Dat was te merken...
Ik kwam vroeg binnen, ellen en rick waren er en een nieuw stel...zou dat.... mmhh
Uitgekleed en gedoucht...Ellen lag er heerlijk bij in een geil setje en vroeg me aan te schuiven....mijn pik moest nog ff hard worden maar daar wist Ellen wel wat op....vakkundig werd hij hard gezogen en maakte ik heerlijke neukbewegingen in haar mond....mmhh...ik begon al aan te lopen....
Snel haalde ik mijn pik terug uit Ellen haar mond en terwijl ze me ondeugend aan keek zei ze, ik proefde al wat ....
Snel een condoom om en Ellen heerlijk geneukt maar wel in een rustig tempo

Ondertussen liep het leuke stel nog wat rond, zij bleken mr Denny en Evy te zijn. Samen met Ellen een gezellig praatje met ze gemaakt. Laten we zeggen dat ze even een moment voor zichzelf nodig hadden en daarna besloten ze te gaan douchen.
Benno en Eddy waren ook binnen en al spelen met Ellen en Rick keken we allemaal naar het douchende stel....zag er prachtig uit.
Mr. Denny en Evy besloten naar de hetero cinema te gaan waar ze ff ongestoord hun ding konden doen.. na 10 minuten gingen Benno en ik even kijken....mmhh..Evy zat op haar knieen heerlijk haar meester te pijpen. Ik ging op een stoeltje zitten kijken. Na een poosje wenkte de meester Benno, hij werd aan zijn gezicht te zien heerlijk gepijpt en zijn handen gingen over haar lichaam...haar heerlijke kontje was goed in mijn zicht....daarna wenkte de meester mij en ging ik recht voor haar gulzige mondje staan...ze nam me heerlijk in haar warme mondje en zuig en likte er heerlijk aan...
Mmhhh....ik pak haar haren beet, streel haar borsten met heerlijke tepels
......
Nadat een volgende man aan de beurt is geweest, verplaatsen we ons naar de sling en helpen Evy in de sling..terwijl we haar helpen likt benno haar kutje en daarna staat hij vooraan en neukt haar (verrassend

..ze geniet er van... benno ook en na enige tijd komt hij klasr...daarna mag ik van haar meester...dat wil ik wel...heerlijk glijdt mijn pik in haar warme strakke kutje....ik neuk haar zachtjes en diep..vraag wat ze lekker vindt en dat is hard...ik pak haar bij haar middel en til haar iets op en begin haar haar te neuken..geil kijkt ze me aan...die blik en dat heerlijke strakke kutje maken dat ik bijna ga komen....
Maar als ik mijn pik er uit haal...zegt ze..kom op, kom je straks nog een keer....en oke... dat dan maar...snel weer naar binnen en heerlijk neuk ik me klaar in haar en spuit het condoom vol...
Mmhh....heerlijk
Ik loop naar de locker voor een nieuwe condoom en wat te drinken....daarna terug naar de darkroom ...onderweg kom ik Dave tegen die net gearriveerd is...in de darkroom heeft de meester zijn Evy aan het kruis zet....
Ze krijgt wat opdrachten en staat er heerlijk bij...wat een mooi kontje... op een gegeven moment vraagt de meester of er nog iemand wil...diverse mannen komen in actie en na een poosje begint het te jeuken en stap ik ook naar voren..streel haar borsten...buk mezelf en vinger haar heerlijk...daarna lik ik haar....waarbij ze haar kontje heerlijk meebeweegt en tegen me aan duwt...
Daarna moet er weer geneukt worden...mijn pik staat weer en ik neem haar lekker van achter...hard zials ze graag wilt tetwi ik haar haren naar achter trek....
Na een heerlijke poos geneukt re hebben..hard zachr..zo diep mogelijk...zeg ik ..ppffhhh....waarbij evy zegt...did i whore you out... nee hoor..ff op adem komen en ik vervolg mijn heerlijke neukpartij......
Daarna nog van alles gebeurd
Lekker gekeken terwijl Evy de zweep kreeg.
Haar borsten bewerkt...nog een keer gebeft....
Mmhh...Ellen die heerlijk met dame aan het tongen was....haar squirten in de darkroom...
Daarna terug naar Evy. Zij en haar meester gingen naar het grote bed...alwaar dr meester haar vingerde en zij zelf haar klitje onder handen nam.......dit duurt even zei ze tegen de aanwezige mannen..geen.probleem was het antwoord en we hebben heerlijk gekeken..iedereen hield afstand...perfect...
Daarna kwam evy intens en luid klaar terwijl haar meester hast begeleiden....
Heerlijk...ik moest nu echt wat....en pak mijn kleding...stop mijn stijve in mijn onderbroek..als er 3 man op bed mogen komen.....maar ja...tijd...naaktdag...kleding aan...helaas en ik werd niet aangewezen...maar ik zag wel hoe mooie evy heerlijk en vakkundig 3 man geil liet komen....eddy was 1 van de lucky bastards...
Snel meester en evy bedankt en gedag gezegd...was het tijd om te vertrekken...
Eddy en Dave hadden beiden een grote smile...volgens mij ik ook....
Meester, dank dat ik mee mocht doen.
Evy, je bent heerlijk...
Verder iedereen dank voor gezellige dag.
Groet Sem
Benno, thanks!!