TIFFANY IN DA HOUSE

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

TIFFANY IN DA HOUSE

Bericht door Benno2 »

Gisteren was Tiffany weer in Amersfoort. Vorige keer dat ze er was heb ik uitgebreid kennis met haar gemaakt , dus nu wilde ik er zeker weer bij zijn.
Ik ben er om kwart over 2 en zie Tiffany net naar buiten komen voor een pauze. Patricia heeft het rode laklaken van het bed gehaald, want dat is kennelijk al helemaal nat geworden (zie hiervoor ook het verslag van Bigballs).
Binnen is het best druk. Er zijn geen kluisjes meer vrij. Ik zie een flink aantal bekenden, maar iedereen is in een pauzestand. Er wordt gezellig gekletst in geile afwachting tot Tiffany terug komt. Rogier is er en een man die ik ken van het vorige bezoek van Tiffany en ook een andere bekende, die expliciet laat weten: "Ik ben er niet hoor". Laten we hem L noemen. Ook Martijn is er. Hij is voor de pauze al flink tekeer gegaan.

Na een tijdje komt Tiffany weer binnen met een nieuw laklaken, dat we met vereende krachten op het grote bed leggen. Ze doet haar jurkje uit en gaat naakt op bed zitten. Meteen zit Martijn klaar om klaargepijpt te worden. Ik vraag Tiffany of ik haar mag neuken, terwijl ze daarmee bezig is. Ze opent haar benen en laat mij toe. Martijn stevent vrij snel op een orgasme af en spuit zijn zaad over Tiffany heen terwijl ik haar neuk. Er komen tissues en ze wordt schoongeveegd, terwijl ik vrolijk doorneuk. Om haar beter in staat te stellen om pikken in haar mond te ontvangen, neem ik haar nu op z'n hondjes. Na verloop van tijd sta ik mijn plaats af aan een nadere man, maar als blijkt dat die haar helemaal niet gaat neuken, maar alleen wil vingeren, duik ik opnieuw tussen haar benen.

Dat patroon herhaalt zich nog een aantal keer, want ondanks dat het erg druk is, zijn er weinig actieve neukers, maar veel mannen die willen kijken, beetje voelen en eventueel afgetrokken of gepijpt worden. Dus uiteindelijk gaan er 6 of 7 condooms doorheen die middag, omdat ik telkens opnieuw Tiffany ga neuken. Maar mij hoor je niet klagen hoor :D

L (die er eigenlijk niet is :lol: ) had zich de hele tijd nog niet uitgekleed, maar heeft nu toch maar zijn kleren uitgedaan. Aangezien Tiffany een echte squirtqueen is, vraag ik L om even zijn technieken tentoon te spreiden. L is namelijk een expert wat dat betreft. Ik haal mijn pik uit Tiffany's kutje en de vingers van L zoeken hun target. Het duurt nog geen 10 seconden of het spuit eruit. Ik voel de spetters. L herhaalt het een paar keer, totdat Tiffany aangeeft dat het genoeg is. Dan stop ik voorzichtig mijn pik er weer in en neuk haar zachtjes, waarbij mijn zak door een poeltje van kutvocht heen en weer gaat.

Terwijl Tiffany op haar zij ligt om een man te pijpen, zie ik haar achterkant lonken. Ik besluit te proberen om lepeltje lepeltje achter haar te gaan liggen en haar zo te neuken. Na wat oefenen gaat dat prima. Het is heel lekker ook. Moet ik vaker doen.

L is natuurlijk ook helemaal geil geworden. Hij gaat op het bed staan en houdt zich vast aan een stang. Tiffany pijpt hem vakkundig naar een hoogtepunt. Er zijn een paar andere mannen die Tiffany neuken en daarna ben ik voor de zoveelste keer aan de beurt. Ik zet er even een tandje bij en ga in de hoogste versnelling op weg naar een daverende finale. Ik val uitgeput op haar en kus haar als dank voor het vele genot.

Tiffany bedankt voor weer een heerlijke middag. Het was geil en gezellig.
Dank ook aan Rogier die een kluisje voor mij heeft geregeld en precies op het juiste moment een condoom paraat had toen een ander condoom kapot ging.
Laatst gewijzigd door Benno2 op 16 jun 2018 17:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Patrick666
Leeftijd: 47
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Re: Tiffany in da house

Bericht door Patrick666 »

Jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar bedankt voor het delen van je ervaring Benno....

De volgende keer probeer ik er weer bij te zijn want Tiffany is idd een heerlijke SquirtQueen.
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Ja Patrick, volgende keer een snipperdag opnemen :D
Patrick666
Leeftijd: 47
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Bericht door Patrick666 »

Voor Tiffany wil ik zeker een snipperdag opofferen :) helaas was het deze keer niet mogelijk
Rogier
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door Rogier »

Jammer dat Tiffany niet iets terug schrijft naar aanleiding van jou verhaaltje Benno
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Ja, dat vind ik ook Rogier. Misschien heeft ze het niet gelezen...
Rogier schreef:Jammer dat Tiffany niet iets terug schrijft naar aanleiding van jou verhaaltje Benno
nylons lover
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Pegging
Contacteer:

Bericht door nylons lover »

Tiffany is beter in lichaamstaal.... :lol: :lol: