WELKOM TERUG MILA EN FER

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

WELKOM TERUG MILA EN FER

Bericht door Benno2 »

Zo'n twee en een half a drie jaar geleden kwamen Mila en Fer regelmatig in EC voor een serie gangbangs van epische proporties met Mila als stralend middelpunt.
Lees bijvoorbeeld het verslag van Mila's All I Can Fuck Gangbang: viewtopic.php?f=9&t=26035&p=74360&hilit=mila#p74360
Of Mila's Darkroom Fantasie: viewtopic.php?f=9&t=24072&p=68416&hilit=mila#p68416
Destijds was ik er meestal wel bij als ze kwamen (ja, inderdaad, toen al ja :lol: ). Maar dat is dus al een tijdje geleden en in de tussentijds niets meer van ze gehoord.
Onlangs stuurde ik Fer een berichtje met mijn KIK naam erbij. En afgelopen dinsdag kreeg ik opeens een berichtje terug op KIK. Dat ze wel weer eens zin hadden. Gauw maar eens afspreken.
En toen vanochtend: "we gaan vanmiddag naar Arnhem".
Ik zei: "Kunnen jullie je plannen nog wijzigen en naar Amersfoort komen?"
Fer: "Vraag er dan maar een paar mannen bij, want dat kunnen we wel eens nodig hebben".
Snel wat berichten gestuurd. Niet zoveel, want ik had een lange werkbespreking en vrijwel geen tijd voor communicatie.

Iets na half 2 (eerder kon ik niet wegkomen van het werk) kom ik EC binnen. In de heterozaal zie ik Paulus en zijn kaboutervrouwtje met wat mannen bezig. In de grote ruimte is bisteldev bezig, maar het grootste deel van de actie is zo te horen in de darkroom. Snel mijn kleren in de tas en een condoom mee. En jawel, daar ligt ze: de mooie Mila in de sling. Mijn ogen zijn nog niet aan het donker gewend, maar gelukkig die van Rogier wel. "Hoi Benno", roept hij. Ook Fer begroet me hartelijk en biedt me meteen een plaats tussen Mila's benen aan. Wat een hartelijke gastvrijheid! Nog geen 3 minuten binnen en gelijk aan de slag. Als ik Mila's kutje binnendring, is het eerste wat ze zegt: "Dat is lang geleden". Dat is het ook, maar ik herinner me goed wat een heerlijke meid die Mila is en hoe ze er van houdt om langdurig stevig genomen te worden. En als ik langdurig zeg, dan bedoel ik ook echt langdurig. En dat van dat stevig is trouwens ook bepaald niet overdreven. Het is erg warm in de darkroom en ik raak na een tijdje oververhit. Fer is helemaal bezweet en als hij Mila even later echt goed hard neukt begrijp ik wel waarom. Hij gaat er met volle kracht voor. Daarna laat hij haar met zij vingers nog even keihard spuiten en dan is het tijd voor een pauze. Oh ja, had ik al gezegd dat het druk was? Het is echt heel druk en de zuurstof is schaars door de vele diepe zuchten van geilheid die door alle aanwezigen worden geslaakt.

Tijd voor een pauze. Fer en Mila gaan naar het rookhok. Inmiddels zijn ook Dave en Zaadstra binnen gekomen om bij te dragen aan de feestvreugde. Ik stel ze voor aan Rogier en we vullen de wachttijd me kletsen totdat Mila klaar is voor een volgende ronde. Fer haalt zwart tape te voorschijn dat niet plakt, maar wel blijft zitten. Daarmee maakt hij een blinddoek voor Mila en bindt hij ook haar handen mee op haar rug.
"Pijpen en neuken met condoom", zegt Fer, "Heren, ze is voor jullie!"
Hij doet een stap achteruit en van alle kanten komen handen om Mila te betasten. Voelen is leuk, denk ik, maar er moet ook geneukt worden. Dus zet ik Mila voorovergebogen tegen de hoek van het bed en steek mijn pik er van achteren in. Mila is vrij lang, dus ik moet op mijn tenen staan. Daardoor hou ik dat niet al te lang vol. De jonge jongens die het na mij proberen merken ook dat dit een probleem (ik bedoel: uitdaging) vormt. Daarom lijkt het me een beter idee om Mila geknield op het bed te laten zitten. Dat doet ze gedwee. En om het even uit te proberen ga ik er meteen achter zitten en neuk haar op z'n hondjes. Dat gaat meteen stukken beter. Zaadstra staat op het bed en houdt zich aan een stang vast en laat zich door Mila pijpen. Terwijl ik zo bezig ben, komt ook Alex binnen. Niet de eerste keer dat hij binnenkomt en mij zo bezig ziet ;) .Met tegenzin sta ik mijn plaats daarna af, want er zijn behoorlijk wat gegadigden. Zoals o.a. Alex en Dave en Zaadstra. Ik ga even bij Fer zitten uitpuffen, want nu wordt het echt even te druk. Mila kan het kennelijk allemaal makkelijk aan en geniet met volle teugen. Als er even later weer wel wat ruimte ontstaat, ga ik voor een derde, nee vierde ronde. Mila ligt nog geknield op bed met haar prachtige kont omhoog. Dit keer voel ik een heftig orgasme aanrollen. Ik ga er vol voor en geef alles wat ik in me heb totdat ik brillend klaarkom.

Ik doe het daarna even rustig aan, maar Mila gaat gewoon door en door. Een poosje later - het is inmiddels wat rustiger geworden - heeft Fer Mila's handen losgemaakt, maar ze is nog geblinddoekt. Ze ligt op haar buik en houdt haar benen met haar handen omhoog. Fer kruipt op haar en begint haar te neuken. "Ik weet wel dat jij dat bent", hoor ik haar zeggen. "Het zou best erg zijn als je dat niet zou weten, Mila", zeg ik. Hij neukt zijn meisje goed en raagt haar daarna of ze een pauze wil. Ze zegt: "Als ik nu ga pauzeren wil ik naar huis, dus nog even niet". Dat is goed nieuws!
De blinddoek gaat af en ze gaat op haar rug liggen. Fer laat haar nog eens ongenadig spuiten, waarna ze door Dave geneukt wordt. Inmiddels ben ik weer een beetje op krachten gekomen en heb wel zin in nog een keer. Als ik op Mila kom liggen , zeg ik: "Heel lang gedacht dat ik nooit meer de kans zou krijgen om jou te kunnen neuken". Maar nu kan dat dus weer volop en het is heerlijk. Ik ga er weer vol voor en ondanks de warmte ga ik door en door tot ik echt niet meer kan. Er zijn nog wat mannen die hun zaad over Mila's borsten spuiten, bij wijze van toetje. Het is dan al half 4 en ik moet nodig douchen, want er is veel gezweet.

Na het douchen is het nog steeds gezellig met het kleine clubje dat er nog is. Rogier. Dave en ik staan te kletsen en toe te kijken hoe Fer en Mila gaan douchen. Mila gaat tegen het beslagen raam staan en maakt een afdruk van haar mooie lijf op de ruit. Fer tekent haar heupen erbij en het lijkt zowaar ook nog. Rond 4 uur verlaten we de cinema.
Mila en Fer, welkom terug. Het was genieten vanmiddag. Wacht de volgende keer niet zo lang.
Laatst gewijzigd door Benno2 op 02 jun 2018 15:04, 2 keer totaal gewijzigd.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Dave is oke
Leeftijd: 43
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Oude bekenden Mila en Fer

Bericht door Dave is oke »

Hey Mila en Fer,

Zoals de meeste wel weten mag ik graag naar het voetballen gaan. Ik heb de tik om de wedstrijd altijd op te nemen.
Dat is altijd nagenieten en dan krijg je een oh ja gevoel zodat alles weer de revu passeert.
Benno dat gevoel heb ik ook altijd als ik je verslagen lees.
Groot compliment, ik ga proberen er een leuke aanvulling aan te geven......

Zoals je schrijft kwam ik net tijdens de pauze binnen, je stelde me inderdaad voor, vindt ik zeker prettig. Rogier kende ik wel een beetje van gezicht maar vandaag meer kennis gemaakt. Mila en Fer was voor mij de 1e ontmoeting.
Na het kennis maken snel mijn kleren in de laatste locker gedaan die nog vrij was.
Fer ik vond het echt leuk hoe jij het feestje weer opstarte na de pauze. Nadat Benno Mila eerst staand en later op het matras neukte terwijl ze vastgebonden en geblinddoekt was, was een erg geil gezicht. Opgewonden worden tijdens dit spel is geen probleem. Nadat Benno plaats had gemaakt heb ik Mila heerlijk doggy stijl geneukt, zeker een favorietje van me. Wat een heerlijk lichaam.. op enig moment plaats gemaakt en heeft Mila me erg geil en diep gepijpt, wat was dat lekker. Zo ging dat maar door met EC vrienden en een paar onbekende.
Mila het moment dat je later op je rug lag en ik je heerlijk neukte en uitkijk op een glimmend lichaam van het zweet was voor mij een moment dat ik niet snel vergeet.
Aan het einde van het feestje hebben meerdere mannen lekker over je geen gespoten, je smeerde je borsten en je buik er lekker mee in. Kwam wel lekker klaar op je armen en borsten. Op dat moment Benno nog even weggejaagd, want die was heerlijk aan het genieten en spelen met je mooie borsten. Over Benno spuiten, wil ik hem niet aandoen. Het was niet vol gas klaarkomen op dat moment, maar ik had al aardig wat energie verbruikt / verschoten, en de warmte speelden ook wel parte zoals besproken.

Beste Mila en Fer, bedankt voor de geile uurtjes, leuk kennis te hebben gemaakt, jullie zijn een spontaan stel.
Benno, Rogier, Alex, Mila en Fer het napraten was ook perfecto.
Na het douchen en aankleden heeft Mila met drie knuffels afscheid genomen.

Mila en Fer, ik hoop zeker nog een keer een hete middag mee te maken, maar wat minder qua temperatuur....

Ik zeg goed weekend allemaal......

Groeten,

Dave
Benno2
Contacteer:

Re: WELKOM TERUG MILA EN FER

Bericht door Benno2 »

En nu maar hopen dat Mila ook weer haar ervaringen op papier zet... :D
Laatst gewijzigd door Benno2 op 05 jun 2018 10:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Wat wel vreemd is: er waren toch zekere 25 a 30 mannen bij het bovenstaande gebeuren.
Is daar verder niemand bij die ook kan vertellen hoe hij het vond?
Plumberjack
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Plumberjack »

Haha Benno

Je weet het , zak leeg , pen leeg
Benno2
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Ja Jack, inderdaad...
Over zak legen gesproken... er zijn vandaag een hoop zakken geleegd in het gezicht van Ellen ;)
Ellen
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door Ellen »

Hihi Benno wanneer weer.
Dave is oke
Leeftijd: 43
Contacteer:

Bericht door Dave is oke »

Hey Benno,

Jij had je zak leeg, maar Ellen en Pixie de pen.

Lieve EC vriendinnen, ik zeg hartelijk bedankt voor jullie geile verslagen gisteravond.

Ik geniet er nog steeds van wat jullie gestuurd hebben....

Groeten Dave
Rogier
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door Rogier »

Ja ellen wanneer weer xx
Fer03
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Bericht door Fer03 »

Mila…. Mila…. Mila….. Wat ben jij weer genadeloos losgegaan afgelopen vrijdag. Dit was werkelijk ongelofelijk.

Na een SMSje van Benno begon het idee om eens langs te gaan in het EC weer te kriebelen.
Maarja, wij hadden Arnhem voor ogen.. Tot je ineens onder de douche zei tegen mij. App Benno maar dat we naar Arnhem gaan. Zo gezegd, zo gedaan.. Maar Benno wilde graag dat wij naar Amersfoort kwamen. Mila zei toen.. Ja is goed! Maar kan je dan aan Benno vragen of hij een paar vrienden/bekenden apt! Benno, bij deze.

Dus wij in de auto gestapt om het ritje wat wij 3 jaar geleden regelmatig reden nogmaals over te doen. Onderweg had ik de nodige kriebels. Gaat ze dit keer weer net zo los als 3 jaar geleden. Kan deze Meester met grote bewondering kijken naar zijn gewillige fucktoy als zij bedolven gaat worden door de vele pikken die ze gaat pleasen? Of gaat er helemaal niks gebeuren omdat de juiste sfeer niet aanwezig is. De grote vraag blijft… Maar ook dit keer hadden we een leuk plan.

Mila en ik gingen los van elkaar het EC in. Want na 3 jaar kan je verwachten dat ik mijn anonimiteit teruggevonden had. Wie zou mij nou nog herinneren los van Mila in het EC?
Het plannetje werkte, strategisch nam ik plaats in de cruising ruimte op de rode bank en spitste mijn oren. Na een goede 5 minuten kwam Mila dan binnen zei de mannen gedag en liep toen door naar de WC’s. Schijnbaar om zich om te kleden.
Ik heb mij toen heerlijk vermaakt met de opmerkingen van de aanwezige mannen. “Zou dat het meisje zijn die Benno bedoelde”, “Jezus, wat een lekker wijf, die zou ik wel aan kunnen”, “Man, wat een benen. Zag je dat?”, “Aan die haren zou ik wel willen trekken”. Persoonlijk vind ik deze opmerkingen altijd vermakelijk. Grappig altijd dat mannen zich zo proberen op te peppen en in de stemming te komen. Dit herken ik ook, ben namelijk precies hetzelfde en een man. Het enige verschil was dat ik de Meester ben van “dat lekkere wijf” wat binnen liep en ook weet tot wat ze in staat is.
Met een grote glimlach van trotsheid hoor ik dit nog een paar goede minuten aan. Want daar kwam Mila, helemaal topless met een zwart rokje aan binnen. Ik wist dat onder dat rokje weinig kleding zat. Spontaan was iedereen stil. Zei niemand meer wat over haar en keken haar aan alsof ze water zagen branden.
Mila, positioneerde zich naast de koffie machine en begon even een gesprekje met de heren om haar heen. Doodse stilte, want de muziek was even uitgevallen. Op het grote matras was ondertussen een stel lekker aan het spelen met elkaar. Onrustig liep ik heen en weer naar de bios en darkroom. Beetje aftasten en stiekem de houding en gesprekken van Mila volgen.
Weetje heren.. Mila heeft de afgelopen jaren niet stil gezeten hoor. ;)
Gegeven moment ging ik naast Mila staan. Net doen of ik een verlegen bezoeker was… De mannen probeerde haar ondertussen verbaal op te warmen en waren lekker aan het chitchatten.
Tot Mila opeens na een indringende blik mijn hand beet pakte. Ze liep met mij naar de darkroom waar ik haar innig nog een heerlijke zoen gaf… Ik trok haar rok uit en positioneerde mn fucktoy in haar favoriete onderdeel…. de Sling… met haar benen wijd in de houders, klaar om weer bruut genomen te worden en haar te laten gebruiken. Ze lag klaar, ze was klaar en in haar ogen zag ik hoe graag ze gebruik wilde worden.

De eerste mannen begonnen haar te strelen en ik deed een paar stappen naar achter om deze mannen goed de ruimte tot haar kutje te geven. Het duurde dus ook niet lang tot de eerste pik in haar verdween en iedereen toekeek hoe haar gezicht veranderde naar puur genot. Die transitie is altijd geweldig om te zien, van pure spanning naar puur genot. Pik na pik verdween in haar en neukte haar tot het uiterste. Af en toe had iemand wat moeite om hem stijf te houden en haar te neuken. Maar heren, dat is natuurlijk geen enkel probleem. Mila is een fucktoy gaat echt niet weglopen, en neem daarna gewoon weer een poging… alles komt goed!
Ik stelde me bewust bescheiden op, links links achter, om het gevoel aan Mila te geven dat zij er alleen voor stond. ;) Maar de regie is nooit weg geweest.
Om haar gerust te stellen ben ik links van haar gaan staan en de mannen een beetje uit te dagen.
Toen er even wat rust was in de lijn was om haar te neuken besloot ik haar te pleasen met mijn specialiteit, vingeren. Ze voelde het gelijk, en binnen 10 seconden schoot de 1e vloedgolf van vocht in het rond. Haar kutje stond nu wijd open, klaar voor meer en totaal kletsnat!
De volgende lullen kwamen in vol ornaat om haar weer keihard te neuken. Wat ook gebeurde.
Benno kwam toen binnen en ik gunde hem toen even de prio plek en mocht gelijk tussen de benen van Mila en haar lijf even gebruiken.. Dit was voor hem ook een behoorlijke tijd geleden. Ik zag aan zijn gezicht de trots dat hij weer van haar mocht genieten. Persoonlijk heb ik altijd het doorzettingsvermogen van hem gewaardeerd. PB’s die wij met enige regelmaat mochten ontvangen hebben wij altijd met veel plezier gelezen.. Ik kan jou met recht een trouwe “fan” noemen.. Ook dat met alle bekende mannen die aanwezig waren. Al wisten zij natuurlijk niet dat Mila zou komen. Maar Benno was zo stout om vol te houden en Mila te overtuigen weer langs te komen. Hulde Benno!

Nadat Benno bulderend klaarkwam verdween de volgende pik in Mila, ondertussen hield ik haar goed strak bij haar keel vast om haar lucht te bemoeilijken. Ik weet dat Mila dit altijd heel goed van mij kan hebben en het gevoel bij haar versterkt. Ondertussen vingerde ik haar grof waarbij het vocht weer in het rond schoot, (Sorry EC, voor het waterballet onder de sling) maar het was echt zeiknat! De kreten die ik hoorde uit Mila waren van puur genot dus zij genoot, niet 100% maar 1000%. Toen alle +30 mannen verzadigd waren had ik nog een kleine (nou ja kleine) konijn in de hoed. Ik neukte mijn eigen fucktoy helemaal aan gort. Zoals ze behandeld wilde worden, snoeihard en medogeloos. de kettingen ratelde heen en weer. Na wat vingerwerk daarna, ging ik tussen haar benen staan en maakte van mijn hand een punt. Ik duwde mijn hand steeds dieper haar kutje in en probeerde bij haar naar binnen te komen en hoorde haar kreunen.. Ik begon te stoten met mijn hand en duwde Mila steeds hoger de sling in… Iedere keer toen ze terug kwam (ze bounce’te letterlijk op mn hand), kwam ze verder en verder tot mijn hand BIJNA in haar verdween. Ze schreeuwde, kreunde en veroorzaakte de laatste (in de sling), het meest heftige waterballet wat ik ooit gezien heb. Ik zei nog tegen haar “Dat gaan we straks nog eens proberen”. Toen ze weer een beetje op aarde was hebben we even een kleine pauze ingelast. Man wat was ik trots op haar… Ze heeft zich echt goed laten gebruiken. Maar dit, wauw wauw wauw! Werkelijk ongelofelijk.

In de pause waar een aantal mannen ons gezelschap kwamen houden in de rookruimte keken ze weer vol verbazing naar mn fucktoy.. Vele complimenten en opmerkingen over haar verschijnen.. Mannen wat een respect tonen jullie weer! Werkelijk om op handen te dragen.

Eenmaal binnen en na een kop koffie had ik nog een verrassing voor Mila. Ik had bondagetape bij me. Dat is een soort tape dat niet plakt, maar wel blijft zitten… Ik dekte haar ogen af en zei haar dat het goed komt, daar haar polsen… Ze was nu echt overgeleverd aan de beesten van het EC! :P
Ze ging zich nu laten gebruiken terwijl ze niet kon zien wie haar gebruikte. Ze was totaal overgeleverd aan Benno, de EC bezoekers en mij. Natuurlijk had Benno de eer om te beginnen. Wat hij ook vol overtuiging deed. Daarna volgde er velen en Mila bleef braaf (zoals een fucktoy hoort te zijn) doggystyle met haar kont omhoog liggen en pik na pik verdween in haar lijf. Hierna maakte we haar handen los, maar haar ogen waren nog steeds bedekt, en ze nam iedere pik die ze aangeboden kreeg diep in haar keeltje… Soms als de vibe goed was liet ze zichzelf zelfs in haar mond neuken. Ze wist tenslotte niet wie haar gebruikte. Ik moedigde de mannen en zei “ze komt hier niet om te knuffelen”. Zelf was ik benieuwd of ze mijn lul kon herkennen, en geblinddoekt stopte ik mijn pik in haar.. Het eerste was ze gelijk zei “Deze is van jou” en ik neukte haar met volle kracht en spoot haar hele kut tot het randje vol. Wat een geweldig gevoel, dat je eigen fucktoy uit alle lullen gelijk die van jou eruit weet te pikken.
Daarna volgde nog een hoop mannen die genoten van de “sloppy seconds” en besloten we haar blinddoek af te doen. Ik vroeg of ze een pauze wilde.. Ze zei “als ik nu stop dan ga ik naar huis, dus ga maar door”! Dit lieten de mannen geen tweede keer zeggen en bleven haar neuken en haar mond opzoeken met die dikke grote palen… Tegen het einde aan vroeg ik een aantal mannen haar benen vast te houden… Daar lag ze dan op haar rug met haar benen omhooggehouden in een liggende gehurkte positie en haar kutje klaar voor het finale stuk.
Vanaf haar zijde begon ik met 3 vingers, daarna 4 vingers om haar te vullen en daarna heb ik mezelf voor haar kutje te positioneren en de 5 erbij geschoven. Vol verbazing verdween mijn hele hand in Mila die schreeuwde “Ja, ja,oooohjaaahhh ik schreeuw de hele cinema bij elkaar, jaaaaaaaaaa,”. Na een werkelijk onmeetbaar orgasme en wat schoonmaakwerk keek ik naar haar schokkende lijf. Weer klaar om gebruik te worden door de volgende pik.. En nadat de laatste mannen klaar waren besloten we een “JerkCircle” te houden en haar een goede lading zaad over haar heen te spuiten. Als een perfecte fucktoy wreef ze al zaad helemaal over haar heen.

Tijdens de terugweg heb ik werkelijk genoten van Mila. Met vragen zoals “Heeft die me nog geneukt?”, “Die lange man, je weet wel welke, heeft die mij nog gepakt”. Van binnen kon ik hier gigantisch van genieten want Mila had alleen gevoeld en wist niet wie haar daadwerkelijk gebruikt had. Dat recht, dat lag bij mij.

Mila…… Werkelijk….. jij bent de voor mij de meest perfecte fucktoy die er bestaat. Je hebt jezelf boven verwachting laten gebruiken, ik ben trots, zo trots als een pauw! Je bent mijn grootste liefde en als je mannetje / je Meester zal ik je nooit meer los laten… Ik ben gek op je!
Laatst gewijzigd door Fer03 op 07 jun 2018 07:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: kinkygast en 5 gasten