Ons eerste bezoekje aan ec Arnhem

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
bistel 50 plus
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Ons eerste bezoekje aan ec Arnhem

Bericht door bistel 50 plus »

Vandaag hebben wij voor het eerst een bezoek aan Arnhem gebracht , het was leuk en geil .
Er waren ongeveer 7 mannen aanwezig , helaas vanmiddag geen ander stel .
Mijn vrouwtje trok bij de lockers zwarte laklaarsjes en een kort rokje met luipaardprint aan en daarna gingen we even rondlopen en belanden al snel in de darkroom waar mijn vrouw in de sling ging liggen .
Ik likte haar kutje en de aanwezige mannen gingen om haar heen staan en streelden haar en masturbeerden .
Al snel nam mijn vrouw in beide handen een pik van de omstanders en trok ze lekker af .
Ik ging nu staan en neukte mijn vrouw terwijl 1 van de mannen haar klitje streelde waardoor ze heerlijk klaarkwam .
1 van de mannen vroeg me of hij over haar borsten mocht spuiten , doe maar zei ik , even later spoot het zaad van de man met kracht over haar borsten en terwijl ik haar neukte masseerde ik haar borsten en lichaam met het verse sperma , nu kwamen er vlak achter elkaar nog 4 mannen klaar over haar borsten en buik en ook dat sperma gebruikte ik als massage middel om haar borsten en buik te masseren , ze genoot met volle teugen van deze glibberige massage en het stoten van mijn pik in haar kutje en kwam nogmaals klaar .
Hierna heb ik haar nog even doggystyle geneukt op het grote matras en haar poesje vol gespoten , daarna gedoucht en naar huis .
We komen komende periode zeker nog vaker langs nu we in Gelderland op vakantie zijn .
Bij deze bedanken we de heren die aanwezig waren en hun sperma lekker over het vrouwtje hebben gespoten .
Mvg. Bi stel 50 plus .
Robbedoes
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 58
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Ons eerste bezoekje aan ec Arnhem

Bericht door Robbedoes »

Fijn dat jullie het naar de zin gehad hebben en nog eens terug willen komen.
Is altijd gezellig voor iedereen deze uitstapjes :D