Geile ervaring gister van BBWlovers

Voor alle hetero oproepen m.b.t. Erotic Cinema in Amersfoort
Plaats reactie
BBWlovers
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Geile ervaring gister van BBWlovers

Bericht door BBWlovers »

Ik was al een paar dagen heel geil geweest van het idee dat Tom mijn vriend en ik naar het EC zouden gaan. We hadden elkaar geile appjes gestuurd en verteld wat we wilde doen. Tom was al eens naar Het EC geweest. Een hele tijd geleden en had daar een vrouw heerlijk verwend in de douche ruimte.

Geil en nat maar met knikkende knieën kom ik de shop binnen. Ik heb mijn sexy oranje jurk aan waar mijn grote borsten en BiG Beautyful lichaam goed in uitkomen. Voor de gelegenheid hakken aan gedaan. Tom vind het geil als ik ze aanhoud tijdens onze neuk partij.

Terwijl ik daar zenuwachtig in de winkel sta denk ik: Waarom deed ik dit ook alweer? O’ja :- omdat ik er geil van word…Ik fantaseer vaak over hoe meerdere mannen mij neuken…om mij heen staan….met dikke palen zichzelf af te trekken en dan klaarkomen …..door mij ….

Ik hou van mijn vriend…en ik vind het heerlijk om hard door hem geneukt te worden. Zijn lul voel heerlijk in mijn natte geile kutje……. hij verwend mij met zijn tong waarbij ik dan tril van genot….maar ik wil mijn fantasie is uit laten komen…. als ik er klaar voor ben… Het was zijn voorstel…Waarop ik eerst aarzelde ..maar op jullie forum had ik zulke geile verhalen gelezen, dat ik er steeds meer zin in kreeg.

Bij de balie hoorde ik dat Tom een vooraankondiging had gemaakt op het forum. Geweldig…Wat een verassing. Hij weet dat ik daar van hou.

Daar gaan we dan….Eerst krijgen we een rondleiding van Patricia. Waarbij ze natuurlijk alle vertrekken laat zien. Ze verteld er verschillende mannen zitten te wachten op een bekend stel.
Dat maakt mij ook wel nieuwsgierig. Misschien kan ik nog wel wat van ze leren

We gaan eerst naar de hetero film ruimte. Tom kan onderweg al niet van mij afblijven…heerlijk die handen op mijn lijf. Als we zitten zie ik al verschillende mannen kijken…erg leuk…
Ik kus Tom gepassioneerd …Mmm hij zoent zo lekker…. Zijn hand glijd onder mijn jurk .Hij voelt dat ik geen slipje aan heb en stopt een vinger in mijn al natte kutje… Hij draait rondjes om mijn harde klitje die steeds harder word. OOooh wat word ik geil van hem …en van die mannen die nu om ons heen komen staan te trekken aan hun harde pikken.
Ondertussen pakt Tom mijn grote borsten uit en begint ze heerlijk te verwennen. Hij masseert en streelt mijn borsten. Hij sabbelt lang aan mijn tepels en ik word nog natter. Ik heb nu al zin om te neuken…maar eerst Tom lekker verwennen.
Ik ga op mijn knieën zitten voor Tom. Trek zijn broek uit en daar komt zijn heerlijke lul al naar mij toe springen…Ik neem hem heel diep in mijn mondje en maak hem eerst helemaal nat…Wat een lekkere lul denk ik …MMMmmm. Ik pijp hem met lange diepe halen. Tot dat hij fier rechtop staat.
Tom wil mij neuken op het matras…We lopen er heen en ga liggen… Tom duwt zachtje zijn heerlijke geile pik in me…o wat een lekker gevoel is dat…zo langzaam.. Ik zegt..neuk me hard…Waarop Tom antwoord geeft met lange harde stoten. Ooooh te lekker…Omdat ik zo nat ben glijdt Tom er elke keer uit…
Ik zie aan hem dat hij afgeleid word door al die mannen om ons heen. Ik stel voor om een pauze in te lassen. Het is ook erg warm. We drinken wat water in de douche ruimte en kletsen wat.

Ondertussen is het andere stel ook binnen gekomen. Ik hoor later dat het Pijp Koningin en Dekhengst zijn. Ook zit er nog een tweede man bij die de vrouw lekker aan het verwennen is. Dekhengst heeft een dikke leuter en is erg dominant. Hij beveelt de vrouw om hem hard te pijpen. De vrouw geniet en laat dat blijken door harde kreten uit te schreeuwen. Tom en ik zitten relaxed op de bank en kijken naar het schouwspel…

Tom glijdt weer met zijn hand tussen mijn benen en verwend mijn natte kutje met zijn vingers. Ondertussen heb ik zijn ballen in mijn handen. Knijp er zachtjes in en wissel dit af met het masseren van zijn ballen en zijn pik. Die weer lekker hard word in mijn handen.
Ik ga weer op mijn knieën zitten. Ik vind het zo lekker om zijn lul helemaal af te zuigen. Dit doe ik dan ook. Meerder mannen zitten geil mee te kijken.. Ik merk dat Tom er een beetje zenuwachtig van word daarom gaan we samen naar de darkroom. Ik ga op mijn hurken zitten mijn jurk aan beide kanten van mijn benen zodat alle mannen mij geile natte kut goed kunnen zien. Ik neem Tom zijn pik in mijn mond en er volgt een heerlijke lange pijp beurt. Zijn lul is nog lekker nat en glad. Ik gebruikt mijn hele mond en laat hem diep in mijn keeltje glijden. Lage diepe halen. Ik zeg Tom dat hij mijn mondje moet neuken. Hij reageert hierop door diep in mij te stoten. Dan pakt ik zijn lul in mijn handen en trekt hem af... Langzame lange bewegingen... Dan korte snelle beweging. Al die tijd kijkt ik geil naar boven, vragend om zijn zaad... Ik vraag…wil je in mijn mondje komen. Waarop hij antwoord dat hij mijn geile kutje wil neuken. Dit wil ik heel graag....
Ik wil geneukt worden in de Sling. Ik ben ondertussen zo geil dat het druipt tussen mijn benen.
Tom vraagt de toeschouwers om wat ruimte en privacy. Hier word beleefd gehoor aan gegeven. Een jonge man verteld daarbij wel dat hij bij klaar kwam… Ik speel met de gedachte hem uit te nodigen …maar gezien Tom zijn verzoek …vervaagd de gedachte weer….

Ik ga in de Sling liggen… Mijn benen buiten de ketting zodat ik met mijn benen heel wijdt lig en Tom met zijn lul lekker diep in me kan stoten. Ondertussen glijdt tom met zijn lul mijn kut in en begint hard te stoten. Lekker diep. Zijn lul word steeds harder en dikker in me. Dan verschuif ik mijn billen iets zodat hij nog dieper kan. Mmmm nu voel ik hem goed…Ik hijg diep en Kreun…
Hij neukt me lang en diep. Dan weer snel …Hij komt klaar met een luide kreun en een paar harde stoten….. Te lekker….
Tom heeft hard gewerkt. En we rusten uit en ontspannen in de gezamenlijke ruimten.
We besluiten nog even samen te douchen voor dat we naar huis gaan. Onder luid protest van de andere mannen gaat het rolluik van de douche dicht. Als troost trek ik mijn jurk uit die ik al die tijd als accessoire heb aan gehouden. Ik laat me nog even lekker bekijken en dan stappen we de douche in. We zepen elkaar lekker in, zoenen nog wat en zitten aan elkaar…We drogen ons af en gaan naar huis met een glimlach.

Mijn fantasie om door meerdere mannen geneukt te worden is nog niet uitgekomen. De eerste keer in het EC was toch wel spannend voor ons. ….We gaan hier naar toe bouwen …Tot de volgende keer…..

En mannen die aanwezig waren…Ik zou graag jullie ervaring lezen

Tot snel..-XXX-
Rhiannon
dirtyminds
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Geile ervaring gister van BBWlovers

Bericht door dirtyminds »

Hoi Rhiannon, wat een supergeil verhaal. Jammer dat ik er niet bij was. Ik hoop dat jullie snel terugkomen en het dan vooraf even laten weten. Ik geil bijzonder op BBW’s met grote borsten.
Rogier
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door Rogier »

Heerlijk eindelijk een bbw die de stap wel durft te zetten, Tot snel xx
rick-rick
Geaardheid: bi
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door rick-rick »

ik de man die de andere vrouw lekker likte heb ook wat geschreven onder mijn naam rick-rick heb je dat gelezen
leo47
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 61
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door leo47 »

Ha Rhiannon
Wat een mooie tref dat ik er bij was, zag jullie binnenkomen en kon toen al mijn ogen niet van je prachtig grote borsten afhouden. Wat waren jullie geil bezig zeg. Op een gegeven moment zat jij in de stoel om geneukt te worden en heb ik gevraagd of je misschien wat meer handen wilde voelen. Je zei "nog even niet", maar wat had ik graag jouw mooie borsten willen pakken. Ik heb me heerlijk staan trekken, net als de anderen met veel plezier naar jullie gekeken. Ik moest op een gegeven moment wel vertrekken en heb daardoor je douche gemist. Ik hoop je/jullie nog een keer te treffen in de EC en meld me alvast als vrijwilliger om een extra pik te kunnen voelen :-) Nogmaals dankjewel voor wat ik donderdag al mocht zien.
Groetjes, Leo
BBWlovers
Contacteer:

Bericht door BBWlovers »

dirtyminds schreef:Hoi Rhiannon, wat een supergeil verhaal. Jammer dat ik er niet bij was. Ik hoop dat jullie snel terugkomen en het dan vooraf even laten weten. Ik geil bijzonder op BBW’s met grote borsten.
We komen zeker terug voor nog een bijzonder geile ervaring. Of ik me dan al heerlijk laat verwennen door andere mannen weten we nog niet...We bouwen de spanning op ;)

-x-

Rhiannon
BBWlovers
Contacteer:

Bericht door BBWlovers »

Rogier schreef:Heerlijk eindelijk een bbw die de stap wel durft te zetten, Tot snel xx
Dank je :oops: tot snel

-X-

Riannon
BBWlovers
Contacteer:

Bericht door BBWlovers »

rick-rick schreef:ik de man die de andere vrouw lekker likte heb ook wat geschreven onder mijn naam rick-rick heb je dat gelezen
we hebben je al een PB bericht gestuurd. Nogmaals bedankt voor je reactie. :oops:

-X-

Rhiannon
BBWlovers
Contacteer:

Bericht door BBWlovers »

leo47 schreef:Ha Rhiannon
Wat een mooie tref dat ik er bij was, zag jullie binnenkomen en kon toen al mijn ogen niet van je prachtig grote borsten afhouden. Wat waren jullie geil bezig zeg. Op een gegeven moment zat jij in de stoel om geneukt te worden en heb ik gevraagd of je misschien wat meer handen wilde voelen. Je zei "nog even niet", maar wat had ik graag jouw mooie borsten willen pakken. Ik heb me heerlijk staan trekken, net als de anderen met veel plezier naar jullie gekeken. Ik moest op een gegeven moment wel vertrekken en heb daardoor je douche gemist. Ik hoop je/jullie nog een keer te treffen in de EC en meld me alvast als vrijwilliger om een extra pik te kunnen voelen :-) Nogmaals dankjewel voor wat ik donderdag al mocht zien.
Groetjes, Leo
Graag gedaan. wij hebben er ook heerlijk van genoten en komen ook zeker terug. Of ik me dan al laat verwennen door die extra pik...Mmmm ...Misschien wel ;) :oops:
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten