bloedje geil van , en de andere mensen zouden eens moeten weten .
Nu ga ik eerdaags een nationale Buttplug dag uitroepen
Die dag dragen alle dames ( zeker de mijne ) die dag hun buttplug

Ellen het was heerlijk en gezellig met je en de mannen
Trouwens , de spier bij Frans die niet meewerkte was niet zn pik
Maar een spier in zn been

Gr. Jack
Laatst gewijzigd door Plumberjack op 10 mei 2018 11:39, 2 keer totaal gewijzigd.
Dave is oke
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door Dave is oke »

Hey Ellen,

Was lees ik, je hebt weer lekker feestje gehad.

Je had me al verteld dat je in een geile bui was begin van de week. Wat me op valt is dat je geile nieuwe ervaringen op hebt gedaan. Gaat snel bij je. Perfecto.

Ellen en Jack jullie verslagen lezen heerlijk weg.

Vervolg lees is straks wel....

Groeten Dave
nylons lover
Fetish: Pegging
Contacteer:

Bericht door nylons lover »

Jack je weet...ik ben geen 45 meer maar voor zulke geile werkzaamheden mag je me altijd mailen.
Ff één blauwe erin en gaan......

Groet Herman.
bang40
Contacteer:

Bericht door bang40 »

Lekkere verslagen Ellen & Jack! Ondanks de kramp genoten van de geile ochtend en hoe onze brave huisvrouw in 3 maanden tijd is veranderd in een deepthroatende, dp-ende seksvamp die de mannen helemaal gek maakt en zelf lekker nuchter blijft. Geil om Ellen mijn zaad en dat van de andere 3 mannen weg te zien slikken. Zo hebben we haar goed geholpen met haar dieet;-). En op het strand heeft ze blijkbaar nog een lekker toetje gehad. @Ellen: de uitdaging wordt 20 ladingen de volgende keer.
Xxx Frans
Ellen
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door Ellen »

Jack wat heb jij een lekker verhaal geschreven.
Verbaasd mij keer op keer hetzelfde verhaal van jou/jullie kant te horen. En ik ga de butplug challange zeker aan. Lijkt me best een geil fotomomentje 6 dames met butplug in.

Frans dat spiertje heeft massage nodig sorry dat ik te druk was met andere dingen :P

Maddy net met mijn butplug in ramen gewassen. Trapje op trapje af. Toppunt van huisvrouwengenot. Ik heb van Jack de uitdaging gekregen hem naar het voetbalveld te gaan dragen. Dat ga ik aankomende zondag doen. Challange

Herman geen blauwe smurf hoop ik ?

Zaadstra en Dave mijn geile buien zijn nog maar op 1 manier in toom te houden. En daar heb ik jullie graag bij.
Laatst gewijzigd door Ellen op 10 mei 2018 17:51, 1 keer totaal gewijzigd.
bang40
Contacteer:

Bericht door bang40 »

Nee Ellen, mijn andere spiertje heeft een massage nodig. Zuigbeurt mag ook;-)
En Jack: helemaal eens met de nieuwe nationale feestdag. Goed idee. Pas maar op dat de dames jou niet een keer verrassen met een Amsterdammertje :o Ik wil niemand op ideeen brengen natuurlijk, maar de vorige keer hadden ze je tepels ook al te pakken.
nylons lover
Fetish: Pegging
Contacteer:

Bericht door nylons lover »

@Ellen, mocht ik er een weten te vangen krijg je een pb tje van me..... :lol: :lol:

Gr. Herman.
Marcow
Leeftijd: 42
Contacteer:

Bericht door Marcow »

ja Ellen, dit was fantastisch (zie ook mijn eigen bericht) super bedankt dat je me meenam, en de heren daar top dat jullie zo relaxed zijn!
you dont always need a plan. Sometimes all you need is balls and a beard
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 9 gasten