Misschien kan ik je overhalen als je verschijnt op een feestje? Vandaag is zo'n feestje.. en wij zijn tamelijk relaxt hoor. Hebben wel vaker personen over de streep geholpen.
Stellen hebben ook vandaag vrij toegang tenslotte..
Ik en vriendin Foxxy zijn vanmiddag en vanavond aanwezig. Wie weet treffen we jullie.
X joke
Bezoek
- Joke-Prive
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 41
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: Bezoek
Klinkt goed Ellen,
Jammer dat ik je nog niet tegen ben gekomen in de ec.
Wie weet in de toekomst.
Groet Michel,
Jammer dat ik je nog niet tegen ben gekomen in de ec.
Wie weet in de toekomst.
Groet Michel,
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 45
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Hoi bezoek.
Ik ben een ervaren masseur en kom samen met mijn sletje graag in ECA. Mooie zaak ook. Misschien is het een idee op een terrasje kennis te maken en daarna met zn 4 met mijn sletje of 3 zonder mijn sletje naar de cinema te gaan. Aldaar kan ik je een heerlijke massage geven. Ontspanning erotisch tantra. Jij mag het zeggen. Ik leer jouw vriend hoe het moet dus dan heb je 4 handen. De anderen vragen we beleefd om afstand en dan go with the flow. Niets moet veel mag. Geniet van de massage en als je er blij van wordt kan je een kleine volgende stap zetten. Jouw vriend en ik (meesterJack, sportmasseur) houden jou dan goed in de gaten waar je grenzen en wensen liggen.
Groetjes
Meesterjack
Ik ben een ervaren masseur en kom samen met mijn sletje graag in ECA. Mooie zaak ook. Misschien is het een idee op een terrasje kennis te maken en daarna met zn 4 met mijn sletje of 3 zonder mijn sletje naar de cinema te gaan. Aldaar kan ik je een heerlijke massage geven. Ontspanning erotisch tantra. Jij mag het zeggen. Ik leer jouw vriend hoe het moet dus dan heb je 4 handen. De anderen vragen we beleefd om afstand en dan go with the flow. Niets moet veel mag. Geniet van de massage en als je er blij van wordt kan je een kleine volgende stap zetten. Jouw vriend en ik (meesterJack, sportmasseur) houden jou dan goed in de gaten waar je grenzen en wensen liggen.
Groetjes
Meesterjack
- todare
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
Hoi Ellen,Ellen schreef:Ik zou dat best nog wel eens een keer over willen doen maar als extra fantasie voor mij nu met blinddoek. Misschien al wat handen die mijn borsten verwennen. Iets lekkers in mijn mond.
En als ik dan mijn blinddoek af doe hoop ik dat jullie je spetterende finale met mij delen.
Die uitdaging ga ik graag met je aan. Kan je aanstaande zondag? Zou mijn eerste bezoekje kunnen worden dan en dan ook wel een hele spannende gelijk.

- FirstTimer
- Leeftijd: 32
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
Nu al met het voorspel bezigEllen schreef:Ik zou dat best nog wel eens een keer over willen doen maar als extra fantasie voor mij nu met blinddoek. Misschien al wat handen die mijn borsten verwennen. Iets lekkers in mijn mond.
En als ik dan mijn blinddoek af doe hoop ik dat jullie je spetterende finale met mij delen.

-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 34
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Hmmm dames wat een lieve berichtjes...
En wat fijn dat Jullie ‘brave’ gezzelige en vooral zeer geile dames helemaal los kunnen gaan.
In de juiste setting mogen Jullie volop genieten en je fantaisieen uit laten komen
Communicatie, interactie, en duidelijk grenzen aangeven is belangrijk
We komen voor onze lol naar de ec en naast allé geile belevenissen mag er gelachen worden
Verlang er nu alweer naar jullie avonturen te lezen of wellicht zelf mee te maken
Ooh en dat geldt ook voor de Hete heren die weten waar de dames voor komen en echte teamplayers zijn
Geile groet
Hete Donder
En wat fijn dat Jullie ‘brave’ gezzelige en vooral zeer geile dames helemaal los kunnen gaan.
In de juiste setting mogen Jullie volop genieten en je fantaisieen uit laten komen
Communicatie, interactie, en duidelijk grenzen aangeven is belangrijk
We komen voor onze lol naar de ec en naast allé geile belevenissen mag er gelachen worden
Verlang er nu alweer naar jullie avonturen te lezen of wellicht zelf mee te maken
Ooh en dat geldt ook voor de Hete heren die weten waar de dames voor komen en echte teamplayers zijn
Geile groet
Hete Donder
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten