THE WOMANIZER

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: The Womanizer

Bericht door Benno2 »

Hi Sem,
Goed het forum in de gaten houden.
Stel74 kondigt meestal wel aan dat ze zullen komen.
Kiana is superlekker.

Gr
Benno
arnhemse teaser schreef:Benno
Mooi verslag
Deze kianna zou ik ook wel eens te grazen willen nemen
Niks lekkerder dan er door een squirt kut uit geperst te worden ;) spreek je
Gr Sem
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
GVR39
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door GVR39 »

Wauw Benno, wat een verslag, sinds nu een aantal maanden heb ik de Erotic cinema’s leren kennen en door het forum in de gaten te houden, heb ik nu al meerdere geile middagen mee mogen maken en dit was er zeker 1 van. Ik ben er zelf bijna de hele dag geweest en nu weet ik eindelijk welk gezicht nu bij Benno hoort ;) . Het gedeelte dat je aanwezig was kan ik niet beter beschrijven, ikzelf Vind het eigenlijk nog een beetje lastig om in de grote drukte echt een vrouw een goede beurt te geven, hoop dat in de toekomst wel te gaan leren, door me nog meer op m’n gemak te voelen en me te laten gaan, want ben eigenlijk gewoon altijd bloedje geil en gek op open minded geile vrouwen en stellen, maar toe nu toe is het voor mij vooral gebleven bij het verwennen van vrouwen en mijn lading over vrouwen heen spuiten. Wat dat betreft kan ik van jou en andere mannen nog wel wat leren, wat kan jij de vrouwen goed neuken zeg, was bloedje geil te zien, hoe Kiana lag te genieten elke keer dat jij haar vol overgave aan het neuken was. Maar wat was het sowieso een geile dag zeg, ik kwam bijna tegelijk aan met bi stel dev en wat hebben die er ook een geile boel van gemaakt, ze begonnen als eerst in de gaycinema, helemaal voorin begonnen ze met elkaar te spelen en al snel liep de hele zaal vol met mannen die op de oproep van het stel waren afgekomen, waaronder ik dus. Al snel verplaatste de twee knapperds zich naar het bed, waar ze heerlijk begonnen te neuken, na dit in verschillende posities te hebben gedaan, kroop de dame van het bed en begon met 1 van de steeds dichterbij gekomen mannen. Dit was al aangekondigd, de dame zou beslissen wie er aan de beurt was en dit is ook hierna nog meerdere malen gebeurt. Het was zo druk dat ik zelf toch nog een beetje achteraf ben gebleven, maar wat was het ongelovelijk geil om dit allemaal te aanschouwen. Sommige mannen werden door het sletje geil gepijpt en andere mannen hebben haar vol overgave en volgens mij in beide gaten van deze zeer geile goed uitziende blonde slet geneukt. Er is die dag zoveel gebeurt dat ik het nu niet allemaal kan beschrijven, maar dit stel hebben volgens mij zelf er van genoten en heel veel mannen een erg geile ochtend/ middag bezorgd. Op het moment dat ze ongeveer weg gingen kwam jij volgens mij binnen en begint jouw verslag maar dit ging er dus zo’n beetje aan vooraf :D
Nog een andere aanvulling heb ik op het stel dat je beschreef wat binnen kwam en waar een heel stel van de mannen zich gelijk op richten, waardoor jij Kiana vrijuit op het grote bed in de algemene ruimte kon neuken. Ook hier bleef ik in eerste instantie een beetje achteraf genieten van alles wat er gebeurde, maar toen het stel uiteindelijk ook op het bed belandde en de man met de ook zeer goed uitziende en geile dame begon te spelen en haar lekker liet squirten kwam ik ook dichterbij en begon ik de benen te strelen, de man bleef doorgaan haar lekker te verwennen en de handen van vele mannen gingen over haar goedgevormde lichaam. Totdat de man een aantal mannen wat naar achter wees en zei jongens even ruimte maken de knappe man mag mijn sletje verwennen nu. Tot mijn verbazing en enorme opwinding bedoelde hij mij. Ik bedankte hem voor het compliment en vroeg ik of ik haar mocht likken en dat mocht en wat smaakte ze heerlijk, achteraf had ik eigenlijk mijn gezicht nog veel langer in haar kutje willen begraven maar ik begon haar erbij te vingeren en probeerde haar naar en hoogtepunt te krijgen. Nou had ik wel het gevoel dat ik redelijk bij het goede plekje in de buurt zat (heb toch best veel ervaring op het gebied van het laten squirten van vrouwen), maar deze keer moest ik uiteindelijk het laatste aan de man over laten. Deze wist binnen enkele seconden een lading vocht naar buiten te laten komen, wat trouwens toch enorm geil blijft om te zien.
Tja word weer helemaal geil bij het beschrijven van deze dag zeg en vergeet nu nog heel veel neer te zetten, maar wat is het ook heerlijk om al de hele week steeds weer flitsen terug te krijgen van al het geils er allemaal gebeurt is.
Tot slot wil ik nog even iets zeggen over de sfeer in de cinema, deze vind ik echt geweldig, iedereen word in zijn waarde gelaten en het respect naar elkaar toe is zo mooi om te zien, ik ga hier zeker nog heel vaak naar toekomen, het is zo’n 1,5 uur reizen voor mij, maar dat is het meer dan waard.
Zo enorm verhaal maar kon niet ophouden met typen hahaha, nou een fijn lang en hopelijk geil weekend voor iedereen!!
Benno2
Leeftijd: 40
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Hallo GVR,
Leuk dat je jouw ervaringen deelt. Niet alleen voor anderen, maar ik heb gemerkt dat het ook voor jezelf leuk is om thuis achter de pc alles nog eens opnieuw te beleven. Zo kun je er twee keer van genieten ;)
Je in een grote menigte helemaal laten gaan en zonder schaamte een vrouw te neuken is iets wat ik ook heb moeten leren. De eerste keren dat ik in EC kwam durfde ik niet veel meer dan een beetje kijken en misschien een beetje voelen.
Als je meer gewend raakt aan naakt zijn waar anderen bij zijn en je er niets meer va aan kunt trekken dat iedereen kijkt, dan zul je zien dat het heerlijk kan zijn om een vrouw te neuken met een grote groep mensen erbij.
Ik zelf heb dat als bevrijdend ervaren.
Succes bij jouw volgende bezoeken aan EC.
Groet,
Benno
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
arnhemse teaser
Leeftijd: 38
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door arnhemse teaser »

Hey benno
Doe mijn best ;) maar komt vast goed
Gr Sem
Benno schreef:Hi Sem,
Goed het forum in de gaten houden.
Stel74 kondigt meestal wel aan dat ze zullen komen.
Kiana is superlekker.

Gr
Benno
arnhemse teaser schreef:Benno
Mooi verslag
Deze kianna zou ik ook wel eens te grazen willen nemen
Niks lekkerder dan er door een squirt kut uit geperst te worden ;) spreek je
Gr Sem
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten