14 November Trans/Travestie dag

Hier kunnen berichten, verhalen en oproepen geplaatst worden voor trans/travestie en liefhebbers hiervan.
aurora
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: 14 November Trans/Travestie dag

Bericht door aurora »

Hi Ja Miranda ik liep net naar boven en groette je toen jij net maar beneden liep. Ik was later dan ik wilde door werk en t verkeer. Grrr. Volgende keer gebeurt dat niet weer!
In mijn peep-toe heels naadkousen met jarretelles en kort stretch jurkje met corset ging ik de vertrouwde ruimte binnen, groette een aantal aanwezigen, waaronder mooie Chanty en plaatste mijn spullen in de locker.
En toen keek ik in de ogen van Ott.... My God ja hij moest het wel zijn, en ja hij zei:ik wachtte al op je. We hadden al afgesproken en ik excuseerde mij dat ik zo laat was.
Maar ik was er dat was het belangrijkste. Net als hij er was.
Ik ging even nog naar t toilet voor de finishing touch en zette nu ook mijn handtas in de locker.
Als laatste vroeg ik Ott of hij mijn corset nog even goed wilde aansnoeren. Heel goed bedoelde ik...Strak dus. Ott begreep het en in drie ferme slagen had hij mij perfect ingesnoerd voor een heerlijk zandloper taille van zo'n 75 cm denk ik. Even goed de ademhaling terugpakken en genieten van dat zalige gevoel. Ik volgde daarna waar Ott heen ging en deed wat hij wilde, in elke ruimte voelde proefde en genoot ik van hem en hij niet minder. Op sommige plekken voelde en proefde ik meer dan hem alleen, wat de avond alleen maar intenser maakte. Om zo alle ervaringen met meerdere te delen daarom kom ik steeds weer terug.. Bedankt iedereen voor zoveel genot en vooral jij Ott...
Tot volgende keer of eerder.... xxx aurora
It's never too late to date xoxo :roll:
MichaelVab
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Transseksueel
Fetish: Pegging
Contacteer:

14 November Trans/Travestie dag

Bericht door MichaelVab »

waarom hangen er in de robotwinkel zelf dan wel fotos van onze robots uit BNN serie 1 zodra je binnenkomt?
ivana69fun
Leeftijd: 24
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Non-binair
Contacteer:

Bericht door ivana69fun »

hee allemaal,

ik kom net kijken hier maar wil de 14e voor het eerst gaan na lang twijfelen! ik hoop dat er leuke mannen zijn! hihihi een pb mag natuurlijk altijd misschien kunnen we al wat afspreken en met wat voorpret beginnen :D

liefs ivana
Bijlagen
327039399.jpg
chuibi
Geaardheid: bi
Leeftijd: 63
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door chuibi »

Hi Ivana,

Dat is een zeer goed idee van je.
Zelf heb ik na lange tijd ook weer erg zin om naar de trans dag van 14 augustus te gaan als cd nathalie.
Met jou erbij zou dat een mooie ervaring ;) kunnen worden.
Laat maar weten of je de 14 e echt komt.

Liefs,
cd nathalie
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten