Een geil uurtje
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Een geil uurtje
Ja ..ik weet het we zouden nog niet komen deze week maar ik was zo geil vandaag dat ik snel na m,n werk met partner naar ec reed ik had geile spanning in m,n kutje en wilde die harde dikke geile pik in m,n kutje voelen daar aangekomen zei Patricia ...leuke vakantie gehad. Ja heerlijk ..maar we hebben ff vrij tussen de bedrijven door we gingen naar binnen en m,n partner zei kleed je om in je geile hoerige lingerie ik wacht hier op bed met m,n hoere lul nou ik was zo omgekleed ik ging eerst z,n geile pik likken en zuigen ..mmmm ik vrat hem bijna op wat een lekkere lul daarna was ik niet meer tehouden en klom ik op z,n pik mmm zei hij wat een strak geil rijp kutje ga er maar over heen over m,n eikel ..ik ging langzaam over z,n pik heen oooh wat lekker dik in m,n kutje ik voelde het binnen in tegen m,n kutwand zo strak was ik pfff ik ging sneller en sneller over z,n lul tot ik klaar kwam daarna nam hij me van achteren diep in m,n kutje en ik kwam gauw klaar en zo nat ik sopte ervan ..het was heerlijk om even alleen tezijn met hem na even gezeten tehebben ging ik hem heerlijk pijpen en z,n lul was weer kei hard ..hij zei ik ga liggen op bed pijp me dat deed ik natuurlijk graag en nam ze ballen in m,n mond hij trok aan z,n dikke pik en kreunde erbij ik pijpte hem daarna en voelde z,n vingers in m,n natte kutje hij zei ik ga je strakke kutje even oprekken pfff word er weer geil van ik weet niet hoeveel vingers hij erin deed maar het voelde heerlijk geil na een geil tijdje zei hij ga liggen op de bank en ging bij m,n gezicht staan en trok z,n pik heerlijk af terwijl ik me vingerde mm het was zo geil ik deed m,n geile bekkie open en hij spoot z,n warme zaad erin ..daarna zeide we allebei ..dit was een echt geil uurtje voor ons we gingen douche en aankleden het werk wachtte weer op ons aangekleed kwam er een heer binnen ...is het al druk geweest ...hihi nee meneer u bent de 2e die binnenkomt we gingen voldaan weer weg het was weer heerlijk geil de druk was weer van de ketel ..o nee van m,n kutje bedoel ik in de auto op weg ...met Bonnie Tyler op de cd en een glimlach naar de mensen op straat wisten zij veel ..waarom ik lachte stop licht op groen en een warm kutje op de stoel de snelweg op
-
- Leeftijd: 0
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: Een geil uurtje
Hoi Stel.
Heerlijk he zn geil uurtje, las dat je er goed van had genoten.
Groetjes van het sletje van wijsletje.
Heerlijk he zn geil uurtje, las dat je er goed van had genoten.
Groetjes van het sletje van wijsletje.
-
- Contacteer:
Hoi sletje van wijsletje ja had het even nodig wahaaa xxxx
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Hmmm, ik hoop dat de auto over ESP beschikte (slippery when wet..........zullen we maar zeggen). Mooi verhaal, geschreven door een vrouwsletje bi stel dev schreef: we gingen voldaan weer weg het was weer heerlijk geil de druk was weer van de ketel ..o nee van m,n kutje bedoel ik in de auto op weg ...met Bonnie Tyler op de cd en een glimlach naar de mensen op straat wisten zij veel ..waarom ik lachte stop licht op groen en een warm kutje op de stoel de snelweg op

-
- Contacteer:
Dank je tomdiedom..m,n kutje..gloeide nog na tot in de late uurtjes
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten