Een natte geile middag 23 mei

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
sletje bi stel dev
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Een natte geile middag 23 mei

Bericht door sletje bi stel dev »

Goeie middag geile mannen in ec .ik en m,n partner kwamen om kwart over 11 in de cinema geil en hongerig stapte we naar binnen kleed ons snel uit er was nog niemand maar we waren al zo geil gingen lekker met elkaar aan de gang m,n geile partner ging op het bed liggen eerst geil tongde we toen zei hij doe wat je wilt nu mmm geile vent ik ging heen en weer op z,n grote pik met m,n kutjem,n klitje was zo geil op zijn pik mmm toen ging z,n grote pik in m,n natte kutje gleed er heerlijk over heen steeds sneller en sneller tot ik klaar kwam toen kwamen er mannen binnen wij gingen naar de gayzaal daar ging ik liggen op matrasjeen mannen kwamen ik zocht ze uit en pijpte ze heerlijk terwijl partner geil toe keekna geneukt en gepijpt tehebben gingen we terug naar het bed wasr hij me geil neukte in kontje jeetje wat is dat geil hij neukte me in kontje en kutje tegelijk toen kwam o binnen ging zich douche en hij pijpte m,n partner geil ik pijpte o mmm zo geil daarna kwam Tifanny binnen en ging aan de gang met de mannen ik vind wel dat ze eerst een praatje kunnen maken met haar en niet gelijk hip erop. Maar oke zo denk ik erover na een pauze gingen we op de bank zitten. .m,n partner ging m,n kutje en kontje weer neuken terwijl ik o tegelijk pijpte met z,n dikke pik er kwamen mannen klaar op dat geile spel van ons toen kwam de geile man van de laatste x naar me toe en zei ...sletje pijp me ik pijpte hem en hij kwam geil klaar in ,m'n mondje ik likte hem helemaal af z,n pik mmm zo geil ik zoog hem leeg daarna nog mannen gepijpt m,n partner was geil en we gingen naar de gay ruimte terug we zaten op de stoel hij vingerde me en ik kwam alweer bijna ..ik zei nu neuk je me slet ik ging op m,n rug liggen en hij nam me eerst in kontje en daarna inm,n kutje. En natuurlijk kwam ik klaar natte boel hihi hij zei zal ik klaar komen ik zei ja geile hoer ik wil je in ogen kijken als je klaar kom heerlijk geil. Mmm daarna gingen we ons wassen en ja ...weer tijd om naar huis tegaan met een heerlijk geil. Voldaan gevoel en ja ,,..ik kijk alweer uit Nasr 1 juni dan komen we weer ..en mannen bedankt voor jullie pikken en zaad xxx bi stel dev
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten