Sexy vrouw zoekt..

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Benno2
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Sexy vrouw zoekt..

Bericht door Benno2 »

Same here
carrera996 schreef:Diverse malen gereageerd met foto maar geen enkele reactie terug >>> FAKE
Laatst gewijzigd door Benno2 op 08 mei 2018 19:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Aduh
Leeftijd: 35
Contacteer:

Bericht door Aduh »

Ik had ook een uitgebreid PB gestuurd, weliswaar zonder foto want ik ben er altijd voorzichtig mee. Ook hier geen enkele reactie. Ik dacht dat het aan de foto kwestie lag, maar nu ik dit lees, begin ik te twijfelen of Lauraw echt bestaat. Ook heel opmerkelijk is dat "zij" 51 keer haar bericht had bewerkt :shock: .

Er is wel een man die meende dat hij door "Lauraw" in Arnhem werd gepijpt. Hij had hier een verslagje over geschreven. Maar jah, misschien is die "man" dezelfde persoon is als Lauraw. :? . Dat was ook meteen zijn eerste en laatste bericht en het hele verhaal had misschien nooit plaatsgevonden. Wie zal het zeggen?

De EC is (denk ik) de enige geschillencommissie in deze kwestie. Kunnen jullie misschien vragen aan Lauraw om zich te verifiëren? Als er (te) veel fakers op het forum rond dwarrelen, gaat jullie reputatie (vooral het EC Forum) achteruit. Dat zou ik ontzettend jammer vinden, want ik heb een hele goede ervaringen met de EC.
Benno2
Leeftijd: 40
Contacteer:

Bericht door Benno2 »

Hi Laura,
Het zou kunnen dat mijn conclusie te voorbarig is geweest.
Ik heb aan een aantal regelmatige bezoekers (daar ken ik er nogal wat van ;) )van het forum gevraagd of iemand jou kent. Niemand had jou ooit in het echt gezien.
Maar dat hoeft natuurlijk geenszins te betekenen dat je niet bestaat. Op jouw foto's zie je er in elk geval behoorlijk echt (om niet te zeggen prachtig, sexy, om op te eten, etc.) uit.
Ik hoop op een berichtje terug van jou en wie weet ontmoeten we elkaar een keer in het echt. Als dat gebeurt beloof ik er een verslag in geuren en kleuren van te schrijven op het forum.
XXX
Benno
Dit is mijn oude, herstelde account.
Beschouw het maar als archief :D
Aduh
Leeftijd: 35
Contacteer:

Bericht door Aduh »

Beste Laura,

Het is natuurlijk ook gissen voor ons (de mannen) of je echt bestaat. Misschien heb ik (te) snel een conclusie getrokken, dus mijn excuus ervoor. Ik begrijp volledig dat je een selectie procedure hanteert want als ik jou was, zou ik ook hetzelfde doen.

Veel plezier toegewenst en voor de uitverkorene, heel veel plezier en ik lees (hoop ik) het verslag op het forum terug.

Groetjes,
Aduh
bert2000
Leeftijd: 0
Contacteer:

Bericht door bert2000 »

Uiteraard verdient iedereen het voordeel van de twijfel. Dat Laura zo onbekommerd omgaat met haar eigen privacy verbaast mij trouwens wel: de foto's laten niets aan de verbeelding over, ik zou haar met kleding aan moeiteloos herkennen in de rij bij de Appie.

De door Laura genoemde verhalen hebben een gemeenschappelijk element: de auteurs melden zelf helemaal niet dat ze Laura en haar vriend hebben ontmoet, het is telkens Laura die dat achteraf claimt.
Joycie
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door Joycie »

Deze houding van mannen en het snel concluderen dat iets fake is bezorgen EC een slechte naam. Meer dan een jaar na mijn vorige bezoek blijkt daar niets aan veranderd. Dat is de reden waarom ik hier nooit meer op het forum kom en niet in de club zelf maar mijn vertier elders zoek. Het is jammer dat de EC zo naar de kl**en gaat. Het was er jaren terug erg leuk maar ik moet er niet aan denken dat ik deze mensen zou kunnen ontmoeten. Ik vrees (nee, weet) dat veel dames het met me eens zijn.
Joycie
bert2000
Contacteer:

Bericht door bert2000 »

Een pijnlijk bericht van Joycie. Arnhem zal nooit meer hetzelfde zijn nu zij niet meer komt.
ryuk378
Leeftijd: 25
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door ryuk378 »

Zou vorig jaar ook door de "selectie " zijn gekomen maar erna nooit meer wat gehoord. Nu nog steeds niet. Nouja zal wel normaal zijn?
Patrick666
Leeftijd: 47
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Bericht door Patrick666 »

Hallo allemaal,

Als je bang bent dat iets fake is gewoon niet je foto sturen... En soms hebben dames meer tijd nodig om te kiezen dan mannen, die pakken vaak nog een andere man als er geen vrouw voor handen is....
Ikzelf denk dat Laura echt is, want ik kan me nog wel wat geile foto's van vorig jaar herinneren waar ze met dat heerlijke lichaam naakt in een hotelgang ligt...

Helaas heb ik Laura zelf nog nooit in het echt ontmoet, want op de foto's ziet ze er lekker uit, maar mijn beleid is dat ik geen foto's opstuur. Dus het zal er alleen met geluk van komen bij deze op de foto's) mooie dame.

Jammer dat de echte fakers dit soort paniekaanvallen veroorzaken. En het schijnbaar daardoor voor de echte geile dames enigszins verzieken.
Ik kom nog steeds graag in de EC, en ik denk nog vele met mij...

EC bedankt voor de geweldige service en prachtige ruimtes.
En alle dames welke ik door de jaren heb getroffen, bedankt voor de heerlijke ervaringen.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten