Ik was daar rond 11 uur samen met mijn man om heerlijk te gaan genieten van hopelijk veel mannen en stiekem hoopte ik op een vrouw maar helaas.
Na een lekkere verfrissende douche namen we eerst plaats in de cinema om te kijken wat voor mannen er binnen kwamen... die stroomde langzaamaan binnen en besloot ik om op het bed te gaan plaatsnemen samen met mijn man.
Al snel werden we vergezeld door meerdere mannen die mij heerlijk begonnen te betasten en meerdere keren klaar lieten komen.
Mijn man nam een stapje terug om mij volledig los te laten gaan met de mannen... nou dat deden ze echt.
Een van mijn favoriete mannen was er ook vandaag weer bij gelukkig en liet mij de eerste keer weer flink squirten hmmm het bed veranderde in een zwembad hihi maar erg lekker was het zeker. De vraag kwam of er ook geneukt mocht worden en natuurlijk zeg ik daar geen nee tegen... maar wel met condoom en daar waren alle mannen op voorbereid..de eerste ging naar binnen en ondertussen pijpte ik 2 mannen hmmmm.....daarna ging alles vanzelf en kon ik niks anders doen dan genieten van al het mannelijk vlees om mij heen.
Na een poosje nam ik een korte pauze en een afkoelende douche om daarna weer fris en fruitig door te gaan.
Eenmaal terug de kamer in zag ik de mannen al met smart op mij wachten en nam ik dus weer plaats op het bed.
De tweede ronde was ook fantastisch... heb volgens mij de meeste mannen een orgasme bezorgd

Ik hoop echt dat iedereen vanmiddag net zo genoten heeft als dat ik gedaan heb.
Liefs Hotgirl72 xxx