Een geile warme dag 1 juni
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Een geile warme dag 1 juni
Om 11 uur in ec in Amersfoort we hadden er weer veel zin in al was het jongere dag ...wij als 50 plus we kwamen binnen was nog rustig ..2 mannen en nee geen jonge mannen ...kleden ons uit ik natuurlijk in geil sletten pakje en klaar voor geile sex met partner lekker in cinema begonnen heerlijk geneukt ..mm ja is gewoon waar m,n partner neuk als de beste met z.n grote pik maakte me heerlijk klaar ik pijpte hem geil en hij neukte me geile gaatjes allebei er kwamen meer mannen jeetje wat waren er veel waar we ook bezig waren hihi hordes en nee niet alleen jonge mannen ik ging even de geile slet spelen en pijpte 2 jonge jongens toen nog een oudere daar moest ik even bij stoppen ..pauze zei ie anders kwam hij tesnel klaar toen was het tijd voor het bed heerlijk geneukt en pijpte m,n partner diep m,n mascara liep er van door die in het keeltje die grote pik daarna stond er een jonge gozer klaar en wilde neuken hehe eindelijk iemand die niet alleen gepijpt wilde worden maar gewoon geil neuken hij ging liggen ik pijpte hem even. Want kreeg even problemen eerste x voor hem en er stonden veel mannen rondom ons het ging niet moest wennen aan de aandacht voor mij en hem tja ...tebegrijpen 1e keer daar ..partner stond op en zei kom even roken en wat drinken daarna gingen we naar cinema terug veel mannen dan maar naar de swing daar in gelegen goed gebruikt en kwam heerlijk klaar even pauze voor partner erg heet binnen ik werd geneukt door een man kon goed neuken en maakte me klaar in de swing even plassen dat moet ook gebeuren we liepen naar de cinema terug daar waren 2 oudere mensen bezig grappig stel kerstmannetje en kerst vrouwtje hihi lekker geneukt door m,n geile hoer kwam heerlijk klaar en veel mannen weer die zich aftrokken na weer een pauze op de bank zette m,n partner tegen het bed aan en neukte me in kutje en kontje mmm zo geil he daarna kwam de andere man terug en wilde me verder neuken eerst gewoon vdasrna ging ik op hem zitten hij was goed geil en tongde me ook de tijd ging snel we wilde nog even samen m,n partner was geil en wilde ook klaarkomende zochten om samen teneuken maar kwamen overal mannen vandaan. Dus zijn we achteraan gaan staan in hoek ik pijpte hem en toen pakte hij mijn gezicht en duwde me naar z,n ballen die ik heerlijk in mondje nam een hij trok zich af boven m,n bekkie mmm heerlijk zaad likte alles af mmm daarna was het tijd om tegaan ik kleedde me om in toilet daarvstonden 2 jonge jongens ..mag ik je neuken ,,hij zat aan mij en trok z,n eigen af echt niet vroeg hij ,,nee ik ga naar huis nu daar kwam de 2 e jongen jij bent mooi en lekker zeiden ze wanneer kom je weer dat weet ik nooit altijd een verrassing hihi en toen ging ik naar partner ..kom we gaan ..de mannen gedag gezegd .werd nog bedankt lief hoor en zei fijn weekend tot de volgende x wat snel zal zijn hihi was een geile middag met partner liepen naar de auto was wat vergeten ,m,n string nog niet aan gedaan even naast de auto en hup naar huis met een tevreden gezicht allebei
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: Een geile warme dag 1 juni
Goedavond hier die jonge van het colaatje pff mijn complimenten en tot snel complimenten voor je mooie verhaal fijn weekend daar grtjs van mij 

-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: Een geile warme dag 1 juni
Hihi ja lekker geil verhaaltje he misschien tot de volgende x krijg jij een colaatje
Gebruikers op dit forum: AC-DC en 13 gasten