Feestje in EC

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Dave is oke
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Feestje in EC

Bericht door Dave is oke »

Beste EC vrienden,

Het komt niet vaak voor dat je blij bent dat het weekend voorbij is maar als je weet dat er op maandag een heerlijk feest is georganiseerd door Jack, dan heb ik dat wel....

Ik kwam zo rond de klok van 11.00 uur de straat in rijden en ik zag Ellen al richting EC lopen. Auto geparkeerd, handdoek en condooms gekocht en naar binnen. Op het matras zag ik Pixie en Zaadstra al lekker opwarmen. Zaadstra gegroet en Pixie en Ellen welkom geknuffeld. Door een communicatie foutje met berichtjes privé dacht Pixie dat ik niet zou komen, maar dat was mij schuld.

Alle kleren in de locker en genieten hoe Zaadstra en Pixie lekker bezig zijn. Ondertussen wordt het al drukker met bekende en onbekende. Pixie wenkt dat ze me lekker wil pijpen terwijl Zaadstra haar heerlijk neukt. Het spel gaat lekker door en even later geeft Zaadstra het geile spel over aan mij. De vorige keer heb ik Pixie lekker te grazen genomen, vandaag was het een lief en geil gevoel, voelde we beiden aan, verder geen woorden voor nodig. Daarna gewisseld op het matras naar Ellen. Ondertussen was ik heel geil geworden en heb ik alles lekker in het mondje gespoten van Ellen toen Benno haar aan het neuken was. Benno wilde niet meer zoenen ha ha. Schuld van Pixie, die mocht immers geen sperma krijgen omdat ze straf had. Daarna ben ik rond gaan lopen en gaan genieten van de vele geile acties. Eva jij bent ook altijd lekker en geil om je in actie te zien. Juici en Elke jullie zijn ook heerlijk om naar te kijken als jullie samen elkaar verwennen.

Later werdt ik uitgenodigd door Esther en ze begon me te pijpen. Eerlijk is eerlijk maar dat was echt geil. Esther op het matras langdurig met doggy stijl geneukt, Esther vondt het heerlijk, ik gaf wel aan dat ik reeds al mijn kruid verschoten had maar dat vond je niet erg...
Daarna samen onder de douche met Ellen en EC met Ellen verlaten.

Ik zal best e.a. hebben vergeten maar het was weer ouderwets gezellig. In de middag naar EC bekend in de avond even doorwerken. Daarom wat later mijn verslag. Jack de volgende keer er wel weer bij zijn hoor want jij bent de beste coach tijdens de wedstrijd met geile ideeën.

Op naar het volgende feestje....

Groeten Dave
Dave is oke
Leeftijd: 43
Contacteer:

Bericht door Dave is oke »

Hey Ellen,

Je geile belevenissen gelezen, heerlijk verslag.

Je humor kan ik zeker waarderen, je kan soms prachtig uit de hoek komen, dan moet ik echt om je lachen.

Het was al met al weer een natte bedoeling....

Groeten Dave
xsjuicyxs
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door xsjuicyxs »

Heerlijk om te lezen allemaal!! Nu ik dit zo lees denk ik steeds 'oja, dat is ook nog gebeurd'.. Heb veel verschillende pikken in m'n gevoeld, allemaal lekker!
Nu een beetje spierpijn en een letterlijke handtekening op m'n bil van één van jullie. Ik houd best wel van een beetje ruig.. (klap op m'n kontje) Maar euh.... Heb wat uit te leggen thuis haha :lol: :shock:
Ellen
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Ellen »

Haha juicy grappig....
Ik heb een mega vingerafdruk in mijn hals. Met dit weer doe je ook niet makkelijk een sjaal om :lol:
En zo herkenbaar. Je leest een verhaal van iemand en denkt achteraf O dat was jij dus.
xsjuicyxs
Geaardheid: bi
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door xsjuicyxs »

Hahaha Ellen, ik ben dus niet de enige met wat 'sporen' van het wilde geile feest van gisteren :lol:
leukstebuurman
Leeftijd: 38
Contacteer:

Bericht door leukstebuurman »

Jeetje,

Bijna alles is al geschreven maar wat heb ik genoten!!!
Het moment van klaar komen met Juicy haar heerlijke kutje op mijn mond en Elke die mijn zaad uit mijn lul zuigt!!
Mijn god ik hield het niet meer, tnx Elke!
Ik wil weer!

Juicy wat ben ik ongelofelijk blij dat je mijn partner in crime bent!
De rest van de dames wat ben ik blij dat ik jullie mag kennen en met jullie mag genieten.

Oja uiteraard ook de aanwezige respectvolle mannen, zonder jullie is het geen feest dus ook bedankt.

Tot snel
Marcow
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Marcow »

pffff na mijn eerste ervaring kreeg ik de uitnodiging voor deze geil dag. kon helaas niet maar tjeeeee wat heb ik wat gemist zeg!
Volgende keer maar weer wel van de partij zijn :)
you dont always need a plan. Sometimes all you need is balls and a beard
Benno2
Leeftijd: 40
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Ik kan er weinig aan toevoegen deze keer. Er is al zoveel geschreven over dit feest!
Helaas had ik maar een uurtje, dus ik was vastbesloten zo efficiënt mogelijk gebruik te maken van die tijd.
Eigenlijk heb ik alles wat ik heb meegemaakt al teruggelezen in de diverse verslagen.
Ondanks de waarschuwing van Jack dat als er twee dames met elkaar bezig zijn, we die rustig hun gang moesten laten gaan, kon ik het natuurlijk toch niet laten.
Toen Juicy op haar knieën tussen de benen van Pixie lag op het grote matras, met haar heerlijke kleine kontje naar achteren, tja... ik keek recht haar kutje in... wat verwacht je dan, Jack? Dat ik dat sappige kutje ongevuld laat? Dacht het niet.
Was nog best lastig, want ze zat redelijk dicht tegen de rand van het matras en bij de eerste pogingen om haar te penetreren viel ik pardoes van het bed af. Tot Buurman me de tip gaf om aan de stangen te gaan hangen. That did the trick!
Met 1 hand aan de stang en de andere hand me stevig vasthoudend aan Juicy neukte ik haar stevig terwijl zijn Pixie's pussy likte. Het voelde als een heerlijke, geile, trapeze-act.
In datzelfde uurtje ook nog heerlijk met Pixie en Ellen geneukt en ook nog gepijpt door E (Sorry C en E, dat ik per abuis had doorgegeven dat het pas om half 1 begon :oops: ).
Ik had nog uren willen blijven op dit topfeestje, maar helaas zat dat er niet in.
Dank aan Jack voor deze next level manier van organiseren, waarbij hij zelf in het buitenland verblijft, maar er toch voor weet te zorgen dat zoveel mensen zoveel genot kunnen beleven.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Elke
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door Elke »

Hoi allemaal,

Ik kan natuurlijk niet achterblijven en wil ook graag mijn verslag toevoegen. Ik weet ook zeker dat ik veel vergeten ben, het was weer zo'n geile middag waarbij ik in een sex extase kwam en dan blijft niet alles hangen maar ben ik aan het genieten, genieten en nog eens genieten.

Ik ging van huis en had een heel kort zwart leren rokje aan, als topje had ik een leren bh met kettingen aan, ik kwam dus al meteen in de stemming. We kwamen binnen en het was gezellig druk, op verschillende plaatsen was er al activiteit en dat was erg geil om te zien. Ik kon ook niet wachten om aan de gang te gaan en zoveel mogelijk lullen te voelen in al mijn gaatjes en lekker veel zaad op te vangen in mijn mondje.

Ik liep op een man af en zette hem tegen de muur, ik duwde zijn handen omhoog zodat ik lekker mijn gang kon gaan. Ik nam zijn lul in mijn mondje en begon hem lekker te pijpen. Na een tijdje werd ik op de bank getrokken en ging op een lekkere lul zitten, ik begon hem lekker te berijden en hij speelde met mijn borsten. Ik was goed geil en ging door naar de cinema, daar vroeg ik of een man mij staand wilde neuken en dat wilde hij natuurlijk wel. Ik pakte hem vast om zijn hals en ging op een stoel staan en hij ramde zijn lul meteen diep mijn kutje in. Ik werd naar het bed geduwd en zag dat Juicy met de de benen wijd lag. Ik dook snel tussen haar benen en begon haar lekkere geile kutje te likken en te vingeren, ze smaakte erg lekker. Ik greep haar borst vast en voelde een lul mijn kutje in stoten. Erg geil om een vrouw te likken en dan geneukt te worden.

Ik ging naar de swing en meteen voelde ik een lul mijn kutje in stoten, hij ging wild tekeer. Hij trok zijn lul eruit en stootte hem in mijn kontje. Mijn strakke kontje was helemaal opgevuld en hij neukte mij ruig. Ik probeerde een paar lullen te pijpen maar ik ging te hard heen en weer en mijn kontje werd helemaal suf geneukt.
Ik ging weer naar de cinema en zag dat Juicy met haar kutje boven het hoofd van buurman zat en hij was haar lekker aan het likken. Ik zag de lekkere stijve lul van buurman en kon mij niet inhouden om hem diep in mijn mondje te nemen. Ik begon hem gulzig te pijpen en hij hield het niet lang vol en spoot mijn mondje vol. Ik slikte het niet door en begon met Juicy te zoenen en gaf het zaad van buurman aan haar door. Pfffff wat was dat geil.

Ik moest even bijkomen maar al snel wilde ik meer. Ik ging naar de cinema en ging op een lekkere lul zitten. Ik begon hem te berijden en vroeg aan een man of hij mij ook wilde neuken. Hij ging achter mij zitten en ramde zijn lul mijn kontje in. Beide lullen gingen wild tekeer en de man spoot mijn kontje (condoom) vol. De volgende kwam en ook hij begon mijn kontje uit te wonen. Ik werd goed misbruikt maar genoot er intens van.

Ik ging op het matras liggen en Juicy begon mij te likken, hmmmm dat kan ze heerlijk. Zelf werd ze dit keer van achteren geneukt, erg geil om te zien.
Ik ging op een lul zitten en de tweede duwde zijn lul tegen mijn kontje maar dit keer wilde ik hem in mijn kutje erbij. Ik leidde hem mijn kutje in en werd heerlijk opgevuld door twee lullen. Hier word ik altijd nog geiler van, het voelt dan nog strakker en de lul schuurt dan over mijn klitje, wat een genot. De volgende kwam achter mij zitten en ook deze wilde ik in mijn kutje erbij. Daarna nog 1 en nog 1 in mijn kontje, pffff wat was ik geil.

Ik ging weer naar de swing en werd eerst ruig in mijn kutje geneukt en daarna was mijn kontje weer aan de beurt, je kunt wel voorstellen dat ik niet zo lekker zit vandaag :D Er stonden een aantal mannen om mij heen die vroegen of ze over mij heen mochten spuiten. Tuurlijk mocht dat, het is zo geil als je het warme zaad op je voelt. In een korte tijd kwam de een na de ander en smeerde ik het helemaal uit over mijn borsten en kreeg ik de nodige klodders in mijn haren.

Ik ging andersom op een lekkere lul in een bioscoopstoel zitten, ik pakte zijn lul vast en leidde hem mijn kontje in. Ik begon hem wild te berijden en greep mijn borsten vast. Ik stapte van hem af en begon hem diep te pijpen totdat hij mijn mondje helemaal vol spoot.
Voldaan werd het tijd om te gaan maar ik heb weer op en top genoten en ben erg benieuwd wat jullie ervan vonden. Leuk en geil om te lezen.

XXX
Elke
TheS
Leeftijd: 39
Contacteer:

Bericht door TheS »

Wat geweldig om alles in de verschillende verslagen zo terug te lezen, is me nog een hoop ontgaan ;-) en alles wordt weer herbeleefd zo.

De eerste spanningen zijn nu wel weg, hoop dat ik nog een keer onderdeel kan uitmaken van een mogelijk vervolg.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 3 gasten