Zomaar een zaterdag vroeg in de middag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Hilversum
Plaats reactie
Mister
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Zomaar een zaterdag vroeg in de middag

Bericht door Mister »

Het was stil in de bios toen ik vandaag binnenliep. Welgeteld één man was aanwezig. Hopend op meer besloot ik later nog terug te komen.

Het later werd een uurtje en bij binnenkomst....... nog steeds één man. Een vriendelijk goedendag terwijl hij relaxed een filmpje keek op de bank. Ik trok mij terug in de hetero cinema. Net op het moment dat ik weg wilde ging de deur open. :o :shock: Een heel mooie dame, ik schat mid 20, in een latex jurkje en zwarte laarzen. Ze stopte haar tas in de locker en ging op de andere bank tegenover de man zitten. Deze had haar tot nu toe, ogenschijnlijk, genegeerd.
De man stond op en groette haar. mmmm blijkbaar kenden ze elkaar. Het duurde niet lang of ze zaten op de bank intens te zoenen. Ze waren duidelijk blij om elkaar te zien. De geilheid droop er vanaf.
Ik stond van een afstand even te kijken aangezien ze erg op gingen in hun spel. Ze hadden er duidelijk zin in en gelukkig stond de airco te snorren. Na 5 minuten verdwenen ze richting het matras. Na even gewacht te hebben ben ik op een respectabele afstand blijven staan kijken. Ze gingen erg op in hun spel en het was erg geil om te zien. Hij zoog hard op haar kutje en daardoor ademde en kreunde ze intens Inmiddels trok de man zijn kleren uit en begon ze hem diep en intens te pijpen. Het kostte mij moeite om op een respectabele afstand te blijven staan. Inmiddels speelde ik met mijn pik die door dit schouwspel al lekker hard was geworden. De man was inmiddels klaar om de dame te neuken. En dat deed hij ook vol verve. met opgetrokken knieen ontving ze de pik vakkundig. Uiteindelijk begon het bed toch te glijden en de man ging naast het bed staan terwijl hij haar naar de randtrok. Ook in deze positie werd ze flink geneukt. Inmiddels kwam er nog een man bij staan die alleen bleef kijken.
Ik hoorde de dame zeggen dat het voor het eerst was dat ze neukte terwijl anderen toekeken. Ze leek verwonderd door haar eigen geilheid die dit mogelijk maakte.
Inmiddels kwam het stel dwars op het matras liggen. En langzaam maar zeker, zonder wat te zeggen, duwde hij haar steeds meer mijn kant op. Aangezien ik graag de ruimte van een ander respecteer ben ik niet geheel van steen dus ik schuifelde richting de rand van het matras. De man duwde de hand van zijn partner tegen mijn harde pik. Al snel had ze hem te pakken en begon er aan te trekken. Nog verder ging ze naar de rand. Nu uit zichzelf. Gulzig zoog ze mijn pik naar binnen. Ze werd steeds geiler en zij dat ze dit nog nooit had gedaan. Niet in het openbaar en zeker niet met twee mannen. Ze smeekte om meer en wilde dat we alles met haar zouden doen. Terwijl ze door haar partner geneukt werd duwde ik mijn pik diep bij haar naar binnen. Wat een goddelijk lichaam heeft ze. Lekkere borstjes met mooie tepels die gemaakt zijn om op te zuigen, bijten en masseren. Een paar keer haald ik mijn pik even uit haar mond omdat ik al merkte dat ik tegen mijn orgasme aan zat.
Uiteindelijk vroeg ze of ik haar wilde neuken...... Uiteraard, je wil niemand ontevreden houden toch? Dus snel condoom om. Maar het hele voorspel zag er zo geil uit dat ik veel te snel klaar kwam..... Onverwacht maar zeker niet ongewenst. De man werd ondertussen lekker gepijpt. Ik vingerde haar nog even door terwijl ik nog nagenoot. Inmiddels vond het stel het wel genoeg. Alledrie kleden we ons aan en dronken nog een kop koffie. de dame zat nog in een soort van trance na te denken wat er allemaal was gebeurt leek het. Ik moest weg dus weet niet of het daarna nog gezellig is gebleven.

In ieder geval mijn hartelijke dank voor deze heerlijke voormiddag. En mochten jullie nog een keer gaan..... Ik ben er graag bij.

grt,
M
DarkWoman95
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Zomaar een zaterdag vroeg in de middag

Bericht door DarkWoman95 »

Heey,

Jaa het was zeker een spetterende middag maar die man is niet mijn vriend we zijn überhaupt geen stel. :)
Ik ben blij dat je hebt genoten volgende week donderdag ben ik er weer hoor maar dan alleen in de hoop dat die vent er niet is haha

Geil kusje x
mhout83
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 34
Contacteer:

Bericht door mhout83 »

Dat is nog eens een mooi verhaal. Wat een geluk dat je Darkwoman tegen kwam zeg.
Gebeurt dit vaker dat je alleen bent en dat er een dame of stel binnen komt lopen?
Ik wil wel eens gaan...

Lijkt me er leuk!

X
Dr Juice
Leeftijd: 35
Contacteer:

Bericht door Dr Juice »

Ik was vanmiddag in de cinema. Ik was de hele dag al beregeil en besloot daarom om eens langs te gaan. Toen ik binnenkwam zag ik inderdaad een stel op de bank zitten dat intens genoot van elkaar. De vrouw zat bovenop en ze gingen helemaal in elkaar op. Ik ging op de bank er tegenover zitten om het te aanschouwen. Het zag er heerlijk uit! Na een tijdje besloot het stel verderop verder te gaan. Ik besloot ze te volgen. De vrouw werd eerst tegen de muur gezet en aan haar handen vastgebonden. De man begon haar te likken. Jezus, wat zag dat er heerlijk uit zeg :P !

Nu kon ik ook pas zien wat voor prachtige vrouw het was :o . Het was een jonge vrouw met heerlijke borsten. De man begon haar te vingeren. Steeds sneller en sneller, je hoorde zijn vingers in haar natte kutje heen en weer gaan. Al gauw hoorde ik dat de vrouw begon klaar te komen. Daarna nam de man haar mee naar het grote matras. Daar ging hij verder met haar te likken. Ik ging samen met een andere man naast het bed staan. Ik had mijn lul ondertussen uit mijn broek gehaald. De handen van de vrouw wisten mijn pik te vinden. ( ook die van mijn overbuurman trouwens ). Wat een heerlijk vrouw. Haar borsten waren intens zacht en een heerlijke kont! Omdat ik de hele dag al beregeil was had ik niet veel nodig. Ik kwam klaar. De vrouw had het door en nam gelijk mijn lul in haar mond en likte en zoog het laatste beetje eruit. ! Wat een heerlijke vrouw !!!

Ontzettend jammer dat ik weg moest want ik was eigenlijk nog helemaal niet klaar! DarkWoman95, graag zie ik je nog een keer om te laten zien wat ik nog meer voor je in petto heb als ik wat meer tijd heb !
Pleasuretown
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Pleasuretown »

Er is vast iemand die een leuk beschrijving kan geven hoe naaktdag is verlopen in Hilversum met Darkwoman of misschien wil ze zelf wel een verslagje doen.:)

Kon er helaas niet bij ziin te veel werk wat nog af moest.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten