Het later werd een uurtje en bij binnenkomst....... nog steeds één man. Een vriendelijk goedendag terwijl hij relaxed een filmpje keek op de bank. Ik trok mij terug in de hetero cinema. Net op het moment dat ik weg wilde ging de deur open.

De man stond op en groette haar. mmmm blijkbaar kenden ze elkaar. Het duurde niet lang of ze zaten op de bank intens te zoenen. Ze waren duidelijk blij om elkaar te zien. De geilheid droop er vanaf.
Ik stond van een afstand even te kijken aangezien ze erg op gingen in hun spel. Ze hadden er duidelijk zin in en gelukkig stond de airco te snorren. Na 5 minuten verdwenen ze richting het matras. Na even gewacht te hebben ben ik op een respectabele afstand blijven staan kijken. Ze gingen erg op in hun spel en het was erg geil om te zien. Hij zoog hard op haar kutje en daardoor ademde en kreunde ze intens Inmiddels trok de man zijn kleren uit en begon ze hem diep en intens te pijpen. Het kostte mij moeite om op een respectabele afstand te blijven staan. Inmiddels speelde ik met mijn pik die door dit schouwspel al lekker hard was geworden. De man was inmiddels klaar om de dame te neuken. En dat deed hij ook vol verve. met opgetrokken knieen ontving ze de pik vakkundig. Uiteindelijk begon het bed toch te glijden en de man ging naast het bed staan terwijl hij haar naar de randtrok. Ook in deze positie werd ze flink geneukt. Inmiddels kwam er nog een man bij staan die alleen bleef kijken.
Ik hoorde de dame zeggen dat het voor het eerst was dat ze neukte terwijl anderen toekeken. Ze leek verwonderd door haar eigen geilheid die dit mogelijk maakte.
Inmiddels kwam het stel dwars op het matras liggen. En langzaam maar zeker, zonder wat te zeggen, duwde hij haar steeds meer mijn kant op. Aangezien ik graag de ruimte van een ander respecteer ben ik niet geheel van steen dus ik schuifelde richting de rand van het matras. De man duwde de hand van zijn partner tegen mijn harde pik. Al snel had ze hem te pakken en begon er aan te trekken. Nog verder ging ze naar de rand. Nu uit zichzelf. Gulzig zoog ze mijn pik naar binnen. Ze werd steeds geiler en zij dat ze dit nog nooit had gedaan. Niet in het openbaar en zeker niet met twee mannen. Ze smeekte om meer en wilde dat we alles met haar zouden doen. Terwijl ze door haar partner geneukt werd duwde ik mijn pik diep bij haar naar binnen. Wat een goddelijk lichaam heeft ze. Lekkere borstjes met mooie tepels die gemaakt zijn om op te zuigen, bijten en masseren. Een paar keer haald ik mijn pik even uit haar mond omdat ik al merkte dat ik tegen mijn orgasme aan zat.
Uiteindelijk vroeg ze of ik haar wilde neuken...... Uiteraard, je wil niemand ontevreden houden toch? Dus snel condoom om. Maar het hele voorspel zag er zo geil uit dat ik veel te snel klaar kwam..... Onverwacht maar zeker niet ongewenst. De man werd ondertussen lekker gepijpt. Ik vingerde haar nog even door terwijl ik nog nagenoot. Inmiddels vond het stel het wel genoeg. Alledrie kleden we ons aan en dronken nog een kop koffie. de dame zat nog in een soort van trance na te denken wat er allemaal was gebeurt leek het. Ik moest weg dus weet niet of het daarna nog gezellig is gebleven.
In ieder geval mijn hartelijke dank voor deze heerlijke voormiddag. En mochten jullie nog een keer gaan..... Ik ben er graag bij.
grt,
M