LotteMooi 28/6 komt alleen
- LotteMooi
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 37
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
LotteMooi 28/6 komt alleen
Ojee , ik heb een opdracht van mijn vriendje gekregen. Ik moet donderdag 28 juni alleen naar de EC Amersfoort om daar zoveel mogelijk pikken af te werken en mij helemaal onder te laten spuiten. Vervolgens moet ik hem met mijn ondergespoten lichaampje ophalen. Hij zal daar niet alleen zijn en de kans dat mensen mij gaan zien, ondergespoten en wel, is best groot! Het idee dat mensen dat kunnen zien is rete spannend en geil!
Oeps, ik weet niet of ik dit wel allemaal durf...uhmmmm ik denk dat ik jullie hulp best wel kan gebruiken. Ik ben op zoek naar geile mannen met schone en geschoren pikken die mij donderdagavond op een respectvolle manier onder willen spuiten. Nadat ik jullie natuurlijk weer heerlijk gepijpt heb. Want hij kan natuurlijk wel willen zien dat mijn lichaam helemaal onder het zaad zit, maar IK ben er ook nog.
Ik wil weer heerlijk genieten van al jullie naakte lijven om mijn heen. Ik heb weer zin om te pijpen, jammie! Mijn kutje is weer lekker strak na een week geen sex en dat vindt hij altijd erg geil. M.a.w. neuken zit er donderdag niet in. Maar ja, hij is er toch niet bij dus misschien doe ik het stiekem toch wel.
Aanstaande donderdag 28 juni zal ik tussen 18:30/19:00 uur aanwezig zijn. Ik blijf tot sluitingstijd.
Ik zou het leuk vinden als de mannen die van plan zijn langs te komen een leuk berichtje/ liefs met foto willen plaatsen onder mijn oproep. Aangezien ik het spannend vind alleen te komen heb ik extra julllie stimulans nodig.
Wie zorgt ervoor dat deze eerste single ervaring geil gaat worden en daarna misschien wel voor herhaling vatbaar gaat worden???
Tot donderdagavond ....
Liefs Lotte xxx
Oeps, ik weet niet of ik dit wel allemaal durf...uhmmmm ik denk dat ik jullie hulp best wel kan gebruiken. Ik ben op zoek naar geile mannen met schone en geschoren pikken die mij donderdagavond op een respectvolle manier onder willen spuiten. Nadat ik jullie natuurlijk weer heerlijk gepijpt heb. Want hij kan natuurlijk wel willen zien dat mijn lichaam helemaal onder het zaad zit, maar IK ben er ook nog.
Ik wil weer heerlijk genieten van al jullie naakte lijven om mijn heen. Ik heb weer zin om te pijpen, jammie! Mijn kutje is weer lekker strak na een week geen sex en dat vindt hij altijd erg geil. M.a.w. neuken zit er donderdag niet in. Maar ja, hij is er toch niet bij dus misschien doe ik het stiekem toch wel.
Aanstaande donderdag 28 juni zal ik tussen 18:30/19:00 uur aanwezig zijn. Ik blijf tot sluitingstijd.
Ik zou het leuk vinden als de mannen die van plan zijn langs te komen een leuk berichtje/ liefs met foto willen plaatsen onder mijn oproep. Aangezien ik het spannend vind alleen te komen heb ik extra julllie stimulans nodig.
Wie zorgt ervoor dat deze eerste single ervaring geil gaat worden en daarna misschien wel voor herhaling vatbaar gaat worden???
Tot donderdagavond ....
Liefs Lotte xxx
Laatst gewijzigd door LotteMooi op 30 jun 2018 04:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik heb een relatie met de TheKinkyGuy.
Soms ga ik alleen en soms ga ik met mijn vriend
Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s 

-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 57
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Re: LotteMooi 28/6 komt alleen
Hoi mooie Lotte,
Wat een prachtige foto's, zo in de buitenlucht. Geniet ik echt van. Ik kan er helaas niet bij zijn deze keer maar ik wens je morgen heel veel geil sexplezier toe en nog veel meer zaad.......

Wat een prachtige foto's, zo in de buitenlucht. Geniet ik echt van. Ik kan er helaas niet bij zijn deze keer maar ik wens je morgen heel veel geil sexplezier toe en nog veel meer zaad.......

-
- Leeftijd: 49
- Contacteer:
Hallo Lotte
Wat een lekkere geile opdracht van je vriend.
Lijkt mij supergeil om mijn warme zaad over je borsten heen te spuiten.
Heb je al vaker meegemaakt kijk er al naar uit.
Zou je ook na die tijd graag willen begeleiden naar je vriendje als je helemaal onder de sperma zit.
Zie je morgen Groetjes Gerrit.
Wat een lekkere geile opdracht van je vriend.
Lijkt mij supergeil om mijn warme zaad over je borsten heen te spuiten.
Heb je al vaker meegemaakt kijk er al naar uit.
Zou je ook na die tijd graag willen begeleiden naar je vriendje als je helemaal onder de sperma zit.
Zie je morgen Groetjes Gerrit.
- EddieEagle
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 35
- Contacteer:
Hallo lekkere Lotte,
Wat heerlijk dat je morgen weer komt. Ik zal er ook zijn!
Wat heerlijk dat je morgen weer komt. Ik zal er ook zijn!
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
-
- Leeftijd: 28
- Contacteer:
hoi Lotte ik ben er morgen ook.alleen ben je al vaker geweest? ik ben best wel zenuwachtig en hoop dat ik je morgen ook even mag voelen xxx
- LotteMooi
- Contacteer:
Ik hoop wel dat het morgen een beetje druk gaat worden hoor
Dus mannen laat een leuke reactie achter en beloof mij dat je morgenavond naar de EC komt. Dit kleine meisje zal jullie niet teleurstellen
Xxx Lotte

Xxx Lotte
Ik hou ervan om alleen in de belangstelling te staan en ik ben gek op spermaparty’s 

-
- Contacteer:
Ik zal er zijn.
-
- Leeftijd: 0
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Ha Mooie, lekkere, geile Lotte.
Als het half kan kom ik ook binnenvallen, wil ik graag van je genieten en jouzelf ook laten genieten, wat vaker gelukt is
.
Groetjes, B.
Als het half kan kom ik ook binnenvallen, wil ik graag van je genieten en jouzelf ook laten genieten, wat vaker gelukt is

Groetjes, B.
- Alex1977
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
hoi lotte,
ik probeer aanwezig te zijn, heb je btw kik? kunnen we daardoor elkaar beetje op..... Kik: Watzeggiebaas
Eventueel nog stellen/dames die vanmiddag gaan? Bussloo stond in de planning, ben ik laatst alleen verbrand dus vandaag geen optie
ik probeer aanwezig te zijn, heb je btw kik? kunnen we daardoor elkaar beetje op..... Kik: Watzeggiebaas
Eventueel nog stellen/dames die vanmiddag gaan? Bussloo stond in de planning, ben ik laatst alleen verbrand dus vandaag geen optie

- LotteMooi
- Contacteer:
Ik vertrek nu mannen...tot zo, ik ben er over een half uurtje.
Xxxx Lotte
Xxxx Lotte

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten