Laila schreef:Hallo allen, even een verslag namens mij en Rogier, mijn begeleider/ partner in crime![]()
Noem me maar Laila, ja dat vindt ik wel mooi passen. Ik ken Rogier al een tijdje en ben al wel vaker bij hem thuis geweest voor privé avontuurtjes en na enkele keren erover gehad te hebben wilde ik een bezoek aan de EC wel eens proberen. Rogier vond dat ik minder braaf gemaakt moest worden. Voor mij de eerste keer, nog nooit naar een EC, parenclub etc. geweest. Geen langgekoesterde droom, maar wel heel nieuwsgierig! Vandaag do. 21 juni 2018 was het dan zover.....in de ochtend lekker op tijd naar Rogier om bij hem thuis al een beetje in de stemming te komen. Ik vond het heel erg spannend en wist niet wat ik kon verwachten. Natuurlijk had Rogier mij al uitgebreid ingelicht en genoeg info gegeven om een voorstelling te maken van de EC, maar goed in nu gaat het echt gebeuren.
Samen lopen we naar de EC, ik in zwart kanten jurkje, panty met open kruis en ja ietwat ongemakkelijke zwarte hakkenvest erover heen en niemand die ziet dat ik helemaal niks onder dat jurkje aanhad....Bij de EC aangekomen gingen we de ruimte binnen waar het allemaal ging gebeuren....mijn ogen moesten even wennen aan het donker. Rogier begeleidde mij prima, ik bleef dicht bij hem. In de hoofdruimte met het grote matras was al wat bezig, een dame die zich voorstelde als Ellen en een 6 tal mannen? Ik moet even wennen aan alles hoor, dit was mijn eerste keer ooit, in deze setting. Ik wist even niet waar ik moest staan, Rogier gaf me even een rondleiding. Wat later werd het wat drukker en kwam ook Benno binnen, die zich aan mij voorstelde en stelde voor om even een rustiger plekje op te zoeken, dat was in de hetero cinema, waar niemand was. Daar kon ik rustig zitten. Benno maakte een praatje met me en probeerde me op mijn gemak te stellen, ik was best gespannen. Rogier bleef dicht bij me, wat ik heel fijn vond. Op een gegeven moment ging Benno mij betasten en ik vond het wel lekker. Al gauw lag ik op het matras daar, half liggend op Rogier. Ik werd gevingerd en ik ontspande een beetje. Benno wilde mij neuken, maar had geen condoom bij de hand....hij weg en daar was Plumberjack. Hij pakte mijn gezicht beet en stelde me gerust. Hij wilde me wel laten spuiten en binnen de kortste keer kwam ik een paar keer heftig klaar, Plumberjack stak een paar vingers van mijn natte geilheid in mijn mondje en ik likte het af en ik maar tegen Rogier zeggen dat ik moeilijk klaarkom, het natte matras bewees wat anders.
Toen ik even mijn ogen open deed was 'ineens' de bioscoop vol, toeschouwers maar ook een andere dame die in de belangstelling stond. Ik wilde even bijkomen en kreeg constant water aangeboden door Rogier die zo lief over mij ontfermde. Ik wilde ook wel even de darkroom in, toen daar niemand was zei ik tegen Rogier, ik wil wel aan het kruis. Zo gezegd zo gedaan, een vriendelijke jongeman waarvan ik zijn naam niet weet (sorry) hielp mij graag aan het kruis. Ik werd geblinddoekt met een handdoek maar dat werkte niet dus dan maar een zwart masker over mijn hoofd. Nu wordt het helemaal spannend! Ik voelde vingers in mijn kutje en ik genoot ervan. Daarna de sling in, dat vond ik relaxt. Ik zag niks, ik werd heerlijk geil geneukt en betast en ondertussen had ik twee pikken in mijn hand.Rogier vulde mij even goed in een kleine pauze, zo geil om hem dan aan te kijken, tijdens het neuken. Omdat er zoveel gebeurde probeer ik mij goed te herinneren wat er vervolgens gebeurde, mijn hoofd stond blanco in de EC. Even bijkomen maar....in de hoofdruimte was het heel druk, heel veel mannen om twee dames heen, volgens mij. Ik ben niet zo groot, dus kon niet over de hoofden heen kijken. Dat was even niks voor mij. Weer even wat water drinken, en weer de sling in. Benno kwam mij neuken, maar Rogier vond dat hij het wel harder kan, ondertussen liet ik horen dat ik ervan genoot. Het masker ging af en volgens mij was daar Glenn, een lange man die mij even goed nam in de sling, Plumberjack was ook van de partij. Glenn wilde mij wel even tegen de muur aan, achterlangs neuken, dus hij hielp me eruit en Rogier grapte nog dat hij me goed kon opvangen. Eenmaal op de grond merkte ik het lengte verschil. Ik hoefde gelukkig niet op een krukje te staan. Glenn moest alleen door zijn benen om bij me te komen. Het lukte hem. Wat lekker allemaal. Af en toe kreeg ik een geile pets op mijn billen, dan wist ik dat Rogier in de buurt was, want alleen hij mocht het.
Na een paar uurtjes liep de hoofdruimte wel leeg en konden Rogier en ik daar wel even relaxen. Een babbeltje maken, met enkele heren. Slammer vond het wel gezellig met me en als ik het goed heb ArabianNights ook. Vriendelijke heren, waar ik me direct bij op me gemak voelde. Even wat snelle suikers naar binnen en na wat uitgerust te hebben, nog 1 ronde op het grote matras. Liggend op mijn rug werd ik geneukt door.....? Ik was even de weg kwijt. Slammer heeft me nog een hele intense vaginale orgasme kunnen bezorgen, ik hield het niet meer, deed haast pijn. Maar ik genoot zo...Glenn kwam er ook bij. Rogier was even weg, maar inmiddels ook weer van de partij. Glenn zei, kom eens met je hoofd over de rand, en ik pijpte hem. Al pijpend, werd ik geneukt door ArabianNights en had ik twee pikken in mijn hand die ik zo goed als kon aftrok. Vier mannen om mij heen, wauw....dat is voor mij al heel wat! Ik werd weer op mijn knietjes geleid en ik werd achterlangs geneukt terwijl Glenn schuin naast me lag. Ik begon hem te pijpen. Ik werd een lekker pijpsletje genoemd. Even tijd voor een wissel. Glenn kwam nu achter mij, maar ik was zo gevoelig van binnen dat het teveel was. Om kwart over 4 vonden Rogier en ik het wel best. Ik zou er maar even zijn, zei ik vooraf aan Rogier, nou dat werd dus wel een goede paar uur. Ik wilde nog doorgaan, maar het was voor de eerste keer wel even goed zo.
Nou heren, jullie hebben goed je best gedaan, ik heb intens genoten. Ik vond het wel een vrij heftige ervaring, maar met behulp van Rogier naderhand toch ontspannen de EC verlatend. We zeggen de mensen gedag die er nog waren en lopen Rogier en ik weer naar zijn huis en hebben we nog even samen nagenoten. Al met al een heerlijke ervaring.
Jullie zullen me vast en zeker vaker in de EC gaan zien, samen met Rogier. Bedankt allen voor een super geile en hete middag, we hebben genoten!
Veel liefs van Laila en Rogier
OVERDOSIS VROUWELIJK SCHOON
- Benno2
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Re: OVERDOSIS VROUWELIJK SCHOON
En hierbij het geile verhaal van andere debutante, miss L. Ze noemt zich Laila, wat donkere schoonheid betekent.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief

- Plumberjack
- Leeftijd: 55
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Vorige week een berichtje van Benno
21e heb ik een nieuw stel in EC , ik heb Ellen al gevraagd , en Rogier brengt een vriendin mee.
Heb je tijd , ik nodig een paar man uit
Deze week paniek , mop kondigde maandag aan , donderdag om 12 uur zijn wij weer in EC
En het stond er ook nog 2 x op
Nu dat ik meisje mop heb meegemaakt met Bob haar vriend , begrijp ik het wel .
Het is een super geile slet , die echt gek is op pik , dus graag veel mannen erbij heeft
Dus Benno ging een berichtje sturen , of ze de tijd bij het bericht weg wilde halen .
Wil jij wat mannen erbij vragen , want er komt geloof ik nog een stel .
Dat heb ik gedaan voor hem , en dat was maar goed ook .
Anders hadden Benno zn ogen wel een beetjehol gestaan .
Ik was om 12 uur in EC , en alle kluisjes waren al weg , dus druk dacht ik .
Rogier zat op de bank met Laila en Ellen zag ik alleen haar rug
Die zat op de bank boven op Rick te wippen
Iedereeen even gedag gezegd , en toen kleding in de tas en douchen
Toen ik uit de douche kwam werd Ellen op het bed gelikt door iemand
En had een pik in haar mond
Rogier was weg naar de hetero cinema met laila
En het gordijn ging open , daar kwam stel mop binnen
Mooie vrouw jaar of 35 denk ik hij grote mooie vent
Ik liep naar de ruimte waar rogier zat , daar was Benno het kutje van laila aan het likken
En hij probeerde haar te laten spuiten
Rogie wenkte of ik erbij wilde komen
Keek eerst even toe , en streelde toen haar borsten , Benno ging weg , en toen kon ik bij haar kutje
Ik stak er 2 vingers in , en voelde naar haar G spot , deed wat spuug op Mn vingers , en bewerkte hem
Aan haar reactie te zien zat ik goed , ze hijgde en kreunde
Ik had niet veel nodig , laila was geil en er klaar voor , spuit je kut maar leeg zei ik tegen haar
En toen liepen de stalen zo uit haar kutje
Ze ging op haar knieën zitten en Benno neukte haar , ik deed een condoom om en ze pijpte mij heerlijk
Af en toe was Mn hele pik verdwenen , dit had ze al meer gedaan .
Cassanova stond voor in de cinema ons af te kijken
Mop en haar vriend zaten op de achterste stoelen , en mop pijpte haar vriend
Er stonden wel 10 mannen omheen , even later pakte ze alle pikken die ze kon grijpen om ze te pijpen
Zal ik het van je overnemen Benno vroeg ik , dat is goed zei hij .
Ik kroop achter laila , en schoof Mn pik in haar kutje .
Ze reageerde heerlijk , ze liet zich goed gaan , en er kwam lekker geluid ui
Wordt vervolgd
21e heb ik een nieuw stel in EC , ik heb Ellen al gevraagd , en Rogier brengt een vriendin mee.
Heb je tijd , ik nodig een paar man uit
Deze week paniek , mop kondigde maandag aan , donderdag om 12 uur zijn wij weer in EC
En het stond er ook nog 2 x op
Nu dat ik meisje mop heb meegemaakt met Bob haar vriend , begrijp ik het wel .
Het is een super geile slet , die echt gek is op pik , dus graag veel mannen erbij heeft
Dus Benno ging een berichtje sturen , of ze de tijd bij het bericht weg wilde halen .
Wil jij wat mannen erbij vragen , want er komt geloof ik nog een stel .
Dat heb ik gedaan voor hem , en dat was maar goed ook .
Anders hadden Benno zn ogen wel een beetjehol gestaan .
Ik was om 12 uur in EC , en alle kluisjes waren al weg , dus druk dacht ik .
Rogier zat op de bank met Laila en Ellen zag ik alleen haar rug
Die zat op de bank boven op Rick te wippen
Iedereeen even gedag gezegd , en toen kleding in de tas en douchen
Toen ik uit de douche kwam werd Ellen op het bed gelikt door iemand
En had een pik in haar mond
Rogier was weg naar de hetero cinema met laila
En het gordijn ging open , daar kwam stel mop binnen
Mooie vrouw jaar of 35 denk ik hij grote mooie vent
Ik liep naar de ruimte waar rogier zat , daar was Benno het kutje van laila aan het likken
En hij probeerde haar te laten spuiten
Rogie wenkte of ik erbij wilde komen
Keek eerst even toe , en streelde toen haar borsten , Benno ging weg , en toen kon ik bij haar kutje
Ik stak er 2 vingers in , en voelde naar haar G spot , deed wat spuug op Mn vingers , en bewerkte hem
Aan haar reactie te zien zat ik goed , ze hijgde en kreunde
Ik had niet veel nodig , laila was geil en er klaar voor , spuit je kut maar leeg zei ik tegen haar
En toen liepen de stalen zo uit haar kutje
Ze ging op haar knieën zitten en Benno neukte haar , ik deed een condoom om en ze pijpte mij heerlijk
Af en toe was Mn hele pik verdwenen , dit had ze al meer gedaan .
Cassanova stond voor in de cinema ons af te kijken
Mop en haar vriend zaten op de achterste stoelen , en mop pijpte haar vriend
Er stonden wel 10 mannen omheen , even later pakte ze alle pikken die ze kon grijpen om ze te pijpen
Zal ik het van je overnemen Benno vroeg ik , dat is goed zei hij .
Ik kroop achter laila , en schoof Mn pik in haar kutje .
Ze reageerde heerlijk , ze liet zich goed gaan , en er kwam lekker geluid ui
Wordt vervolgd
Laatst gewijzigd door Plumberjack op 23 jun 2018 05:35, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Wat een heerlijk verslag Benno en de vrouwen ..natuurlijk ook ik kreeg spontaan een nat kutje heerlijk om telezen ook al waren wij er niet bij super geschreven xx 

- Benno2
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Daar moet dan maar gauw iets mee gebeuren, met dat natte kutje van jou

sletje bi stel dev schreef:Wat een heerlijk verslag Benno en de vrouwen ..natuurlijk ook ik kreeg spontaan een nat kutje heerlijk om telezen ook al waren wij er niet bij super geschreven xx
Dit is mijn oude, herstelde account.