De laatste tijd begrijp ik het niet helemaal meer.
Vandaag was opnieuw zo een dag! Ik was weer eens een avondje in Hilversum. Ondanks sneeuw en ijs waren er maar liefst twee stellen. Leuk zou je zeggen? Ja, klinkt leuk.
Ik heb ze eerst even laten begaan. Rustig op de bank in het tussenhalletje gezeten. Na verloop van tijd eens bij het ene stelletje binnengewandeld, waarvan de donkere man door de blonde vrouw werd gepijpt. Direct vroeg ik, bezwaar als ik even kijk. De man van het stel schreeuwde, ja wegwezen, je stoort! Toen ik zei dat iet dat ook wel normaal kon antwoorden op een normaal gestelde vraag ging hij zo ongeveer stomen.
Opnieuw maar even in het tussenhalletje op de bank gezeten. Toen besloten om even de heterocinema in te lopen waar het andere donkere stelletje op de achterste rij bezig bleek. Toen ik op de voorste stoelenrij plaatsnam vroegen ze wat ik daar te zoeken had. Toen ik antwoorde, een stukje film kijken vertelde de man mij dat ik op moest rotten omdat hij zo geen stijve kreeg!
Beste stellen, luister nu eens even goed. Iedere betalende man heeft net zoveel recht om ruimtes binnen EC binnen te lopen als ieder stel. En het onbeschoft de toegang weigeren kan echt niet!
Wanneer je er niet tegen kunt wanneer er mannen binnen lopen tijdens de sex, kom dan ook niet... Maar blIjf alsjeblieft thuis met de gordijnen dicht!!!!!!
Iedereen heeft recht om nee te zeggen tegen ongewenst kijken of meedoen, maar iedereen heeft ook net zoveel recht om ergens binnen te lopen en om met respect behandeld te worden. Respect naar stellen, respect naar vrouwen, maar net zo goed respect naar alle mannen!
In verwarring
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 33
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 31
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
Re: In verwarring
mee eens, maar volgens mij staat dit topic dan wel verkeerd 
Hij staat nu bij Amersfoort ipv van Hilversum

Hij staat nu bij Amersfoort ipv van Hilversum

-
- Leeftijd: 39
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
tsja..
wat zal ik zeggen.
Zal het gewoonte worden of zo?
wat zal ik zeggen.
Zal het gewoonte worden of zo?
-
- Contacteer:
Het onderwerp staat inderdaad verkeerd dit heeft zich in Hilversum afgespeeld.
Wij hebben de bezoekers van de Cinema al meerdere keren gevraagd, als er zich onregelmatigheden voordoen in één van onze Cinema's dat te melden aan de balie of één van de onze medewerkers zodat wij maatregelen kunnen treffen of aktie ondernemen.
Het is ons in dit geval bekend om welk stel het gaat, en gaan ook direct aktie ondernemen.
Leuke en spannende ervaringen en ontmoetingen vertel het andere zodat het nog gezelliger en spannender wordt in de Cinema.
Verwarring en min puntjes vertel het aan een van onze medewerkers dan zorgen wij dat het gezellig en spannend blijft.
Het EroticCinema Team
Wij hebben de bezoekers van de Cinema al meerdere keren gevraagd, als er zich onregelmatigheden voordoen in één van onze Cinema's dat te melden aan de balie of één van de onze medewerkers zodat wij maatregelen kunnen treffen of aktie ondernemen.
Het is ons in dit geval bekend om welk stel het gaat, en gaan ook direct aktie ondernemen.
Leuke en spannende ervaringen en ontmoetingen vertel het andere zodat het nog gezelliger en spannender wordt in de Cinema.
Verwarring en min puntjes vertel het aan een van onze medewerkers dan zorgen wij dat het gezellig en spannend blijft.
Het EroticCinema Team
-
- Leeftijd: 39
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Goeie reactie EC team.
In mijn geval in a'foort was het niet nodig de leiding in te schakelen want die hoorde het geschreeuw al in de winkel dus die kwam ook direct actie nemen.
Maar ik ben het met jullie eens dat in dit geval in H'sum naar jullie toe had moeten worden gelopen. Ik ben ervan overtuigd dat jullie dan adequate actie ondernemen.
In mijn geval in a'foort was het niet nodig de leiding in te schakelen want die hoorde het geschreeuw al in de winkel dus die kwam ook direct actie nemen.
Maar ik ben het met jullie eens dat in dit geval in H'sum naar jullie toe had moeten worden gelopen. Ik ben ervan overtuigd dat jullie dan adequate actie ondernemen.
-
- Leeftijd: 33
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Mocht het - ik hoop het niet - nog eens voorkomen, dan zal ik het zeker aan de balie melden.
Overigens tot een week of twee geleden zuiver positieve ervaringen in de EC hoor. Alleen de laatste tijd zijn er wat vage stellenacties.
Dus goed voornemens voor het nieuwe jaar.... dat het bij EC maar weer mag worden zoals het altijd was.
En excuus voor het plaatsen van het topic onder Amersfoort. Bij het schrijven van mijn bericht via mijn mobiel heb ik dat over het hoofd gezien.
Iedereen vast leuke dagen met leuke contacten toegewenst!
Overigens tot een week of twee geleden zuiver positieve ervaringen in de EC hoor. Alleen de laatste tijd zijn er wat vage stellenacties.
Dus goed voornemens voor het nieuwe jaar.... dat het bij EC maar weer mag worden zoals het altijd was.
En excuus voor het plaatsen van het topic onder Amersfoort. Bij het schrijven van mijn bericht via mijn mobiel heb ik dat over het hoofd gezien.
Iedereen vast leuke dagen met leuke contacten toegewenst!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten